passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Der sexistische Fussgängerstreifen

Autor Beitrag 1 - 15
dosenbiermachtschlauFr 4.6.10, 08:54
Ja ne is klar...

http://bazonline.ch/kultur/diverses/Der-sexistische-Fussgaengerstreifen/story/31158141

€dit: si hän dr artikel usegno? O.o

€dit2: okay wider online xD
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 4.6.10, 09:04
digitalrebelFr 4.6.10, 09:15
Aso wenn schon denn bitte "Die Zebrastreifin" ...

komplette Bullshit, was die do produziert hän. verschwändig vo Stüürgälder.

MythINCFr 4.6.10, 09:23
Benutzerhandbuch heisst Manual.. Söllsch das denn au schwiezerdütsch usspreche?

Da jo alles neutral söll si, miesse sie au statt Bärengraben oder Bärinnengraben besser Bärchengraben mache. S git jo Länder wo dr Zebrastreife wiss isch, CH fgört glaubs nit dezue.

Do no e schöne Kommentar vommene User vom BAZ-Artikel:

Beim Beurteilungsgespräch steht die Note im Vordergrund, beim Mitarbeitergespräch, der Mensch. Anwenderbezogen bezieht sich auf den Menschen, anwendungsbezogen auf den Prozess.Hier entmenschlicht man die Sprache.
proletFr 4.6.10, 09:27
sorry aber gwüssi fraue händ eifach minderwärtigkeitskomplex und wänd ihre nid vorhandenä charakter so stärke indem si so sache mache...

so fraue sind genau glich wie die männer wo müesse e uniform trage zum stark si... eifach untersti!

wonis gester im radio kört ha hani gmeind es isch ä witz....
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 4.6.10, 09:28
PleskFr 4.6.10, 09:28
Absolute Bullshit wieder vo unsere liebe Politiker. Will nit wüsse, wie viel Stüürgelder für sowas wieder drufgange sind.
PleskFr 4.6.10, 09:40
Ah, noch was! Heissts jetzt auch bald Efrauzipation statt Emanzipation?
And0uFr 4.6.10, 09:46
guete aasatz^^ nur dass e emanzipation nüt mit gschlächter z'tue het..
PleskFr 4.6.10, 09:53
Zitat: And0u
guete aasatz^^ nur dass e emanzipation nüt mit gschlächter z'tue het..
Scho klar Wenn ich zBärn bin, halt ich nur no ame Streife ah, wenn es Zebra an de Stross wartet. Alli andere chöne mich mol
Knutschi90Fr 4.6.10, 09:56
Dr Ursprung vo dere Aktion isch 100% vo irgendwelchne Feministinne entstande wo d'Emanzipation bzw die (eigentlich unmöglichi) Gliichberächtigung e chli zu ärnst nämme!

Ich als Frau finds au lächerlich dass me krampfhaft versuecht die Gliichberächtung instand halte. Es isch unnötig...
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 4.6.10, 09:59
And0uFr 4.6.10, 10:00
vorallem beziehn sich d'Wörter im Allgemeine uf "der Mensch" und nid uf "der Mann".. aber so Fraue söll's schiinz gäh^^
FFYRFr 4.6.10, 10:11
Mich wunderet wie die mit somene haffächäs durecho sind.?
ich bi ja au für glichberechtigung aber ez händs völlig übertribe.
proletFr 4.6.10, 10:17
glichberechtigung chas und wirds nie geh... und das isch au guet so...

ich bi zwar defür das in sache job etc. alli glich behandelt werde... aber wie stelle die sich ä absoluti glich berechtigung vor???

ich finds au nid fair das i keini chinder cha gebähre... findi absoluti frächheit.... und gebährmutter söll jetzt sofort umbenent wärde in gebährelternteil...
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 4.6.10, 10:17
PleskFr 4.6.10, 10:25
Zitat: ccm


ich finds au nid fair das i keini chinder cha gebähre... findi absoluti frächheit.... und gebährmutter söll jetzt sofort umbenent wärde in gebährelternteil...
das überloh ich gern de Fraue Döt bewundere ich Fraue, wie souverän die sowas meischtere... ich würd umfalle^^
Knutschi90Fr 4.6.10, 10:35
Zitat: ccm
glichberechtigung chas und wirds nie geh... und das isch au guet so...

ich bi zwar defür das in sache job etc. alli glich behandelt werde... aber wie stelle die sich ä absoluti glich berechtigung vor???
Bin voll dinere Meinig... isch wirklich nit möglich dass die absolut gliichbeächtigung herrscht... z.B. gits immer Sache wo s'einte Gschlächt besser chan als s'andere...
dosenbiermachtschlauFr 4.6.10, 10:45
hm aber i finds mega diskriminierend dases jetzt Zebrastreife heisst, weil jetzt ka meh meine das die wo das benutze alles zebras sin und die echte mensche so über d stroos renne O.o

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©