baz.ch Newsticker
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
17:00
Sonstiges
Norwegen Frankreich im Ticker: Frankreich setzt auf Klasse, Norwegen hofft aufs Glück
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

MxKurde:
ihhhh so gays
Sa 14.5.11, 00:14
DaniLii:
sexy sexy -.-
Sa 23.8.08, 13:00
milkamüsli:
oh en geute mite nand mega smile ihr müens wüsse grins
So 8.7.07, 07:38
kjgg:
ou.... :(
Do 15.3.07, 11:04
FrEeStYlEeDiShOn:
wasss grussig..aiai
So 4.3.07, 18:49
DjSoulchildPromo:
Oh heeeeeell no...
So 4.3.07, 18:26
Kommentare verstecken
WhiteBull:
*kotz* eifach grusig....
Di 30.1.07, 01:16
herzfrequenz:
iiii die bruschthaar. hahaha
Mi 6.12.06, 12:49
Orphea:
jööö schwuli si soo süess
Mi 29.11.06, 19:27
MIZZE:
GÄLL:-)
Mi 22.11.06, 15:40
MiSsHotfingerz:
beides glaub.....schad das die schwuul sind...
So 8.10.06, 18:54
MOUKU:
sind die schwul oder eifach vol druf gsi??????
So 8.10.06, 16:51
MiSsHotfingerz:
und uf dütsch??
Fr 6.10.06, 17:44
elromeo:
aminakodumunun ibneleri
Fr 6.10.06, 17:39
eminem:
ich mue kotzen
Di 19.9.06, 18:38
MIZZE:
VORALLEM VOLL STYLISCH
Fr 8.9.06, 14:42
MiSsHotfingerz:
gäll, ish abartigs pic..
Do 7.9.06, 15:01
MIZZE:
nit schlächt.-)
Do 7.9.06, 12:26
PeYtoN:
*shock* ouhhh wass....! hihi=o))
Sa 2.9.06, 12:39
ThePhoenix:
.....bezeichnet aber männer als schwul........*logig *!!
Sa 2.9.06, 12:39
ThePhoenix:
tschöööööösssss..... .OBERSEXY!! ich finds e geils pic......es sott me so männer gä! Immer nur die fraue isch voll öd......vorallem wärde die nie als lesbisch...
Sa 2.9.06, 12:38
CrazyNaNa:
also i finds sweet sie hend nünt zum verstecke also lönd se doch in rue
Mo 21.8.06, 18:21
melaniemiraculi:
i sehs problem ned! tüend doch nid so homophob rshlchr
Fr 28.7.06, 18:46
Hegi:
*kotz!*
Fr 28.7.06, 16:45
BGIRLmakeFREEZE:
seht no geil uss ;)
Mo 24.7.06, 21:47
underworld15:
ihr sit allim komisch aber echt.... es isch e am bier chiste lauf gsi also e bsoffe..
Do 6.7.06, 19:04
MonsterVonCockness:
immer fescht vo hinte
Mo 3.7.06, 16:15
MonsterVonCockness:
ihr grusige analritter
Mo 3.7.06, 16:13
DaniAlves:
ihhhhhhh
Do 29.6.06, 21:08
MisterFckinFckYouAll:
Wuärks!
Di 27.6.06, 01:25
ShiftyChica:
oha volll geill...
Sa 10.6.06, 16:38
niikii:
O M G!! Ich finds nid soooo guet..
Do 1.6.06, 00:51
furz:
WWWWOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOW!!!
Di 30.5.06, 12:10
ängelstüfeli:
geeeeeeeeeeeeeil
Do 11.5.06, 20:37
N0Name:
Ha! Das willi mol gseh, dass e Bild mit zwei "Pseudo-Küsserinne" fertig gmacht wird! :D
Do 4.5.06, 13:10
LeChuck:
jääse bääse =D die kenni jo O_O
Do 27.4.06, 19:08
Semimembranosus:
die fresse sich jo gegesitig uff!!!!! * grinz*
Do 20.4.06, 11:52
Saint84:
das isch wohl zu edelscht... jedem das seine... wenn jede e kriese würd mache wenn sich do 2 fraue küsse... das wär Krieg
Mi 19.4.06, 14:21
N0Name:
Also bitte! Ich schliess mi do dr Meinig vom Buggy volländs a! Sölle die mache, isch gemütlich! Das isch wenigschtens nid so fake wie alli Fraue's do mache..!
Di 18.4.06, 01:42
ak47:
hei die dräck am stäckä?
Fr 14.4.06, 21:26
FeiBs:
aso ich finds au heiss :)
Di 4.4.06, 21:29
katarina:
Geile kuss!!!
