baz.ch Newsticker
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
17:00
Sonstiges
Norwegen Frankreich im Ticker: Frankreich setzt auf Klasse, Norwegen hofft aufs Glück
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Freefall:
aso ich vrgiss jetzt eifach moll alles wieder und ihr chönned mir denn persönlich erkläre wie das abglofe isch (au wenn "schöni auge" nid drnebestoh isch);)=)
So 5.8.07, 04:50
Ely:
jo das findi au ;)
Sa 4.8.07, 19:17
sandrine:
nei sicher nid meh gäll ;) und dass de brav dernäbe gstande bisch stimmt au nid ganz ;) d fabienne bechunt do voll die falsche informatione..
Sa 4.8.07, 18:45
sMeeR:
ohh ely joo ich han viellicht eim mol gseit dass er schöni auge het abr nit meh.. =)=)=)
Fr 3.8.07, 13:07
sMeeR:
ohh sichr nit fabienne!!!! ich bi mega aständig eifach drnäbä gschtande und d'ely het ihn sich gschnappt=)=)=)
Fr 3.8.07, 13:07
Ely:
steffi das isch dini idee gsi :P "ah du hesch so schöni auge blabla" ;P
Fr 3.8.07, 10:02
Kommentare verstecken
Freefall:
erksch=D
Fr 3.8.07, 00:34
Freefall:
d elo wieder he;) wobi ich dir nid glaub dass du ganz untätig gsi bisch;) als löi hesch natürlichi Jagdtrib wo d nid chasch untrdrücke und d vllt. nid moll me m
Fr 3.8.07, 00:34
sMeeR:
hahaha also ICH han niemr ufgablet, d'ely het eim e blueme gschänkt, ich bi nur blöd drnäbä gschtande =)=)=)=)
Do 2.8.07, 23:37
sMeeR:
joo er het französisch, änglisch und arabisch gredet=)=) abr wer meinsch du jetzt genau??
Do 2.8.07, 23:37
sandrine:
hä dä het doch französisch gredet... oder isch das e andere. hm.
Do 2.8.07, 18:10
Freefall:
waaas??^^ hendr "geschter" scho wieder en neue ufgablet? ihr sit mr no 2!=D
Do 2.8.07, 05:45
sMeeR:
dä vo geschtr od dä vo dr fabienne???
Mi 1.8.07, 22:26
Ely:
jo de typ wo englisch gredet hät :D
Mi 1.8.07, 17:20
sMeeR:
neii eigentlich nit i weiss würkli nit wer si meint.. =)=)=) also ely klär uns uf, wäm sini nr sött i ha???
Mi 1.8.07, 03:36
Freefall:
eeehm steffi? bisch chli schwer vo begriff he=D
Mi 1.8.07, 02:26
sMeeR:
wäm sini????
Di 31.7.07, 15:19
Ely:
jo also i vrzells dr denn mol ;) aber do gseht mes jo, bisch halt voll ufgfalle hä ;) hesh sini natel nr steffi ^^
Di 31.7.07, 13:47
Freefall:
chaschmrs gern mol pers. vrzelle eli;) wär nämlich no interessant;) englisch??? haha.. oke^^ i ha kei Ahnig!=D
Di 31.7.07, 06:19
sMeeR:
hahaha fabienne so e typ isch immr zu mi rcho und het gfrogt wo du sigsch (er het english gredet) hahaha
Mo 30.7.07, 22:26
Ely:
haha mega fies :P i will do jo jetz nüt vrzelle wo du so gmacht hesch gäll ;)
Mo 30.7.07, 18:10
Freefall:
eeeehm hallo? ah oke... i tscheggs;) du redsch vo alk ich vo Männer:P
Mo 30.7.07, 00:49
Ely:
haha du bisch luschtig.. aber fabienne. du bisch schlimmer gsi als ich würdi säge ;)
Mo 30.7.07, 00:18
Freefall:
jäjä eli=);) ein weniger würds süscht au due=P=D
So 29.7.07, 18:41
Ely:
mit allem drum und dra ^^
Sa 28.7.07, 17:41
sandrine:
haha genau :D
Sa 28.7.07, 14:05
Freefall:
"dä müesse mr umbedingt moll widerholä" =P
Sa 28.7.07, 07:23
sMeeR:
ohh jaaa und wie! =))==)
Fr 27.7.07, 19:32
Ely:
de obe isch ächt luschtig gsi :)
Fr 27.7.07, 19:28
Freefall:
mega kuul...ihr sid voll abgange hey=D uhhhhh
Sa 14.7.07, 13:56
sandrine:
tolls föteli dir zwei :) sit ächt verdammt hübsch!!
Sa 14.7.07, 09:20
drKarli:
tolls foti=D sit doch jäääsi.. gäll heidi..;)
Sa 7.7.07, 17:52
sMeeR:
hihi merci schatzii
Mo 2.7.07, 19:17
sMeeR:
ohhh jaaa abr heftig!!!!!
So 1.7.07, 23:07
Ely:
jo säg nüt ;) das wird wiederholt ;)
So 1.7.07, 16:53
sMeeR:
hahahaha ohh jeee imfall du bisch eifach dr hammr!!! es isch eifch vrdammt luschtig gsi und übrigens*grrrrr* bisch so heiss =)=)=)
So 1.7.07, 14:02
Ely:
psyyycho foti... steffi du bisch sone geili sau ;)
So 1.7.07, 11:40
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Vanity @ Das Schiff, Basel, Fr 29.6.07
zur übersicht
Foto 149 von 172. 2458 mal angeschaut. Geschossen: Sa 30.6.07, 02:12. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©