baz.ch Newsticker
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Verschleiss von Premierministern: Ist Grossbritannien unregierbar?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England Ghana im Ticker: Überzeugen die Three Lions um Goalgetter Kane auch gegen Ghana?
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
17:14
Region
Migrationsamt-Kaderf rau vor Gericht: «Sie waren eine Frau auf Mission und gingen fragwürdige Wege»
17:11
Region
1000 Euro ergaunert: «Benzinbettler» nimmt 26-Jährigen aus dieser nimmt die Verfolgung auf
17:11
Schweiz
Beizerin am Zürisee: «Warum müssen Mütter, die den ganzen Tag auf ihrem Tüchlein hocken, Punkt 12 Uhr für die Kinder bestellen?»
17:02
Sonstiges
Vorbestellung ab 25. Juni: Fast 200 Franken für «GTA 6»? Preise tauchen im Internet auf
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 1 - 15
quixMo 15.5.06, 19:20
in de nögschte täg wirds igfüehrt, dass me bi de amäldig e sms wo sim natel us an festzeit muess schicke, so dass dr account an die natel-nummere (statt wie bis jetzt an d'email) bunde isch. me ka eso au sicherer (als mit ip) usefinde wär für öbis verantwortlich isch.

bi dr regischtrierig ka me sich den mit dr gliche nummere nit e zweits mol amälde.

so ka me nit eifach so e zweite (fake-)account mache oder nomol eine mache nachdäm me gsperrt worde isch. me müesst scho e zweits natel ha, oder das vo öberm anderm nä (wobi dä den verantwortlich isch was drmit passiert )

bestehendi members wärde 3 mönet zit ha zum das bi ihrem account z'mache.

was haltet ihr davo?

händ ihr alli es natel? (ohni natel könnt me sich nüm regischtriere)
sämiMo 15.5.06, 19:22
Supper sach. Findi e vernünftigi Lösig und es Natel händ jo glaub efang di meischte Lüt.
r2kMo 15.5.06, 19:22
was isch es Natel

Näi säich, ich finds guet.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.5.06, 19:22
tiefiMo 15.5.06, 19:23
finds ebefalls e gueti sach.
neokataMo 15.5.06, 19:24
also wenns sms sich jede normalstärbliche cha leischte ;D
quixMo 15.5.06, 19:26
jup, sin normali sms prise, also 10-25rp! mir mache 0 gwünn drmit
neokataMo 15.5.06, 19:37
ah jä gits das?!

i ha denkt euch gots geld us
naiCHhalt69Mo 15.5.06, 19:44
ächt geili idee das freut mi de benimmt me sich *räusper* ich natürlich au
kei ch flagge me grins.
do wär susch no e bild
Vorschau
neokataMo 15.5.06, 19:47
*werbungmach*

und de quix het denn datebank mit natel nr. vo jedem user...mächtiger als bill gates
SchmätterlingMo 15.5.06, 19:48
:/ und was macht fz denne mit all dene nat. nummere?
neokataMo 15.5.06, 19:48
verkaufe uf em schwarzmärt
SchmätterlingMo 15.5.06, 19:49
gueti idee :I) mini isch sicher 100 fr wäärt
naiCHhalt69Mo 15.5.06, 19:50
falls eine irgendwelchi drohige oder so usstohst was jo ahnschinend scho mehrfach passiert isch (gäge quix) de chame luege wärs isch,.....
schlimmeri drohige meini
oder dä festzeit bericht uf dere site mit de ander partypages
oder so öbe isch das dänkt!?
fuxxMo 15.5.06, 19:50
was isch mit dene wo kei natel hend?
SchmätterlingMo 15.5.06, 19:50
wer hed hützutags scho kei natel meh mis grossmami hed sogar eins...
nei, ich mein die froog eigentlich ernst
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.5.06, 19:51

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©