passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

schnäppiandlili:
hey simi hesch zwenig drunke oder was??
Fr 7.4.06, 07:03
JayOuEL:
haha min bro
Fr 18.11.05, 09:23
SkAnAlRäTtLi:
jo aber Isabel so het die Spanischi königin gheisse..:D *chch* und isabelle isch eifach hässlich...:D
Mo 14.11.05, 12:13
SkAnAlRäTtLi:
Hehe...*chch* mööörccii jo es stoht ISABEL und joo nid ISABELLE (das isch mega hässlich) ider Isabela (isch no schlimmer) hehe....:D
So 13.11.05, 22:56
PaulinesPaul:
doooch, i dinere adresse stoht jo au isabel *sichvorwirf*... heieiei, ich und näme... ^^... jo und du bisch die geilschti oberpouuuserin landesweit xD,hihihi...
So 13.11.05, 22:51
SkAnAlRäTtLi:
hehe *lol* ke stres...*chch* du bisch halt mini bella..*chch*....du kasch es jo nid wüsse...
So 13.11.05, 22:42
Alle Kommentare zeigen
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Oldschool @ Kuppel, Basel, Sa 12.11.05
zur übersicht
Foto
Foto 38 von 126. 2274 mal angeschaut. Geschossen: So 13.11.05, 00:26. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©