baz.ch Newsticker
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
16:03
Sonstiges
Schweizer Ängste beim Reisen: Davor fürchten sich Schweizerinnen und Schweizer beim Reisen am meisten
16:00
Sonstiges
Digitale Manipulation: Ist das wirklich Ihr Geschmack oder hat das ein Algorithmus entschieden?
15:55
Sonstiges
Stadler Rail in Sardinien: Dank Wasser­stoff­antrieb : Jetzt kommen die noch klima­freundlicheren Züge
15:39
Region
Nach 14-Millionen Sanierung: Decke des neuen Baselbieter Regierungszimmers eingestürzt
15:06
Region
Bahnverkehr: Gleisschaden in Gluthitze Störung zwischen Olten und Sissach
15:03
Ausland
Ehrung eines französischen Widerstandskämpfers: Marc Bloch kommt ins Panthéon und die extreme Rechte soll bitte fernbleiben
15:00
Sonstiges
Argentinien Österreich im Ticker: Zaubert Messi erneut oder schafft Österreich die Überraschung?
14:51
Region
Unfall in Solothurn: Sonntagsfahrt mit Folgen 16-Jähriger prallt in Leitplanke
14:33
Sonstiges
EHC Basel: Henauer bleibt, Fuss kehrt zurück und Lefebvre stösst neu dazu
14:14
Sonstiges
Mykonos, Santorin und Kreta: Griechenland will 251 Strände vor Touristen schützen
14:05
Sport
Fussball und Statistik: Diese Statistiken verraten, wie man am ehesten Weltmeister wird
14:04
Sonstiges
Bizarre Entwicklung: Wie der Reflecting Pool in Washington zum Reinfall für Trump wurde
14:02
Wirtschaft
Einflussreicher Ökonom: Ehemaliger US-Notenbankchef Alan Greenspan gestorben
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

obacht:
-.-?!!!
Mo 2.10.06, 08:11
snowstorm:
im gegesatz zu dir gilt ich nit als shlampe vo therwil!!!!!
Do 28.9.06, 15:34
Nülse:
haha voll zoge:-D
Mi 22.3.06, 18:44
obacht:
müller bingschen überhaupt no ufe-.-nei spass!!!
Mi 22.3.06, 15:17
snowstorm:
nei bino isch ok!!;-)
So 5.3.06, 22:49
deffffr:
me merkts!!haha:-D
Sa 18.2.06, 18:06
Kommentare verstecken
ThisAndThat:
oho wer gseht me denn do;-)
Do 16.2.06, 19:43
xQueenBx:
grosse;)
Do 16.2.06, 18:07
deffffr:
Hey was schnurret ihr für scheisse????:-D
Do 16.2.06, 17:44
Nülse:
jo di imaginäre kolleg ;-)
Mi 15.2.06, 20:24
xQueenBx:
nei hanni jetzt min neue kolleg de marsmenschverschluck t...8/
Mi 15.2.06, 20:15
Nülse:
e marsmensch!!!!
Mi 15.2.06, 20:00
xQueenBx:
uNd Wa heTs denn sÖtTE sii?
Mi 15.2.06, 19:58
AndrewS:
isch glaub kei pille wo du gschluckt hesch ....hahahahah!!! nei wehhh.... :-)
Mi 15.2.06, 19:51
xQueenBx:
was isch denndas gsii wonni grad gschluckt ha???egal..nimmise grad nomol...;)
Mi 15.2.06, 19:49
Nülse:
Hesch se ebe nit gnoh :-D
Mi 15.2.06, 19:44
xQueenBx:
was hannsi grad gnooo!!!
Mi 15.2.06, 19:40
AndrewS:
ich leb in dr richtige welt, du hesch dini fantasy welt döt obe..... ok ishc jo klar wensi ihri pille nit nimmt :-)
Mi 15.2.06, 19:33
xQueenBx:
jo stimm isch mini welt...abr es isch die geilst...nit esso wie dii KübelDorf...;)
Mi 15.2.06, 19:32
Nülse:
jo muesch verstoh, si het ihri Pille nit ka;-)
Mi 15.2.06, 19:31
AndrewS:
jo i glaub dem seit meh ehndr, eigeni welt :-P hehehe
Mi 15.2.06, 19:26
Nülse:
haha du kassiersch, haha
Mi 15.2.06, 19:26
AndrewS:
hahah...schätzli du meinsch zvill!!! du bisch no e amatuer im gegesatz zu mir...muahah!!! :-)
Mi 15.2.06, 19:25
xQueenBx:
dört oe wo ich bi gits dascho lang nüm..mir hend jetzt raschez.....das kennet ihr d uNDe halt noni..;)
Mi 15.2.06, 19:25
xQueenBx:
schätzli das binni nonie gsii...und ich wird au nie so tief sink wie duu bisch..;)
Mi 15.2.06, 19:21
AndrewS:
hahaha, meinsch!!! du bisch no lang döt wo ich bi, muhahaha!!!
