passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Sonstiges » Schöne Locations in Basel für Fotoshootings

Autor Beitrag
PhotographMo 19.9.11, 00:06
Ich bin immer wieder uf der suechi nach es paar schöne Locations in Basel für Fotoshootings...und do bin i sicher nit der einzig.

Ich han denkt ich mach do mol en kleine Thread uf wo ihr euri Lieblingslocations könnet inneschriibe, so das mer irgendwenn mal e schöni Liste mit tolle Fotoshoot locations hend!

Ich mach grad mal der Afang:

in Kleihünige (zwüsche em Club "das Schiff" und em VBEI) gits es paar Gleis, wo immer sehr viel vollgsprayti Güeterwagons stöhnd, dert kann mer es paar schöni Bilder mache imene Art "urban-style"
gonjooMo 19.9.11, 18:18
ufem teaterplatz das roschtige kunschtwärk.. git wohl au e guete hndergrund für portrais...
EimerMo 19.9.11, 18:25
NT Areal
Münster
Rhy
Nala1983Di 20.9.11, 00:06
Grien 80 und in diverse Kirchene ( das mein i jetzt aber ärnscht!!!! mir hän tolli Kirchene in Basel und Region)
gonjooDi 20.9.11, 01:10
Zitat: Kleopatra1983
Grien 80 und in diverse Kirchene ( das mein i jetzt aber ärnscht!!!! mir hän tolli Kirchene in Basel und Region)
gang emole nach iceland die händ ächt fancy kirka

http://www.gonjoo.com/48/index.php?id=1093
Nala1983Di 20.9.11, 01:15
das wiedrum wär mir z Modärn. wen den Kirche muess es e schöni alti klasischi si. aber isch denoch e tolli ufnahm so ischs nit
OneirologyDi 20.9.11, 06:18
S Burckhard - Merian Huus und s ehemalige Cardinal Gebäude (hends jetzt ganz zuegnaglet) Aber mer muess nur durch d stadt laufe und seht immer was

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©