So 2.4.06, 20:47
Buggy:
Ich find wen sich d helfti vo dr Fraue vo Festzeit dofe abknutsche söte das die au döfe mache ohni stress !!! PS: Bi nid schwul
So 2.4.06, 20:45
SkAnAlRäTtLi:
geili männer aber de kuss hätti sie sich chöne spare..;O)
So 2.4.06, 15:13
elBufalo:
iiiiiii
Sa 1.4.06, 20:40
Binahhh:
hmmm *jamm*
So 26.3.06, 13:32
jörgensen:
hei neeeeeeeiiiiii !!! für so öbbis söt me gscperrt wede!!!! Pfui!!HASSS
Do 23.3.06, 14:35
Devlyn:
hooooot ... ^^
Mo 20.3.06, 20:00
goaL:

So 19.3.06, 17:41
TifosaBasilea:
jo bi farue findes eifach alli geil..aber bi so abartig arsch geile männer....hmm weiss nit so rächt....
Do 23.2.06, 16:35
Maun:
mol zwei männr...zu rächt!!!
Sa 28.1.06, 14:02
CritiCaLMitCh:
harasselauf = bsoffe = spitz = kei frau gfunde = dr 1. bescht gno *löl*
So 22.1.06, 18:08
thinkPINK:
oh mein gott, als wenn das jetzt sooo schlimm wär!!! Bi Fraue findes doch au alli normal... Mir läbe doch nümm im Mitelalter.. ojeeee!!!!
Mo 16.1.06, 21:00
r4k0r1z0r:
...
Sa 31.12.05, 03:56
ange:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiii
Mo 26.12.05, 14:57
lena:
jo als wär das jez so schlimm
Mo 26.12.05, 14:56
ladefab:
iiii *ebenfallsaufdenbode nkotz*
Mo 26.12.05, 14:56
BabyGirl:
.....
Mi 21.12.05, 11:12
piojosa:
@outlaw22: du bisch sone spiesser
So 18.12.05, 17:47
outlaw22:
just disgusting! gruusigi sprüch sin vrbote, aber gruusigi föteli nid, odr wie?
So 11.12.05, 22:56
DonBanana:
däääääääääääääääääää äääää *kinderschokoladeauf denbodenkotz* =D
So 11.12.05, 22:54
AllegraEspania:
findi guet, mol nid knutschendi Fraue...
So 11.12.05, 22:53
essiggürkli:
oha, nid schlächt...seht me nid immer numme dfraue!!!
So 11.12.05, 22:51
duffs:
würg
Mo 31.10.05, 22:50
blingbling:
wwwwwwwwwwwwwweeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee
Sa 29.10.05, 02:20
UnusedAccount:
ich muss kotzen
Mo 17.10.05, 21:00
Lavat:
Ich glaub dir wend das ebbe ghoere, die reaktione. Susch wuerdeter das jo nitt ins Internet due. Isch jo logisch dass es luet gitt wo denn so reagiere.....
Do 22.9.05, 20:48
Lavat:
Scheisse man, ich ha nuett gege schwuli, aber heit ihr ke dehei?
Do 22.9.05, 20:40
Nathanael:
shit ...!
Mo 12.9.05, 17:25
Guave:
D Reaktione sind viel Ärmer als s Fotti. Schwuli wärde als grusig aagluegt und wenn sich 2 Fraue küsse sabbere 50 Lütt. Sehr arm...
Mo 12.9.05, 17:23
xxxpassoaxxx:
wehhhhhhhhhhh
Mi 7.9.05, 12:04
Niti:
weeeeeeeeeee
Mi 7.9.05, 11:54
Niti:
go gib ich dir voll rächt
Mi 7.9.05, 11:54
ACM:
oh mein gott isch das hässlich!
Mi 7.9.05, 11:54
noname:
wen me das hüdzutags überhaupt no darf sage als hetero... ( wen sich zwe männer küsse dass das nit hässlich si mues
Fr 17.6.05, 18:27
noname:
@napoleon... ja find i au die maches nit so schön ok. aber wege hässlich.. ne find i nit.
Fr 17.6.05, 18:23
danicostarica:
isch doch easy jungs :)
Fr 17.6.05, 18:23
Caballero:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiii
Fr 17.6.05, 18:22
Napoleon:
@StiffmenBL: Wieso isch Frau und Frau ok abr Maa und Maa nit!? Begriff i au nit, sorry!
Fr 17.6.05, 18:21
xXxBeavisxXx:
Frau und Frau gärn, Maa und Frau o.k, aber DAS!? Überhaupt nit!!! Sorry... *tschuder* :-)
Fr 17.6.05, 17:41
xxxSRBIJAxxx:
do cha ni nüme
So 22.5.05, 19:25
Schääfschn:
hooooolyyyy....goiii l ;)
Do 5.5.05, 23:08
MöS:
....error
Do 5.5.05, 18:29
Cocochillo:
hääääääääääääää so schwauli;))))))
Do 5.5.05, 18:27
dearone:
adaptation....