Mi 15.2.06, 19:19
xQueenBx:
goht nit so hoch chunnsch nit uffe wie ich bi..hÖHö
Mi 15.2.06, 19:17
AndrewS:
hey du dissisch mr echli zvill....ich mues di glaub widr vo obe abe bringe....
Mi 15.2.06, 19:16
Nülse:
haha Sutton voll gediist
Mi 15.2.06, 19:15
xQueenBx:
wird schwehr bi dim Gedechnis...;)
Mi 15.2.06, 19:12
AndrewS:
tzz, das merki mr...
Mi 15.2.06, 19:10
xQueenBx:
sssssiiiiiiiiicher nit!!!!!!!!!!;D
Mi 15.2.06, 19:09
AndrewS:
ha scho gmeint es stoht für Tom...hehe :-)
Mi 15.2.06, 19:04
xQueenBx:
jo den hanni denkt duenii mi mol schnell no verbessere;)
Mi 15.2.06, 19:00
AndrewS:
ahhaa....ok, hehe
Mi 15.2.06, 18:58
xQueenBx:
ich ha bi "beruhigt" s "t" vegesse...;)
Mi 15.2.06, 18:58
AndrewS:
T ?? :-)
Mi 15.2.06, 18:33
xQueenBx:
T!!;)
Mi 15.2.06, 18:29
xQueenBx:
denn binni jo beruhig
Mi 15.2.06, 18:29
deffffr:
jo isch notürlich nit bös gmeint rebi!!hehehe
Mi 15.2.06, 18:17
AndrewS:
hehehe....schono ;-)
Di 14.2.06, 21:45
xQueenBx:
eh wie redisch du mit mir..:(
Di 14.2.06, 18:30
deffffr:
Hehe ihr sind no 2 luder!!hehehe
Di 14.2.06, 18:24
AndrewS:
hehehe, ebe...;-)
Di 14.2.06, 16:52
xQueenBx:
jä nee das chamme wirkli nit eso nenne...höhö
Di 14.2.06, 16:49
AndrewS:
hehe, genau, aber döt hämr jo nit gschlofe :-P hehe
Di 14.2.06, 16:48
xQueenBx:
jä..meinsch so wie gestznacht..?;)höhö
Di 14.2.06, 16:47
AndrewS:
hehe, jöö....jo ich au, aber würd liebr di nebe dra ha :-P hahaha
Di 14.2.06, 16:46
xQueenBx:
;) ich doch au immer an dii..ich ha immer es Föteli vo dir uner mim Küssi..suscht channi nit ihsclofe weisch!;D
Di 14.2.06, 16:40
AndrewS:
nur an di.... ;-) nei seich!!
Di 14.2.06, 16:39
xQueenBx:
was du immer denksch..;)
Di 14.2.06, 13:46
AndrewS:
ah ok...ha scho öbis anders gmeint... :-) hehe
Di 14.2.06, 08:38
prysieer:
jo kum sämi i sag nur pelegrini
Mo 13.2.06, 21:24
ayia:
ryser du gay
Mo 13.2.06, 18:58
xQueenBx:
jo eh..ich hannem dschue küsst ka..;)
Mo 13.2.06, 18:08
Nülse:
hehe si isch vor mir ufd Knüü, das isch doch mol öbbis;-)
So 12.2.06, 21:35
AndrewS:
was macht d'rebi widr uf de knüü... :-)
So 12.2.06, 21:07
AndrewS:
jo sgoht..... he!! rebi sweets lächle...
So 12.2.06, 18:48
deffffr:
Was?!?!meh seht en jo!!!!:-D
So 12.2.06, 18:42
AndrewS:
hey yannick mach die nameschild weg, ich will die harte blick au gseh :-)
So 12.2.06, 18:36
deffffr:
jo scho:-D
So 12.2.06, 18:16
xQueenBx:
haha yannick..geile blick;
So 12.2.06, 18:11
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Oldschool @ Kuppel, Basel, Sa 11.2.06
zur übersicht
Foto 14 von 302. 2930 mal angeschaut. Geschossen: Sa 11.2.06, 23:08. Fotograf: bubu
Infos/Hilfe » ©