baz.ch Newsticker
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

KlemmSteckVerbindung:
Boah die koments sind besser als e ganzi komedi show... Wen fasnacht nid gern hesch zieh leine und schrib nid die doofs koment do ahne! ganz eifach
Di 28.9.10, 12:44
SaladFingers:
ey ihr wo do schlächt über d fasnacht rede...gohts eigentlich no guet? ihr lääbet in basel.. und d Baslerfasnacht isch e traditionells fest wo sit johr hunderte praktiziert wird...gang mol nach rio sag euri fasnacht sött verbote wärde..die würde kämpfe... Kultur mues erhalte bliibe egal wo
Di 28.9.10, 04:02
StadtsPolizei1:
ps: nur basler fasnacht ;)
Mi 20.1.10, 01:01
StadtsPolizei1:
fasnacht 2010 wird hammer sie
Mi 20.1.10, 01:00
xRoCKnRoSEx:
1 weissi das es e baselr site isch 2 iich ha nit gseit was zürcher besser mache sunscht gots no ich ha mi koment zu dene gä wo lieber streetparade wänd als fasnacht
Do 15.5.08, 12:16
Kommentare verstecken
Schnupfolog:
Das heisst "Larve" du idiot!!!
So 4.5.08, 18:10
gismo90:
die wo ebis gege baslerfasnacht hän si e alles nur so scheiss zürcher!!! und die hän e nüt zmälde!!!
Mi 16.4.08, 21:06
xRoCKnRoSEx:
Ihr händ doch kei ahnig vo Fasnacht!!!!¨Gönd nach Züri wen dr streetparade wänd!!!!!!!!!!
Mi 16.4.08, 12:37
thomyy:
mate sie vorschlag sött me verwirkliche....
Di 4.3.08, 18:15
TantoFernando:
genau mate XD
Di 26.2.08, 12:07
akw:
haha richtigi istellig
So 24.2.08, 10:12
enjoytheride:
Fasnacht söttsch verbiete..!!! und stattdesse e streetparade in Basel ifüehre!!=)=) wär um einiges geiler, gäb weniger müll und s würde weniger vollmongos ko!! hahaha=)
Mi 20.2.08, 18:53
ONEtouch:
me cha sich irgendwie als aaalleess verchleide...doch wenn me ufem wagge isch denn kört me nur no: WAGGIS WAGGIS..derf ig ebis?? ooo gooot!!
Mo 18.2.08, 19:17
ChronikII:
jo find ich au und das macht basel beriemt mi onkel wohnt in canada die hän das in de nochrichte brocht.. wäg somene spaste schitt wo sich alli als behinderti verkleide!! jetzt meine dört alli mir wäre sone opfer volk
So 17.2.08, 19:19
EliMiles:
Fasnacht isch doch s behinderste wos git man!! Mi kleine Brueder isch zäme gschiesse worde vo somene Spaste Waggis well är sich eifach so verkleidet het und ni inere Clique stoht ...... är isch 6 -.- schöni Mensche sind das wo Fasnacht mache aajää!!
So 17.2.08, 14:51
EliMiles:
Amen
So 17.2.08, 14:49
TantoFernando:
zum glück hani dä schesis verpasst^^
Sa 16.2.08, 22:14
Chnulleri:
armefieterig isch guet, die arme bechömme s ganze joor dure öppis und die an dr fasnacht nume 3 täg!!
Sa 16.2.08, 17:25
Tooby:
es seht immer us wie binere armefieterig.....
Sa 16.2.08, 17:05
Chelsea:
stimmt..harlekin sind keini waggis
Sa 16.2.08, 14:01
Chnulleri:
das isch aber peinlich!!
Sa 16.2.08, 13:30
haileSELASSIE:
was uf emene wage isch und zügs umeschiesst isch hützudags immer e waggis
Sa 16.2.08, 11:23
Chnulleri:
hehe waggis, waggis, waggis debi ischs nit emol e waggis!!! ufem wage chasch e aff si, aber d`leut lärme trotzdem waggis!!
Fr 15.2.08, 17:15
Saliah:
die drei scheenschte Däg
Fr 15.2.08, 15:52
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Basler Fasnacht: Cortège @ Innenstadt, Basel, Mi 13.2.08
zur übersicht
Foto 14 von 98. 7299 mal angeschaut. Geschossen: Mi 13.2.08, 15:59. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©