baz.ch Newsticker
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka lässt sich nicht provozieren und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
21:45
Sonstiges
Grosses Hitze-Quiz: Wie bleibt man cool an heissen Tagen? Testen Sie Ihr Wissen
21:45
Schweiz
Forscherin über die Hitzewelle: «Wir sind jetzt an einem Punkt, an dem wir wegen der Hitze unsere Gewohnheiten überdenken müssen»
20:07
Region
Ausstellungseröffnun g in Luzern: «Alles war verstaubt»: Basler Rheinhäfen zeigen sich im Verkehrshaus völlig neu
20:06
Region
Renovierte Brandruine: Wohnzimmerstimmung und Pop-ups: Das sind die Pläne für den Schwarzen Bären
19:55
Kultur
Thunerseespiele: Theaterplastiker Jan Vagner baut besonderen Amischlitten für «Grease»
19:47
Ausland
Kurz vor Parlamentswahl: Russischer Oppositionspolitiker Maxim Kruglow muss sieben Jahre in Haft
19:35
Sonstiges
GC Amicitia: Zürcher Handball soll neue Arena vor den Toren der Stadt erhalten
19:08
Schweiz
Neue Studie: US-Forscher glauben, den Grund für den Geburten­rückgang gefunden zu haben
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Föteli Ordner

Autor Beitrag 151 - 165
CometSa 1.3.08, 22:35
ich finds voll praktisch mit däne ordner.
s'einzige wo mi gstört het isch,dass wo ich e ordner ha welle lösche denn hani zerscht alli pics miesse lösche (also s ns uf däne bilder isch denn glöscht worde) jetzt ha ich eifach die bilder nüm,well me zerscht alli bilder muess glöscht ha,damit me dr ordner ka lösche. das närvt mi chli aber jo vilicht ka me das verbessere???
die idee mitem 1. bild als frontbild vom ordner findi au guet. denn sehts chli schöner us
neokataSa 1.3.08, 22:36
du mueshc d föteli nid lösche, du kasch si au wider ins hauptverzeichnis oder in e andere ordner verschiebe
BlinkyBillSa 1.3.08, 22:38
Zitat: neoPlay
du mueshc d föteli nid lösche, du kasch si au wider ins hauptverzeichnis oder in e andere ordner verschiebe
mini frog beantwortet meh ned^^
neokataSa 1.3.08, 22:39
antwort: nei got nid so wie du das richtig festgstellt hesch
BlinkyBillSa 1.3.08, 22:50
haha klar goht das und das weisch du au
Lars92So 2.3.08, 09:16
isch geill wenn das chunt womä mehreri Föteli cha glichziitig ufä ladä
quixSo 2.3.08, 13:26
so wies usseht wirds e windows-progrämmli gäh, wo me föteli ka uswähle und den diräkt verschicke. dr RIESE vorteil isch dass me den d'föteli vorm versände verkleinere ka!! und den keini riese-files vo dr digicam müen verschickt wärde numme drmit die ufm server verkleineret wärde.

und für alli die wo mr nit vertraue, oder kei windows hän, wirds au uf dr site so e ähnlichs interface ha, wo aber d'föteli nit verkleineret könne wärde vorm abschicke.
derElchSo 2.3.08, 13:45
und was bewirkt das progrämmli genau?
will de sinn dervo ha i nit verstande, usser dass me föteli verkleinere cha, aber das cha me mit anderne programm au.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 2.3.08, 13:45
Lars92So 2.3.08, 13:49
so geillllll es FZ wird no geilllllerrrrrrr
SerialSo 2.3.08, 14:23
Zitat: Hondo
und was bewirkt das progrämmli genau?
will de sinn dervo ha i nit verstande, usser dass me föteli verkleinere cha, aber das cha me mit anderne programm au.
ich nimm mol a dass du denn direkt vo däm Programm d Föteli zum ufelade chasch wähle, denn wärde si automatisch verklineret und ufeglade.
Sunscht bruchsch 2 Programm, so gohts mit 1.
samSo 2.3.08, 14:30
Zitat: Chicken3gg

ich nimm mol a dass du denn direkt vo däm Programm d Föteli zum ufelade chasch wähle, denn wärde si automatisch verklineret und ufeglade.
Sunscht bruchsch 2 Programm, so gohts mit 1.
wieso 2 progrämmli? de grossteil vo de users benutzt gar kei progrämmli veränderet d fotisize gar nit sondern ladet eifach ufe... de server passt jo denn ah.
de ladsch e foti ufe wo 900kb gross isch und zb. 1600x1000 pixel het und de server macht druss es fotis mit zb. 600x400 pixel a 100kb.
-> unnötige traffic bim ufelade
-> unnötigi cpu load bim server

s progrämmli wird wohrschiens mehr de sinn ha, dass d foti client siti scho entsprechend g'sized wärde.
-> weniger traffic, weniger cpu load
1 mal bearbeitet, zuletzt So 2.3.08, 14:31
BlinkyBillSo 2.3.08, 14:34
da mini frog immernoni beantowrtet isch schrieb ich seh aifach nomol ihne-
wers ned möglich in d unterordner witetteri underodner z mache?

Bsp:Eigene Fotos von VulCanoOnT0XIC / Ordner 1/ Unterordner/ Nomol eh Unterordner...usw.

(Das isch dr Pfad vo deh Eigene Bilder obe)

mfg
ovoxoSo 2.3.08, 14:36
Zitat: VulCanoOnT0XIC
da mini frog immernoni beantowrtet isch schrieb ich seh aifach nomol ihne-
wers ned möglich in d unterordner witetteri underodner z mache?

Bsp:Eigene Fotos von VulCanoOnT0XIC / Ordner 1/ Unterordner/ Nomol eh Unterordner...usw.

(Das isch dr Pfad vo deh Eigene Bilder obe)

mfg
chame jo mache...
BlinkyBillSo 2.3.08, 14:40
Zitat: Care
Zitat: VulCanoOnT0XIC
da mini frog immernoni beantowrtet isch schrieb ich seh aifach nomol ihne-
wers ned möglich in d unterordner witetteri underodner z mache?

Bsp:Eigene Fotos von VulCanoOnT0XIC / Ordner 1/ Unterordner/ Nomol eh Unterordner...usw.

(Das isch dr Pfad vo deh Eigene Bilder obe)

mfg
chame jo mache...
nei goht ned meh cha nur 1 unterordenr ihn eh ordner lege eh wittere ordner in dä unterordner goht ned!!!
alfiiSo 2.3.08, 14:44
Zitat: VulCanoOnT0XIC
Zitat: Care
Zitat: VulCanoOnT0XIC
da mini frog immernoni beantowrtet isch schrieb ich seh aifach nomol ihne-
wers ned möglich in d unterordner witetteri underodner z mache?

Bsp:Eigene Fotos von VulCanoOnT0XIC / Ordner 1/ Unterordner/ Nomol eh Unterordner...usw.

(Das isch dr Pfad vo deh Eigene Bilder obe)

mfg
jo me kas au übertriibe...und 174 ordner vo eim ordner mache -.-



chame jo mache...
nei goht ned meh cha nur 1 unterordenr ihn eh ordner lege eh wittere ordner in dä unterordner goht ned!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©