baz.ch Newsticker
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
18:00
Sonstiges
Ecuador Deutschland im Ticker: Undav ist bester Scorer, kommt dennoch nur von der Bank
17:54
Schweiz
Bundesratsreise bei Sommerhitze: Die Landesregierung besucht das Waadtland von Guy Parmelin
17:02
Sonstiges
Unglück im Kanton Zug: Mann stürzt in Güllegrube und stirbt vier Helfer schwer verletzt
17:00
Sonstiges
Ratgeber: Darauf kommt es auf der Ferienfahrt im Auto an
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

ChOcOlAdIkA:
hhehe maxxi und yase sekssy pic haha hap eush lüpp
Mi 5.4.06, 21:53
TheStrongPassion:
Salüüüü mini Askims!!!Hey jööö so sweet... Hehe... Lüb eusch
Do 23.3.06, 11:17
LuciiiH:
ojjee
Do 9.3.06, 23:26
Dolcissima:
doch hett er
Do 9.3.06, 22:39
XxMAXIxX:
ich ha di richtig gliebt wie ich jetzt mini fründin lieb
Do 9.3.06, 22:20
XxMAXIxX:
lehrn emol richtig zu liebe
Do 9.3.06, 22:16
Kommentare verstecken
Dolcissima:
hesch
Do 9.3.06, 22:05
Dolcissima:
hey hermanita du weisch du bisch mi härz tqmmmmmmmmmmm wdnv te amo mit mi ganze härze kusss ich mein luci gäll nit di vero han au nix gege di aber wie du gm8
Do 9.3.06, 22:05
LuciiiH:
ich ha euch drei lieb darum höret jetzt sofort uf
Do 9.3.06, 22:03
LuciiiH:
Ejjj halt schnureee mann keine beledigt yasemin sryy vero du bisch mi sis aber ich ka nit zueloh das du yasemin beleidigsch
Do 9.3.06, 22:03
Dolcissima:
zu wäm hesch das gseit?
Do 9.3.06, 22:00
Dolcissima:
hahahahah soo hart massi 1zu 0 für dich hahahahahaha schöne hmm wenig hart aber aber tatsach:D
Do 9.3.06, 21:58
XxMAXIxX:
zie lieber brülle a man du gsesch besser us (viel besser wierds abr nid!!!!!!)
Do 9.3.06, 21:57
Dolcissima:
hmm das bild isch sau schön mit uns 3 massi,luci,and mee hahahaha die anderi voll usser site haha vero niemerts vo uns 3 will dich!
Do 9.3.06, 21:55
XxMAXIxX:
jo ich will nid das du bild dräckig machsch!!
Do 9.3.06, 21:45
XxMAXIxX:
wieso hesch den agfange du bisch jo numme ivesüchtig gibs doch zue
Do 9.3.06, 17:51
LuciiiH:
ojjeee man hend ihr euri störige oder was
Do 9.3.06, 17:43
XxMAXIxX:
ejj was machet dir für e scheiss man
Di 7.3.06, 21:52
Dolcissima:
und du hesch ihn nit emol kennt aber jo! und mir sind vieli meh ka shake aber jo isch egzona niemerts? oda luci? und letsch mol isch lorenzo und alli debby gsy
Di 7.3.06, 21:33
Dolcissima:
ohaa jezte bin ich schukld du gohsch direkt go sitze und dene gang ich halt go tanze! und grad du schnrrsch du hesch au lorenzo vo uns welle wägg neh! aber jo
Di 7.3.06, 21:33
Dolcissima:
jo meh sehts vero wer rächt hett sry aber meh dörf shake für was goht meh dene in e disco?
Di 7.3.06, 20:04
XxMAXIxX:
sicher nid het sie di welle ivesüchtig mache luci isch immer wieder wäge handy ko und denne sind ihre wieder wägg
Di 7.3.06, 19:59
Dolcissima:
jo ohni shajzzz jetzte
Di 7.3.06, 10:29
Dolcissima:
nit mir!
Di 7.3.06, 00:49
Dolcissima:
jäää so quasi ich will dich nit iversüchtig mache han mi spass ka. &ussemr däm ihr sind verschwunde dene hani mit ihn afo tanze :D und ihr sind immer wägg gange
Di 7.3.06, 00:49
Dolcissima:
hehe ich ha gscherzt;) er isch nit mi fründ! isch kompliziert ich weiss gar nit ob ich mit däm zämme bi aber sags keinem schatzeli;) du weisch t.v.u.m.d.b und
Di 7.3.06, 00:43
Dolcissima:
hahahah bisch iversüchtig ;)
Di 7.3.06, 00:29
LuciiiH:
Hahahahhaha nit numme ich au vero und egzona :P
Mo 6.3.06, 20:52
XxMAXIxX:
luci du hesch immer kopf dri ;-)
Mo 6.3.06, 20:51
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
-18 party @ New Mona Lisa, Basel, So 5.3.06
zur übersicht
Foto 17 von 120. 2280 mal angeschaut. Geschossen: So 5.3.06, 21:06. Fotograf: schischi
Infos/Hilfe » ©