passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

MinimaLViolettaL:
mercii (= Shy'm - T'est Partii
Mi 24.12.08, 15:37
XxWonderWomanXx:
oh mega schön hey kasch du mir sege wie das französische lied heist wer mega nett***
Mi 24.12.08, 15:24
MinimaLViolettaL:
ueeh babe, ich dank dir, han mir au mieh geh xD ach schatz, du seisch es, füür&Ziggi, für immer vereint <33 ich liieb dii so unbeschrieblich doll <33 merci für all die zyte und all die momänt mit dir, bisch eifach eh riese Teil vo mim Läbe<33
Mi 17.12.08, 18:25
Adiieu:
*Poaaa mir fehlen die Woorte o_O Shadzz das hesch wudnerschön gmacht..du weisch ich würd di für nüüüt vo dere Welt hergeeh<3. Mir sind wie füür&zigarette<3. iich Liieb dich für immr und ewiig<3. Miir dreii haltee zämem♥ iich ka nid beschribe wie mi das grüehrt het * MinimaLinas..in L0ve<3.
Mi 17.12.08, 17:51
MinimaLViolettaL:
Liieber alles verliere und euch 2 ha, als euch zweii verliere und alles andere verliert an wäärt weil iihr fählet <33 abr das wird nie sowit koo, denn ich loss euch nie meh loos, mir hend scho so vill zämme erläbt und ich bi für jede moment mit euch dankbar. iihr sind die GEILSTEE ! iiLy0a ♥
Mi 17.12.08, 13:26
MinimaLViolettaL:
was ich no will hinzufiiege: Selä&Tami, iihr hend kei ahnig wie froh ich bi euch z'ha, ich hätt mir nid emol erträumt je so 2 hammer frauue mini kolleginne nenne z'dörfe <3 ihr sind beidi uf ihri eigenii art wundervollii mensche, mit euuch teiil ich eifach alles, s'bett =P haha und no vieles meh
Mi 17.12.08, 13:25
Alle Kommentare zeigen
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Eigenes Foto von MinimaLViolettaL
zurück zur galerie

Du musst Angemeldet sein um die Fotos dieses Mitglieds zu sehen!

Foto 11 von 28. 0 mal angeschaut. Hochgeladen: Mi 17.12.08, 01:15.
Infos/Hilfe » ©