baz.ch Newsticker
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
21:45
Sonstiges
Grosses Hitze-Quiz: Wie bleibt man cool an heissen Tagen? Testen Sie Ihr Wissen
21:45
Schweiz
Forscherin über die Hitzewelle: «Wir sind jetzt an einem Punkt, an dem wir wegen der Hitze unsere Gewohnheiten überdenken müssen»
20:07
Region
Ausstellungseröffnun g in Luzern: «Alles war verstaubt»: Basler Rheinhäfen zeigen sich im Verkehrshaus völlig neu
20:06
Region
Renovierte Brandruine: Wohnzimmerstimmung und Pop-ups: Das sind die Pläne für den Schwarzen Bären
19:55
Kultur
Thunerseespiele: Theaterplastiker Jan Vagner baut besonderen Amischlitten für «Grease»
19:47
Ausland
Kurz vor Parlamentswahl: Russischer Oppositionspolitiker Maxim Kruglow muss sieben Jahre in Haft
19:35
Sonstiges
GC Amicitia: Zürcher Handball soll neue Arena vor den Toren der Stadt erhalten
19:08
Schweiz
Neue Studie: US-Forscher glauben, den Grund für den Geburten­rückgang gefunden zu haben
19:07
Kultur
«Obsession» im Kino: Dieses Paar hat ein Problem in einem der besten Horrorfilme des Jahres
19:04
Ausland
Umweltpionierin Mona Khalil: Die Beschützerin der Schildkröten stirbt nach israelischem Luftangriff
19:04
Ausland
Nach Trumps Iran-Deal: Dieser US-Präsident wird Europa nicht verteidigen
18:51
Wirtschaft
Hoch an der Börse: Schweizer Leitindex SMI klettert auf Allzeithoch von 14000 Punkten
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

TylerDurd3n:
Wiehnachtsmärt uffem Barfi Panorama http://www.festzeit. ch/viewpic.php?id=15 021890&ctx=38552
Mo 21.12.09, 10:52
obywan:
super foto...
Fr 8.5.09, 00:18
trembendle:
Zickekrieg!!!!! =)
Fr 8.8.08, 18:11
booze:
meh als du, bi 0,7 joohr älter muahaha, nei chill en mol!
Mi 14.5.08, 01:16
Candyman:
hehe thx alte! du aber au! hehe, ha nonie e basler erläbt wo so d stadt züri verteidigt...! hehe ^^
Di 13.5.08, 18:10
Kommentare verstecken
booze:
zooe man du hesch kei ahnig vom läbe!!!
Di 13.5.08, 03:37
Candyman:
...du chansch widr dra! ^^
Mo 12.5.08, 19:39
Candyman:
ich ha jo nid gseit nur wägem fuessball, ich persönlich find d stadt züri allg. scheisse! xD^^
Mo 12.5.08, 19:39
Candyman:
jo ebe, du seisches jo, abr denn söttme au nid alles uff basel schiebe, ok au wenns do vilicht e paar meh sin, abr das het jo mit dr stadt basel wenig z due!
Mo 12.5.08, 17:38
IamTheNext:
nit nur in de städt.. :-D
Mo 12.5.08, 17:02
Candyman:
jo ok do hesch rächt! abr es goht jo nid umd teenies! hützutags gits das in jedere stadt! isches nid so?
Mo 12.5.08, 16:46
IamTheNext:
ich bi au vo basel...und bi überhaupt nit stolz druff z gseh wie sich soo teenies wo kuum wüsse wie me e satz chönnt schriebe ohni das me 5 komas muess setze...aber es goht jo nit um d teenies...!zrugg zum thema:simmer emol ehrlich...wo chame do z basel in ruhe e promenade mache???
Mo 12.5.08, 16:32
Candyman:
jo easy wenn du so dänksch chunnsch sicher nid us basel! abr als stolze basler liebt meh halt sini stadt, so wie du dini^^
Mo 12.5.08, 16:27
IamTheNext:
ah okee du meinsch all die teenies wo sich am barfi versammle zum sich d biire vollsuffe sind geiler...will eigentlich nur dört öpis lauft...d steine duruff und durab laufe isch au geiler...!!!nei isi chunnt natürlig immer druff aa wo me gross isch worde...
