baz.ch Newsticker
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Claudi0:
döff ich mitmache=)
Mi 16.7.08, 16:07
Kuki:
joo... hdl =)
Mo 8.1.07, 20:57
Servus88:
ah ok
Mo 8.1.07, 17:28
Kuki:
isch nit gemein..es isch eifach so.. =)
Do 4.1.07, 22:12
Servus88:
so gemein.wiso weisch du das?
Do 4.1.07, 20:48
Kuki:
jo das du keis bisch weissi scho! hehe
Do 4.1.07, 20:39
Kommentare verstecken
Servus88:
ich bi au kei ängeli...;->
Do 4.1.07, 20:33
Kuki:
ängeli.. naja si isch vellicht eins! abr ich bi glaub enter weniger es ängeli..hihi =)
Do 4.1.07, 20:17
Servus88:
so sehts us wenn sich 2 engel küsse.
Do 4.1.07, 20:05
Kuki:
haha schins scho he... =P ha di au lieb kiZz
Do 4.1.07, 19:33
Servus88:
alex du hesches voll druf;->hdg
Do 4.1.07, 19:01
oOoGenerazioneXoOo:
aha
Fr 29.12.06, 12:34
Kuki:
hmm..kei ahnig! =P
Fr 29.12.06, 00:44
oOoGenerazioneXoOo:
jo was söt das dämfall bedütte ???:-))
Do 28.12.06, 20:33
Kuki:
du hesch gseit ich muess es wüsse.. und ich sag, jo dämfall. =)
Do 28.12.06, 18:12
oOoGenerazioneXoOo:
jä was ?? dämfall
Do 28.12.06, 16:27
Kuki:
jäjo dämfall.. =)
Do 28.12.06, 10:13
oOoGenerazioneXoOo:
jo du muesch es wüsse
Do 28.12.06, 00:55
Kuki:
haha ok.. wenn du meinsch..
Do 28.12.06, 00:39
oOoGenerazioneXoOo:
wer weiss :-)))
Do 28.12.06, 00:38
Kuki:
soso... het das e bedütig odr was? hehe
Do 28.12.06, 00:38
oOoGenerazioneXoOo:
aber grad über dim name gel
Do 28.12.06, 00:37
Kuki:
ajä.. haha nei spass isch scho easy! =)
Do 28.12.06, 00:30
oOoGenerazioneXoOo:
jo wiso nit ha eigentlich ind mitti welle
Do 28.12.06, 00:29
Kuki:
jäjä eifach uf mis härzli klike.. aiaiai hehe
Do 28.12.06, 00:29
Kuki:
easy ka passiere! hehe
Do 28.12.06, 00:21
oOoGenerazioneXoOo:
:-))))) das ha i gar nit gseh has erscht jetzte gseh
Do 28.12.06, 00:20
Kuki:
hehe nei weisch ha eifach us spass s nameschildli druf.. =) nei nei bi die rächts! hehe
Do 28.12.06, 00:18
oOoGenerazioneXoOo:
bisch du eini vo dene zwei ??? wen jo den sicher die rächts ?? oder ??'
Do 28.12.06, 00:17
Kuki:
hehe ebbe.. ;-)
Mi 27.12.06, 13:36
oOoGenerazioneXoOo:
jo scho
Mi 27.12.06, 13:33
Kuki:
hihi..jo wie gseit..isch halt gschmacksach.. =)
Mi 27.12.06, 12:56
oOoGenerazioneXoOo:
ich find das sexy wen sich zwei fraue küsse
Mi 27.12.06, 12:55
Kuki:
hehe.. tja jede het sini eigeni meinig, wenn är das kindisch findet isch das sis problem... =)
Di 26.12.06, 15:05
Servus88:
ich find das voll sexy.isch doch ganz normal bi fraue.ich finds geil:-)
Di 26.12.06, 15:03
Kuki:
ich nimm mol a mi. jäjo wenn du meinsch.. weiss zwar nit was du unter erwachse verstohsch wenn das kindisch findisch abr jo..dini meinig..
Do 21.12.06, 19:28
oOoElectraoOo:
wer meinsch?
Do 21.12.06, 18:06
CHRISTEE83:
zerst mal erwachse werde
Do 21.12.06, 16:20
Kuki:
findsch? haha.. tja ka passiere.. ;-)
Mi 29.11.06, 16:11
Sepia:
isch jo au zimlich offesichtlich... hehe... hmmmfl
Di 28.11.06, 22:05
Kuki:
haha... jaaa... sorry.. *verlegen* haha =)
Mo 27.11.06, 21:58
Sepia:
hey schtzi, gosch mr mol widr fremd??^^
Mo 27.11.06, 21:54
Kuki:
jäjo.. so so.. ;-)
Mo 27.11.06, 21:51
MoonSheep:
oh so so
Mo 27.11.06, 20:43
Kuki:
hehe.. jaa jaa.. ;-)
Sa 18.11.06, 00:40
kurdischboyali:
nit schlecht:)
Fr 17.11.06, 20:34
Kuki:
jäjo...
Mi 11.10.06, 12:35
belavuefotografie:
schöne Schärfe
Mi 11.10.06, 12:34
BiGGiE:
lippestift isch glaub sletschte wo do ein bi dem bild interessiert ;) hot !
So 28.5.06, 02:18
oOoElectraoOo:
jo du seisch es*peinlich*
Mo 27.3.06, 21:22
InfinityEnds:
sweet 16 ;-) hot...
Mo 27.3.06, 20:09
hardstyle:
geils Pic vo dene 2 :) Aber nochene isch de Leppesteft chli öberall gsi ;) - who cares?
So 26.3.06, 22:31
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
SONIC 7 @ St. Jakobshalle, Basel, Sa 25.3.06
zur übersicht
Foto 134 von 199. 3868 mal angeschaut. Geschossen: So 26.3.06, 01:58. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©