baz.ch Newsticker
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Dr FZ Event Thread

Autor Beitrag 8881 - 8895
undprofillöscheDo 17.9.09, 09:49
tralalalalala d Zahnputzfrau beschäftigt grad e Halbstund mini Kidis, jetz ha i gar nüt ztue
AlexielDo 17.9.09, 11:06
hehe meinsch macht sis guet und verzellt dene nid nur das sie nid sele uf di lose? xD =P
undprofillöscheDo 17.9.09, 19:34
neinei die ha i jo scho paarmol gha...isch sicher in d letzte 2Joor scho 12mol im KG gsi dorum cha i denn ame in d Kuchi goh und suscht irgentöpis für mi mache, währenddäm d Kidis üebe Zähnputze
Kleopatra1983Do 17.9.09, 19:48
Friehner hän eim no Mamis und Papis zeigt wie me tuet zähnputze. isch scho krass das so züg jetzt uf euch gschobe wird ey
casuelDo 17.9.09, 19:52
Zitat: Natalie1983
tralalalalala d Zahnputzfrau beschäftigt grad e Halbstund mini Kidis, jetz ha i gar nüt ztue
mini muetter isch au scho die ganz wuche usbuecht mit zähputze vom kindsgi bis in die 5.klass
undprofillöscheDo 17.9.09, 19:55
Zitat: tobitodezz
Zitat: Natalie1983
tralalalalala d Zahnputzfrau beschäftigt grad e Halbstund mini Kidis, jetz ha i gar nüt ztue
mini muetter isch au scho die ganz wuche usbuecht mit zähputze vom kindsgi bis in die 5.klass
Ehm..wie heissisch du zum Nochname

Kleo: zu unserne Ziite sin au Zahnputzfraue in Schuel und KG cho
casuelDo 17.9.09, 19:57
nei nati sisch nid die glich glaubs nid dass du i mim wohnort schaffsch
undprofillöscheDo 17.9.09, 19:58
okay..di Mami heisst nid Martina?
Wüll sie isch momentan bi uns die einzig Zahnfee und isch praktish au die ganz Wuche unterwägs...

ah nei..ha di jo uf FB..du heissisch anders...
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 17.9.09, 20:00
Kleopatra1983Do 17.9.09, 20:00
Zitat: Natalie1983
Zitat: tobitodezz
Zitat: Natalie1983
tralalalalala d Zahnputzfrau beschäftigt grad e Halbstund mini Kidis, jetz ha i gar nüt ztue
mini muetter isch au scho die ganz wuche usbuecht mit zähputze vom kindsgi bis in die 5.klass
Ehm..wie heissisch du zum Nochname

Kleo: zu unserne Ziite sin au Zahnputzfraue in Schuel und KG cho
den bi ich dämfall an dene Tag 9 Joor lang nie awäsend gsi. Mir hets Mami das zeigt ich ha in dr Schuel gwüsst wie me zähnputzt mir hän eifach amig e Elmex Lastwage uf em Pausehoff gha wo e zahndoc nach löcher gsuecht het.
ArkinaFr 18.9.09, 06:55
also mir hän au e zahnputzfrau ka... hani immer toll gfunde wenn sie cho isch, will nochär hesch so bild chöne ussmohle *g*
undprofillöscheFr 18.9.09, 17:41
guet so öpis het sie dasmol nid mitgnoh gha..dorum isches nur 30min gange ..vo mir us chönnt sie ame d ganz Morge bruche
moseyFr 18.9.09, 17:57
jäjä dass weniger mache muesch heiei so sött mrs ha
undprofillöscheFr 18.9.09, 18:04
jo nei eifach damit d Kidis chli beschäftigt sind und ich mir Gedanke zu Wiehnachtsbasteleie cha mache
moseyMo 21.9.09, 08:15
das ghört zum job dass da deheime machsch, sofärn da nid scho lang gmacht und alles vorbereitet hesch wills jedes johr s'gliche git
undprofillöscheMo 21.9.09, 12:51
Leuts was isch d nächst Event? Erst Herbstmessevent, oder no öpis anders? Bowling, Billard, Gameobe..?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©