passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Sport » Petition fürs Joggeli

Autor Beitrag 1 - 15
TseddiSa 20.2.10, 10:26
http://www.muttenzerkurve.ch/joggeli_fuer_immer.pdf

dureläse usdrucke und unterschrifte sammle.

findi e gueti sach

edit.
für nid intressierti bitte keini sinnlose komentär
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 20.2.10, 10:41
DerKleineVampirSa 20.2.10, 10:37
vo mir us cha das stadion au 'pampers windle jetzt nur no für 5 franke stadion' heisse

vo dem här... xD
pr0xlmusSa 20.2.10, 14:34
Joa find i au e gueti Idee...grad mol paar Böge usdrucke...

@Tears...stfu du Kind, genau so Kommentär wie dine bruchts nit.
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 20.2.10, 14:34
StinsonSa 20.2.10, 14:37
Wieso mache si das ned no zuesätzlich Online? kunsnch vill eifacher an Unterschrifte....
Nala1983Sa 20.2.10, 14:47
Zitat: BlackTears
vo mir us cha das stadion au 'pampers windle jetzt nur no für 5 franke stadion' heisse

vo dem här... xD
so langwiligi Kindergartekommentar will do keine läse

Find die Aktion e gueti Sach
DerKleineVampirSa 20.2.10, 14:58
jo isch jetzt guet
matthiiiSa 20.2.10, 15:02
Zitat: BlackTears
vo mir us cha das stadion au 'pampers windle jetzt nur no für 5 franke stadion' heisse

vo dem här... xD
genau weg söttige unnötige kommentär heissts immer "ihr scheiss kinder" und so

alte du bisch doch e opfer!
grriSa 20.2.10, 15:27
Was sollte das? Dies ist seine Meinung und ihr habt ihm rein gar nichts zu sagen.
Das ist ein Forum, wo sich jeder äussern und seine Meinung vertreten darf. Vielleich nocheinmal für einige hier:

Forum: ein realer oder virtueller Ort, wo MEINUNGEN untereinander ausgetauscht werden können, Fragen gestellt und beantwortet werden können.

Also STFU.
matthiiiSa 20.2.10, 15:36
jo aber so sache sind unnötig
zissouxSa 20.2.10, 15:40
joggeli isch unnötig. FCZ.
KB24Sa 20.2.10, 16:02
Zitat: zissoux
joggeli isch unnötig. FCZ.
opfer.
Nala1983Sa 20.2.10, 16:24
Zitat: Bellinzona
Was sollte das? Dies ist seine Meinung und ihr habt ihm rein gar nichts zu sagen.
Das ist ein Forum, wo sich jeder äussern und seine Meinung vertreten darf. Vielleich nocheinmal für einige hier:

Forum: ein realer oder virtueller Ort, wo MEINUNGEN untereinander ausgetauscht werden können, Fragen gestellt und beantwortet werden können.

Also STFU.
was Fakeaccounts zum sage hän intressiert do uf FZ sowieso niemerts!!!

userdäm het dr Fred ertstelle klar gseit das är kei Spam wünscht also ka do rücksicht druf näh!! Und mir lose sehr wohl uf meinig vo anderne, aber dr BlackTears schrybt im allgemeine sehr viel Kindergarte müll ( und genau wäge sonige Vögel wärde viel vo euch Kids in ei Kischte gschmiesse, kenn einigi wo wägem Kindergarte nüm so gärn im Forum sin )
Nala1983Sa 20.2.10, 16:25
Zitat: KB24
Zitat: zissoux
joggeli isch unnötig. FCZ.
opfer.
nei sicher nit!!! grossssssses Opfer
DerKleineVampirSa 20.2.10, 16:26
1. mol^^

gseht eigentlich keine, dass de herr thread ersteller ersch NACHDEM ich min comment abgeh ha editiert het, dass er kei spam wünscht?

2. @ kleo... wenn ICH viel müll schrib, denn wot ich nid wüsse wie du das bezeichnisch, was die andere do so alles uselöhnd...
Nala1983Sa 20.2.10, 16:29
hmm die andere löhn grosse Müll use... Du "nur" Müll... also alles im Orange bereich

so und jetzt



Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©