baz.ch Newsticker
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

NiTrO:
---> 1001 <---
So 14.8.05, 23:05
NiTrO:
verständlig...! :p
So 14.8.05, 22:31
deiGi:
jäjo, chan nid klage =) morn wieder schuel, schisst mi chli ah, aber eazey...
So 14.8.05, 21:34
NiTrO:
ooou...aahständig;) jo schwer jä, alles klar! bi dir?
So 14.8.05, 21:24
deiGi:
jo das sowieso...dr flo isch eh dr grösst gloon :-P süscht alles klar bi dir flo? =)
So 14.8.05, 21:01
NiTrO:
jaajaa, mir si alles linki sieche;)
So 14.8.05, 20:53
Kommentare verstecken
wiebischdendudruf:
schön gemein!!!! gheils shirt!! ; )
So 14.8.05, 19:48
deiGi:
@miggi...mach ich denn so es böses gsicht? weisch, vor dem pic hei alli gseit, mir möche faxe und nocher uff em pic bin ich dr einzig gsi! so isch das ganze gsi
Sa 13.8.05, 19:43
NiTrO:
oh doch... ;)
So 7.8.05, 20:16
GILI:
vom kurz
So 7.8.05, 18:34
GILI:
oh nei dr stift.....
So 7.8.05, 18:34
sasch:
hmmm.. er isch halt e bad boy
Do 4.8.05, 09:54
NiTrO:
..tjaa, do muesch scho ihn persöndlig frogä;)
Di 2.8.05, 19:21
wiebischdendudruf:
was macht denn dä rächts für e böses gsicht!!!
Di 2.8.05, 19:06
deiGi:
jo eh =) denn spieli eifach ellei, odaa?! :-P süscht chönnte mir jo mol einisch zämmä e mannschaft mache?! =) wer no edel...
So 3.7.05, 13:03
NiTrO:
tjaa...s'negstmol mäldisch di äfach mol ah;)
Sa 2.7.05, 18:22
deiGi:
jo ich weiss...aber weisch wenn me nid sälber mitspielt isch es langwilig :-P wenni nur zuelueg wirdi ganz spitz und will sälber au spiele =)
Sa 2.7.05, 16:32
NiTrO:
z'fränkedorf wer grümpeli;)
Sa 2.7.05, 16:31
deiGi:
hehe, jäjo immer doch =) isch irgendwie nur chli langwilig :-P
Sa 2.7.05, 16:28
NiTrO:
joa doch...eigentli scho! bi dir?
Sa 2.7.05, 16:01
deiGi:
hey jungs...alles klar bi euch?! =)
Sa 2.7.05, 10:20
Biber:
loool...;-) jäses pic!
Mi 29.6.05, 22:57
NiTrO:
jo schwer jä;) *lol*
Di 28.6.05, 19:02
sasch:
jo schwer aber i find beidi sprüch hammer aber figg e fichte het no e gwüsse hintergrund gäll NiTrO?! =)
Di 28.6.05, 18:47
deiGi:
jo eh =) aber das isch jo s fraue shirt :-P isch au no sehr styloo haft!
Di 28.6.05, 10:29
sasch:
ich säg nur figg e fichte... :D dä kennsch jo sicher au...
Di 28.6.05, 08:14
NiTrO:
eeh, voll dr böörner;)
Mo 27.6.05, 23:09
deiGi:
hey ich weiss =) min blick schloht alli ;o) todeZzz
Mo 27.6.05, 23:02
LadyliciousS:
jä aso ich finds au mega sweet..:) und deiif.. jäse blick hesch druf..:D
Mo 27.6.05, 20:26
riesli:
jääses pic! flo und dome mega sweet!:-)
Mo 27.6.05, 20:09
Shishaner:
voll yäses face deigi :) loool
Mo 27.6.05, 17:11
deiGi:
hehe was :-P hesch mi aluegt oder was, dass'd das weisch ;o) ich bin die ganz ziit immer am faxe mache =)
So 26.6.05, 19:37
sasch:
ich ha gmacht bis er abdruckt het willi gmerkt ha das niemer macht du hesch jo au erscht im letschte mom faxe gmacht... =9
So 26.6.05, 19:37
deiGi:
aber niemmer het gmacht :-P alles spasties
So 26.6.05, 18:58
NiTrO:
hehe=)
So 26.6.05, 18:48
deiGi:
hehe jo lol...mir hei jo gseit mir möche faxe :-P dir chinder
So 26.6.05, 18:38
sasch:
tschäääääs
So 26.6.05, 17:07
NiTrO:
scho jä;)
So 26.6.05, 16:31
Schneehas:
lol deif geilä blick ;-)
So 26.6.05, 16:12
chlinii:
jööö dr medi und dr flo ;) ha eu meega lieb mutz
So 26.6.05, 16:09
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Grümpeli Oberdorf @ Fussballplatz, Oberdorf, Sa 25.6.05
zur übersicht
Foto 97 von 106. 2468 mal angeschaut. Geschossen: Sa 25.6.05, 23:07. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©