baz.ch Newsticker
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

suf85:
jo genau! aber mängisch dueni au emol schaffe! :-)
Sa 5.4.08, 20:39
IceCoffee:
I weiss scho wieso dä Vorschlag mit em nüt trinke vom Flo cho isch: in dere Zit wo mir unter de Wuche brav dehei sin, hängt är voll versoffe über de Reling...
Do 3.4.08, 17:22
Galliano:
hey do hän mir jo scho lang nüt meh drzue gschriebe... :-)
Do 14.2.08, 20:31
suf85:
aber wär isch scho mit zvil uf dere wält??? immer die dumme alkohol chöpf! es isch eifach nit zum ushalte mit euch! chum mir drinke doch dr ganz januar eifach emol kei alk me!!! was meinet ihr???
Sa 19.1.08, 13:30
res1985:
jöööö de Stefan mag nümmi:-D
Mo 7.1.08, 11:36
kes85:
Ihr sind doch alles wixers! Ihr sind eifach z'vill uf dere Wäld! Het euch das scho e mol öber gseit!?
Mo 7.1.08, 07:07
Kommentare verstecken
res1985:
kei Wunder biiii dim Alkoholkonsum:-P
Fr 4.1.08, 21:15
Galliano:
Mann ich ha jetzt 1 Tag nümme gschriebe und chumm scho nümme noche... :-D
Fr 4.1.08, 20:58
suf85:
i glaub das weiss är nitemol me sälber :-)))
Fr 4.1.08, 14:22
res1985:
jo das stimmt au widder. nimmt mi jo wunder wie dä no heim cho isch!
Fr 4.1.08, 14:13
suf85:
jo genau das isch die gsi! jo aber i däm zuestand wo dä gsi isch hätt ich dä au nüm mit gno!
Fr 4.1.08, 13:48
res1985:
meinsch die wo är denn zu ihre heim het welle aber si ihn nit het welle mit näh?
Fr 4.1.08, 13:46
suf85:
nei isch jo klar daser nüt me weis, wenn dä wüsst was är alles trunke het! vo däm bäse weis är sicher au nüt me woner kenne glehrnt het!
Fr 4.1.08, 13:41
res1985:
heyyy i glaubs jo nit das isch jo widder e mol typisch stef!!! weisch gar nüt meh? weisch no wie de heim cho bisch????????
Fr 4.1.08, 13:26
suf85:
und wo de dvd fertig gsi isch bisch no ins adö cho ko di betrinke mit uns? und jetet sehsch was drby useko isch! e filmriss wie am neujohr!!!!
Fr 4.1.08, 12:53
kes85:
Nei voll nit! Ich bi döt bi de Kollegi am dvd luege gsi. und ha kei tropfe alkohol ka!!!!!!!!
Fr 4.1.08, 12:50
suf85:
ach su weisches doch gar nüm was du alles gmacht hesch an däm obe! klar bisch drby gsi!
Fr 4.1.08, 12:33
res1985:
Hey jo genau de Stef isch doch sooooo betrunke gsi wie nit normal! ok wart mol dä besufft sich doch jede Tag zwar he:-D
Fr 4.1.08, 09:27
kes85:
Du Arsch. Ich bi gar nit debi gsi!!!!!! PS. Stell dis Gäle liecht ab!:-P
Fr 4.1.08, 06:50
suf85:
aber weisch wases s beste isch? dr stef ligt no hinter uns uf dr bank kanülle voll!! :-)
Fr 4.1.08, 00:26
res1985:
he he: ok i hass sälber au nit bemerkt ka:-(
Do 3.1.08, 19:47
suf85:
jo genau jetzt gosches wider uf die andere go schiebe! :-)
Do 3.1.08, 19:24
res1985:
he he jo weiss nit wass de Curdin do gseh het:-DDD
Do 3.1.08, 19:21
suf85:
wenn ihr mol kei brülle bruchet ihr heinis ihr! das isch imfall gar kei bier! ihr halb nüechtere!
Do 3.1.08, 19:20
res1985:
joooo und die andere sind gäääl:-DDDD
Do 3.1.08, 18:52
Galliano:
Hey aber lueg mol sälbscht s vorderschte Bier isch rot... ;-)))
Do 3.1.08, 18:52
res1985:
Du Curdin du meinsch wohl rot-gelb dank de Zähn vom Flo:-DDD
Do 3.1.08, 18:48
Galliano:
hey vor allem s Liecht in däm Ruum lüchtet grad rot bi denne Hoor... :-))))))
Do 3.1.08, 18:47
res1985:
he he jo sags nit.:-D
Do 3.1.08, 18:27
suf85:
jo de einti het jo no zue allem ane roti hoor wiene güggel!
Do 3.1.08, 17:55
res1985:
jä jä de Pum und ihre Brueder he:-D die gliche sich gar nit so uf dämm fötteli:-D
Do 3.1.08, 17:53
suf85:
das cha wirklich si das de uckel nüt me weis! aber wär weis das scho no sogenau?
Do 3.1.08, 13:15
res1985:
schoofseggel:-D wär weiss dass scho no? worschinlich nit mol de Pum....:-D
Mi 2.1.08, 18:47
suf85:
du weisches doch gar nümme!
Mi 2.1.08, 16:15
res1985:
Das isch au nit dis sondern miiis Bier gsi:-D
Mo 31.12.07, 17:47
suf85:
lieg doch nit du ...! drfür hesch du mi bier vergwaltigt!
Mo 31.12.07, 17:28
res1985:
nei du hesch vo minnere gässe dass gsed me jo grad!!!
Mo 31.12.07, 16:24
suf85:
ich ha dänk mini eigeni pizza ka! miend gar nit meine!
Mo 31.12.07, 14:18
Galliano:
STIMMT ÜBERHAUPT NIT!!!!! :-)))))
So 30.12.07, 20:35
res1985:
he he jo ehhh!!!! halt e mol wass heisst do eigentlich UNSERI Pizza!!!!!!!??????? MINI Pizza!!!!!!!!! du hesch nämmlich au no de vo gfrässe!!!!
So 30.12.07, 20:31
Galliano:
Wart nur s nögscht Mol wenn mir die gsehn, hole mir uns unseri Pizza wieder zrugg! :-)
So 30.12.07, 20:28
res1985:
Die Sau!!! eifach mini geliebti Pizza go klaue!!! Dä näbe mir het scho e stück devo in de Hand !!!!!!!
So 30.12.07, 20:23
Galliano:
Jetzt isch mir iigfalle wär die näbe dir isch! Die hets uf dini Pizza abgseh.... :-)
So 30.12.07, 20:20
res1985:
jo mir kenne die jo alli nit! aber wiso umarmt mi dä schregi Vogel do???
So 30.12.07, 20:18
Galliano:
Weiss au nit! Ich glaub das isch sone Zuegloffeni.... :-)))
So 30.12.07, 20:17
res1985:
kei ahnig!!!! aber wass isch denn dass für eini näbe mir????:-)
So 30.12.07, 20:16
Galliano:
Oooooh jaaaaa! :-) Wär isch das eigentlich näbe mir?????
So 30.12.07, 20:14
res1985:
oh got isch dass e Alki obe gsi:-D
So 30.12.07, 14:56
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Foto 62 von 70. 1162 mal angeschaut. Geschossen: So 30.12.07, 01:18. Fotograf: Silvitta
Infos/Hilfe » ©