Do 5.5.05, 18:26
ouarda:
das isch eifach zu geil die fotti =)
Do 5.5.05, 18:26
anubis:
wäääääääh!!!!
Do 5.5.05, 18:25
aloise:
fins toll, dass es euch so gfallt chönnets jo au mol probiere macht spass
Do 5.5.05, 17:10
asics:
dasch sone hammer pic;) richtig geill mues sage;)respect jungs:)
Mi 4.5.05, 18:14
pati:
Das sin doch ändlich emol 2 richtigi Mànner ;)
Mi 4.5.05, 17:31
Partymakaron:
jojo gang bang alaing!!!
Mi 4.5.05, 17:21
noname:
üssere mi nit widers zu dem thema..
Di 3.5.05, 16:04
noname:
odr ganz eifach : "schwul?" oder besserd "bessoffen?"
Di 3.5.05, 16:01
noname:
*shok* und *fluchtergreif*
Di 3.5.05, 15:58
noname:
ja cha mr d reaktion guet vorstelle.. :D
Di 3.5.05, 15:56
MüX:
jo,also sone grossi forderig isch dass au nid:)
Di 3.5.05, 15:56
noname:
lol omg... dir heid jo wünsch..:D
Di 3.5.05, 15:53
MüX:
Ich au nid...hmmm,dass macht s ganz bitz schwieriger...sind ämel 2 pionier;)
Di 3.5.05, 15:29
MüX:
Hmm,jo,oder die 2 do uf däm Föteli könnte au no bitz me Wärbig mache;)
Di 3.5.05, 15:27
MüX:
:))) sehr geil:) Hoff sie kömme unsrer Ufforderig noche:P
Di 3.5.05, 15:21
MüX:
Also isch das Föteli do wohl e Ufforderig;)
Di 3.5.05, 15:18
MüX:
*gg* denn hän mir au mol öbis dervo:)
Di 3.5.05, 15:10
MüX:
@aengeli86 ka dir nur zuestimme:)Viellicht wirds jo e neue Trend:P
Di 3.5.05, 15:09
BarbieOnBotox:
*schwitz* sexy ;)
Di 3.5.05, 14:36
RunningBack:
GEIL
Mo 2.5.05, 23:13
MöS:
du hesch au schwarze humor ;]
Mo 2.5.05, 21:45
Nightwish:
ih finds jo guet-...
Mo 2.5.05, 21:44
primiDiva:
lönd se doch..immr nur motze..tzz
Mo 2.5.05, 21:43
Nightwish:
sie händ sich goutet
Mo 2.5.05, 21:43
deee:
nachem Harasselauf isch niemer meh verklemmt :D
Mo 2.5.05, 21:42
MöS:
wääääääääääääääääh.. ...
Mo 2.5.05, 21:42
Casas:
eifoch nur gr****ig..... und sch***!!!
Mo 2.5.05, 21:40
asics:
kuul;)mol männer wo nit verklemmt sin;)*freu*
Mo 2.5.05, 16:53
primiDiva:
also ich find das voll nid schlimm..sunsch hets immernur fraue wo das mache*gähn*
Mo 2.5.05, 14:24
GigoloLatino:
also nei....*kotz*
Mo 2.5.05, 13:16
VaNiShA:
hey du hesch ein fell wie sibirischer bär :P
Mo 2.5.05, 12:40
proos:
hehe...also me seht si jo chum...!!
Mo 2.5.05, 12:29
rosicky:
Jo e paar meh hesch scho.. aber soviel zum Glück au wieder nid
Mo 2.5.05, 12:27
proos:
meh als du scho...abr nit so viil wie dä=D
Mo 2.5.05, 12:26
LadyliciousS:
*loool*:D
Mo 2.5.05, 12:26
rosicky:
Jäjä.. muesch nid liege =) Hesch sicher scho so viel Brusthoor oder nid ??
Mo 2.5.05, 12:26
LadyliciousS:
jo das gsehni dänk au:D
Mo 2.5.05, 12:25
proos:
das bi nit iiich!!!
Mo 2.5.05, 12:25
LadyliciousS:
omg..
Mo 2.5.05, 12:22
proos:
züüüüüüüüüüüüüüüüpfe n!!!!
Mo 2.5.05, 12:21
rosicky:
proos mach dis Schildli druf.. das bisch doch du oder?
Mo 2.5.05, 12:08
Salisha:
uiuiui..... was isch denn do abgange? =o)
Mo 2.5.05, 12:08
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Harasselauf 2005 @ Grün80, Basel, So 1.5.05
zur übersicht
Foto 160 von 348. 10722 mal angeschaut. Geschossen: So 1.5.05, 15:47. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©