baz.ch Newsticker
08:51
Sonstiges
Golf: Ein Thurgauer überzeugt beim Championnat de Bâle
08:38
Sonstiges
10 Jahre Präsident: Jetzt gibt es ein Buch über Gianni Infantino wir haben es leider gelesen
08:30
Sonstiges
Olympische Spiele 2038: Der Bundesrat will die Schweizer Olympiakandidatur mit 200 Millionen Franken unterstützen
08:04
Sonstiges
Gewalt an Schule: Schüsse an High School auf den Philippinen drei Tote
07:40
Ausland
Führungswechsel in London: Grossbritannien wartet auf Starmers Rücktritt  Trump verabschiedet ihn bereits
07:36
Sonstiges
Britisches Königshaus: So viel Steuern zahlt König Charles ab Donnerstag wissen es alle
07:22
Sonstiges
Ungewöhnlicher Brauch: 3000 Nackte feiern Wintersonnenwende in Tasmanien
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:46
Region
Blindgänger am Basler Rheinufer: Taucher findet Handgranate im Rhein Schifffahrt vorübergehend unterbrochen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Ägypten holt sich gegen Neuseeland den ersten WM-Sieg
06:24
Schweiz
Bessere Chancen: Darf der Staat Eltern zwingen, ihr Kind noch vor dem Kindergarten in den Sprachkurs zu schicken?
06:15
Region
Warnung von Alert Swiss: Starke Rauchentwicklung in Thürnen wegen Brand von Einfamilienhaus
05:55
Sonstiges
Kugelstoss-Legende Werner Günthör: «Ich hatte das Gefühl, dass mich jeder anstarrte und dachte: Du Sauhund!»
05:54
Schweiz
Bis 42 Grad im Klassenzimmer: Warum Lehrpersonen gegen «Hitzefrei» sind
05:53
Region
Von Kommandant freigestellt: Spanner am Fenster Video stellt Basler Polizist unter Verdacht
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Bischi:
scho :p
Mi 18.5.05, 19:43
livinforbasilea:
isch doch zuppr ;-)
Mi 18.5.05, 11:56
Bischi:
schowieder e neue name hani..heiei;)
Di 17.5.05, 22:28
livinforbasilea:
scho, jä ;-P
Mo 16.5.05, 21:33
Bischi:
bin ich dbrige?
Mo 16.5.05, 01:55
livinforbasilea:
jä tschou! ha gar nid gwüsst dasses di au git! Was hört d brige wo??
Mo 16.5.05, 01:27
Kommentare verstecken
guschti:
heieiei ueli!! si doch immer diä glichä
So 15.5.05, 17:54
Bischi:
he was hör ich do??? ;)
So 15.5.05, 17:52
livinforbasilea:
mo', du kunsch eifach nid drus! ;-P
So 15.5.05, 16:44
livinforbasilea:
jo isch voll vrschisse gsi ;-)
So 15.5.05, 16:43
Bischi:
oder kunnsch mol mit ins fame...isch billig und het me lüt...plus musik vo allem e bitzli :p
So 15.5.05, 11:34
AgentZer0:
sorry ueli, aber oldies cha sich trotz allem nit mit ere house party mässe...;)
So 15.5.05, 11:31
bebbina:
jo eh!;-)oldie isch immer guet!hauptsach meh lütt:-)
So 15.5.05, 11:26
livinforbasilea:
und het meh lüt!
So 15.5.05, 02:13
livinforbasilea:
gön mr mol zäme an e oldie-party, dört goht's meh ab!!
So 15.5.05, 02:12
Bischi:
jo isch doch nid schlecht..hend fascht e ganzi location für uns elei gha:p
Sa 14.5.05, 20:13
bebbina:
jo eh..isch zwar fascht e privat-party gseh..aber drotzdäm geil;-)mache mr glii wieder..
Sa 14.5.05, 19:50
Bischi:
doch sicher:D muesch di nur mälde;)
Sa 14.5.05, 16:10
livinforbasilea:
isch wältklass ;-P do miesst me scho widr mol öppis mache, wa meinsch ;-)
Sa 14.5.05, 16:00
Bischi:
so ueli het me sich au wieder mol gseh;) isch doch no e super fötteli worde:D
Sa 14.5.05, 15:07
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Ugly House @ Base Club, Basel, Fr 13.5.05
zur übersicht
Foto 67 von 73. 2189 mal angeschaut. Geschossen: Sa 14.5.05, 02:00. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©