baz.ch Newsticker
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
18:00
Sonstiges
Ecuador Deutschland im Ticker: Stürmt Undav dieses Mal von Beginn weg?
17:54
Schweiz
Bundesratsreise bei Sommerhitze: Die Landesregierung besucht das Waadtland von Guy Parmelin
17:02
Sonstiges
Unglück im Kanton Zug: Mann stürzt in Güllegrube und stirbt vier Helfer schwer verletzt
17:00
Sonstiges
Ratgeber: Darauf kommt es auf der Ferienfahrt im Auto an
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

urs:
=D eeh !!
Mi 1.3.06, 13:19
himbeereli:
jo aso eeehm...ich chum denne au mit!!!
Di 28.2.06, 18:05
ElBarto89:
ou fabian, kennsch mi langsam....=)
Di 28.2.06, 17:39
ElBarto89:
ou mann....das miender eifach emolle widrhole, und dismol mit mir....=)
Di 28.2.06, 17:39
urs:
PS: Luzärnr fasnach isch dr tood eni =D
Di 28.2.06, 02:49
urs:
jo dasch alles, abr dr eni hät höggsch worschinli genau sgliiche gsäit =p !
Di 28.2.06, 02:48
Kommentare verstecken
ElBarto89:
dä het dich nütmeh uf lager....:)
Mo 27.2.06, 21:57
himbeereli:
isch das alles!???
Mo 27.2.06, 21:09
urs:
euri mamis !
Mo 27.2.06, 11:46
himbeereli:
yeah...SIEG!!!!!
So 26.2.06, 18:13
ElBarto89:
ou go simi.....:-D
So 26.2.06, 18:13
himbeereli:
:-) messi Eni...das het si mr ebe gescht au vrzellt!!!
So 26.2.06, 18:12
ElBarto89:
jo näi will de so schäisse bisch dassi ihschlooftr
So 26.2.06, 18:12
urs:
dini muetter kunnt garnid drzue e schreipause zmache
So 26.2.06, 18:11
himbeereli:
jojo sämmer denne...Dnnschtig Kupple gäll!??:-) aso, salüüüü
So 26.2.06, 18:11
ElBarto89:
dini muetter schreit au immr 2i mol, beklag mi abr nitt mann
So 26.2.06, 18:11
urs:
ich kumm eh nümme mit..:P und i muess eh go ! ädiöö
So 26.2.06, 18:11
urs:
nid duu
So 26.2.06, 18:10
himbeereli:
hihi so vo wäge disse..ich gniesses!!:-P
So 26.2.06, 18:10
himbeereli:
tssst ich bi nume so nätt und schrib dir UND em Eni zrugg....
So 26.2.06, 18:09
urs:
blabla simi
So 26.2.06, 18:09
urs:
schrib nid immr 2x
So 26.2.06, 18:08
ElBarto89:
oh do wird disst....
So 26.2.06, 18:08
ElBarto89:
=D
So 26.2.06, 18:08
himbeereli:
jo ebe,....mängisch isch s beschte gäh nid guet gnueg...*g*
So 26.2.06, 18:08
himbeereli:
jo wenns si ziel hät sölle erfülle, denn scho!!:-)
So 26.2.06, 18:07
urs:
=D
So 26.2.06, 18:07
ElBarto89:
ohooo....s loch hätt wittr obe miesste si odr was...höhö...;-)
So 26.2.06, 18:07
urs:
jo und ?? jede git sis bescht .. =P
So 26.2.06, 18:06
himbeereli:
vorallem hesches am falsche Ort gmacht!!:-P
So 26.2.06, 18:06
himbeereli:
mhm jo au!!! ebe...billigi Amachi!!:-)
So 26.2.06, 18:06
ElBarto89:
hesch immr e billigi ahmachig im ärmel..;-)
So 26.2.06, 18:05
urs:
löchr ind schtrümpf zmache =D ?
So 26.2.06, 18:05
urs:
was versuchi ?
So 26.2.06, 18:05
himbeereli:
het bis jetzt aber noni so klappt!!:-P
So 26.2.06, 18:05
himbeereli:
hihi jo stimmt...!!:-)
So 26.2.06, 18:05
himbeereli:
und vellicht findi jo, Neger händ geili Lippe!?:-P
So 26.2.06, 18:04
ElBarto89:
är vrsuechts abr jedes mol....p
So 26.2.06, 18:04
himbeereli:
jo mini scho...!!
So 26.2.06, 18:04
urs:
hami jezz grad welle entschuldige wägm loch, ha abr denn di diss glääse !! das sin käini negerlippe =( !! tzzzz !!
So 26.2.06, 18:03
himbeereli:
jooo...ische mega scheissamachi gsi!!*lol*:-P
So 26.2.06, 18:03
ElBarto89:
hehe....jäjä dr urs dä hübi...tssss
So 26.2.06, 18:02
himbeereli:
ou scheisse aber das Loch in mine Strumpfhose isch jo no soooo gross worde:-(
So 26.2.06, 18:01
ElBarto89:
jo voll schad gse....abr loss mir glaub d lippe sprütze...:-p
So 26.2.06, 18:01
himbeereli:
isch no guet gsi..
So 26.2.06, 18:01
himbeereli:
nei isch e geile Obe xi...au wenni ziemlich früeh ha müesse witer:-(
So 26.2.06, 18:01
himbeereli:
okok!!!:-)
So 26.2.06, 18:00
ElBarto89:
ich eig. jo au, abr wämmer jo nitt rassistisch wärde...:D
So 26.2.06, 18:00
himbeereli:
:-) ich nenn das negerlippe:-P
So 26.2.06, 17:59
ElBarto89:
ich bruch au so schmolllippe wie ihr beidi....;-)
So 26.2.06, 17:57
himbeereli:
ojeeeeemine....das Föteli...
So 26.2.06, 17:55
urs:
voll...
So 26.2.06, 16:39
ElBarto89:
fette obe xi....
So 26.2.06, 16:23
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
SCHOOL´s OUT @ Kuppel, Basel, Sa 25.2.06
zur übersicht
Foto 48 von 128. 1184 mal angeschaut. Geschossen: Sa 25.2.06, 23:32. Fotograf: tschugile
Infos/Hilfe » ©