Mo 12.5.08, 16:27
Candyman:
nei nid nur wägem fuessball! ok: usgang isch vilicht geiler in züri, abr d stadt basel isch wohl immerno geiler!
Mo 12.5.08, 16:22
IamTheNext:
hahaha :-D sicher nur wägem fuessball...aber trotzdäm shappo....sackstark di comment...
Mo 12.5.08, 16:19
Candyman:
voll nid! basel isch eifach am geilschte!!!!! scheiss züri!
Mo 12.5.08, 16:17
IamTheNext:
basel isch vielicht e scheni stadt aber züri isch wohl die viel viel schöneri stadt...abgseh vo de schöne mensche wo dört umelaufe...hetts au scheni läde...es hett e see wo traumhaft isch...uff jede fall nit mit basel z vergliche und schisset mol uffs fuessball..und jetzt heissts ATTACKE...haha
Mo 12.5.08, 15:51
jaQ:
jo, s git würklich schönerii sdtädt, als Basel.. klar isch schön, alles...aber grad die beschti.. ^^
Sa 26.4.08, 22:24
Subzonic:
@lYXBaTiDaXDeXCoCoXn M ... scho mol öbbis vo "kulturstadt" gehört? wahrschinlich nit.
Fr 25.4.08, 22:07
Seml:
was nitt......dänk
Fr 25.4.08, 17:49
jaQ:
so super toll isch BASEL au wieder nid... ^^
Fr 25.4.08, 17:42
Subzonic:
beschti city i de schwiz.
Do 24.4.08, 18:18
peoples:
woooohh sprochlos so geil
Mi 26.3.08, 23:41
paepels:
eifach nur geil
Mi 12.3.08, 11:34
12o7o09o:
Sags nid basel is the best
Sa 29.9.07, 10:59
shane54:
basel # 1
So 15.4.07, 15:53
Illsurvive:
<3<3<3
Mi 14.3.07, 18:40
sn00p:
basel über alles
So 11.3.07, 16:25
SibannaC:
geil
Sa 16.12.06, 00:30
MixroomBasement:
scho fast
Fr 27.10.06, 08:55
nightlady:
die geilschd stadt vode welt =)
Fr 27.10.06, 08:32
getone:
mir sins basle d'stadt am rhy.....hammer das bild!
Mo 4.9.06, 22:21
ByYourSide:
oh todes ,...die stadt
Do 3.8.06, 16:27
CORIZ:
jeah...bald gohts widr los mitem floos!
Sa 29.7.06, 17:15
tioj:
jo das ka nur BASEL sy !!!!
So 2.7.06, 17:49
ChimpyNuts:
sau schöns pic =)...
So 28.5.06, 22:52
CORIZ:
DIE GEILSHTI STADT!!!
Do 25.5.06, 16:32
GeorgeLuz:
BASEL ISCH EIFACH GEILI STADT
Do 13.4.06, 18:00
coollovly:
sau schöns bild
Mi 5.4.06, 20:27
poisonous:
sau schööö
Mo 20.2.06, 18:27
Weddy:
so geils Bild
Di 11.10.05, 18:17
Merette:
WILL meinsch...
Mi 24.8.05, 20:44
LeChuck:
mer sin aber numme am rand WÄG gwüssi dame toilette pause und schlööt bruucht hän.. :P
Mi 24.8.05, 18:27
LeChuck:
jup schtimmt..
Mi 24.8.05, 18:26
Merette:
das am rand simmer aber imfall :)
Mo 22.8.05, 14:10
KaterCarlo:
schaad
Sa 6.8.05, 19:13
FYM:
ou scheisse...naja...he t ebe so usgseh...:-P
Fr 5.8.05, 19:53
LeChuck:
eeh dömsn das sin nid miir du affe, mir sin do grad an land gsi :D
Fr 5.8.05, 14:40
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Sens Unik @ Kulturfloss, Mittlere Brücke, Basel, Mi 3.8.05
zur übersicht
Foto
Foto 43 von 60. 11152 mal angeschaut. Geschossen: Mi 3.8.05, 21:56. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©