baz.ch Newsticker
22:59
Sonstiges
Gefallener Ex-Skistar: Miller muss wegen Drogenutensilien vor Gericht
22:26
Sonstiges
Schweizer Leichtathletin in Topform: Nun läuft Werro auch noch Europarekord über 600 m
21:51
Sonstiges
Beziehungen mit Chatbots: «Die sexuellen Fantasien kennt zum Teil nicht mal der Partner. Aber Chat-GPT schon»
21:47
Sonstiges
Entführungsfall: «Wir leiden Qualen»: US-Moderatorin fleht um Hinweise im Fall Guthrie
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Starmer geht: 7 Premiers in 10 Jahren was ist bloss los mit Grossbritannien?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England - Ghana im Ticker: Ghana kommt wacher aus der Kabine, England weiter ohne Durch­schlags­kraft
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Eigenständiges löschen von nervigen post`s im forum

Autor Beitrag 1 - 15
DjHurricaneDi 30.6.09, 23:14
Da immer wieder diverse beleidigungen , spam , unnützes zeug gepostet wird im forum und alle sich darauf aufregen dachte ich es wäre sinvoll das gleiche system wie bei den fotos schon anzuwenden, das heisst der der den thread erstellt hat, hat das recht nervige posts selber zu löschen statt das man dies immer irgendwieauf kompliziertem weg melden muss.


~LOTD~
dosenbiermachtschlauDi 30.6.09, 23:16
hmm.... i wär skeptisch däm gegeüber, da meh insbesondere bi Politische Diskussione so meinige verfälsche ka
DjHurricaneDi 30.6.09, 23:20
Zitat: DosenBiermachtSchlau
hmm.... i wär skeptisch däm gegeüber, da meh insbesondere bi Politische Diskussione so meinige verfälsche ka
tja do kame nix mache aber i finds nervig wenn immer irgendwelchi kline scheiss kddys eifach nume schriebe demit gschriebe isch do als bischpiel http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=16470&page=1#lastpost

isch nur 1 bsp vo vielne.


ich finds positiv und jo s wer sicher guet.

i denk kum das do jede zeugs verfelsche wird.
MentorDi 30.6.09, 23:20
kei spam meh, willsch das forum umbringe?
DjHurricaneDi 30.6.09, 23:22
ja kasch doch spane so viel de wilschs git eifach nim so schnell evrwarnig will mes selber lösche ka isch für alli e vorteil.

kasch spame s wird eifach glösche.

wenn mir e kurzi diskussions rundi amche will ich wer im chat^^
StinsonDi 30.6.09, 23:24
Spam kört ins offtopic... Niene anderscht!!!
holysmokeDi 30.6.09, 23:29
mälds doch eifach, vo mir us au mir direkt.
MentorDi 30.6.09, 23:29
Aber nomol zu thread vo yugioh, ich mein, das isch mir jo eigentlch glich was du machsch und toll findsch, aber i ha mer e schranz glache bi de ´´Regle``

verzeige?
folge für e account?

aber immerhin hets no e bispil wiä mes nit dörf meche xD

pax
DjHurricaneDi 30.6.09, 23:31
dir imr meld?

-,- mega kindergarte


lieber selber lösche i mein was will me falsch mache ???


i find was nid zu mim thema passt kuunt weg.


es het bim namensschilder und kommentar lösche au prima funktioniert^^
DREISTDi 30.6.09, 23:51
chum mol abe das forum isch eh voll mit spam, do muesch nüt konstruktivs erwarte !
holysmokeDi 30.6.09, 23:52
neh, quix isch de einzig wo dran entwickle duet, entsprächend gohts halt bis mol was implementiert isch... nach lust und lune - dorum hani dänkt i machder moll das agebot...
DREISTDi 30.6.09, 23:53
also falls ich mol öbber seh wo spammt mäld ich en grad bi dir
DjHurricaneMi 1.7.09, 00:05
jajo i wirds au melde sisch eifach e vorschlag fürd verbesserig vo festzeit gsi..
Kleopatra1983Mi 1.7.09, 00:07
Zitat: d0peb0y
also falls ich mol öbber seh wo spammt mäld ich en grad bi dir
dämfall muess me so guet wie all dini Biträg lösche
DREISTMi 1.7.09, 00:10
jetzt übertriibsch

Edit: oder hesch se schomol genau agluegt?
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 1.7.09, 00:11

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©