baz.ch Newsticker
14:20
Sport
Kommentar zur Fangewalt in Winterthur: Darum sind die einfachen Lösungen so kompliziert
14:14
Region
Baselbieter Musik in Rom: Laufner Musikvereine an Vereidigung der Schweizer Gardisten
14:11
Sonstiges
Die Gemeinde Oberwil informiert: Oberwiler Frühlingsmarkt am kommenden Wochenende
14:06
Region
Neue Gleisgruppe eröffnet: Deutsche Bahn verbessert Güterzugkorridor zwischen Karlsruhe und Basel
14:05
Sonstiges
Die Gemeinde Birsfelden informiert: Gemeindeversammlung vom 24. Juni beginnt schon um 19 Uhr
13:48
Region
Sollrendite weit übertroffen: Basler Pensionskasse 2023 mit positiver Performance
13:20
Ausland
Bruch mit den Grünen: Schottischer Regierungschef Yousaf tritt zurück
13:14
Sport
Gewaltvorwurf: Anklage gegen den Vater der Lauf-Brüder Ingebrigtsen
12:59
Ausland
Historiker im Interview: «Das wäre ein fauler Frieden»
12:24
Region
Fondation Fernet-Branca: Ein spezieller Cocktail zur Wiedereröffnung
12:17
Region
Ein Verletzter nach Kollision: Lenker missachtet «Kein Vortritt»-Signal
11:55
Kultur
Film «Challengers» im Kino: Ein verschwitzter Dreier neben dem Tennisplatz
11:54
Region
Nach Chemieunfall in Pratteln: Baselbieter Staatsanwaltschaft eröffnet Strafverfahren
11:47
Sport
Die 7. Spiele im Playoff-Final: Das sind die verrücktesten Geschichten im Kampf um den Titel
11:26
Sonstiges
Vorwürfe zu sexueller Gewalt: Pariser Ermittler nehmen Gérard Depardieu in Gewahrsam
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Sonstiges » Saged mol euri Meinig zu mim Shit :)

Autor Beitrag 1 - 15
milos56So 11.12.11, 23:30
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 12.12.11, 18:41
InnosSo 11.12.11, 23:39
flow findi voll isi d stimm passt fr mi supa zum rappe d lyrics sin sosolala hesch mol guedi nd mol schlechdi lines ^^ ich mags ganze "ich bi dr beschd" getue nid egal bi wellem künstler... alles in allem ganz gued mid viel luft nach obe wenn de anderi lyrics nimsch...

wie imma hald gschmaggssach
milos56So 11.12.11, 23:44
thx, ich ha bi dene tracks hauptsächlich uf flow gachtet

ich ka technisch besseri tracks schribe aber uf das han ich kei bockm ich schrib lieber spontan wass mir grad ihfallt uf und nimms uf, ich will mit rap kei gäld mache oder fame ha sonern lüt drzue bringe mitem kopf zwackle aber daneke für dis feedback !
HYPERINTELLIGENTOMo 12.12.11, 00:29
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 1.7.14, 21:56
TaxMo 12.12.11, 12:42
Sorry aber absolut nid mini Stilrichtig.. ka daher kein "normali" oder neutrali Kritik abgeh...
Dunn1984Mo 12.12.11, 12:56
Mues au m Kombliz zue stimme...

Allgemein findis irgend wie kommisch das alli songs wo do uf FZ postet werde uf Hochdütsch sind, sich aber MG Basel nenne verstand das nit ganz

Mein nit nur di dr mit ...

Sry mi meinig ..
CharlesBronsonMo 12.12.11, 14:41
nensch di mg basel
aber rapsch uf hochdütsch
allgemein nimi kei rapper ernst wo us dr ch kunnt und hochdütsch rappt
wobi du uf baslerdütsch alli rappers wo uf hochdütsch (in CH) rappe in schatte stelle würdsch, idee hesch jo
HemingwayMo 12.12.11, 17:15
beat, flow, gschwindigkeit alles Top! Thema - veraltet besser gseit ussgstorbe!
Versuech es thema zfinde wo dmensche ahspricht, z.b. wie slebe in unsere ziet, das sich alles so schnell veränderet und so... aber los so fluechscheisse mit bitchies! ich ha mal alles dureglost und ich finds im gegesatz zu dene andere baslerraper wo eh nur scheiss schnurre huere guet, und ebe versuechs mit inteligentem rap wo sinn hett
peace
RajaMo 12.12.11, 17:57
zum boxe loos i au immer so sound... aber vo dene 3 würdi jetzt nur s letzte neh... isch au e gueti abwächsli mit dr frauestimm und dr beat findi hammer...

beidi andere sin in richtig disse und macho getue und naja, nid MI ding...
milos56Mo 12.12.11, 18:25
haha ich stand uf oldschool sunnsch würd ich nid dangerous MC's beat vo biggie neh, ich läb oldschool und rap au wie die, ich lieb ebbe das veraltete genau das lieb ich weil ich uf das was neu ish nid geil find, die ganze falschi gschichtsverzellerei und so ghetto metto, egal haha ich akzeptier alli meinige

und wägem hochdütsch ich find schwizerdütsch sich für mich kei sproch fürs rappe, ich nenn mich nid mg basel sondern hauptsächlich nur mg, das basel sich falls mes in youtube ihgit damit me detailliert d videos usebekunnt, haha durch euch do in fz han ich brutal vieli dislikes haha merci gäll
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 12.12.11, 18:27
HemingwayMo 12.12.11, 19:38
also ich ha dir sicher kei dislike geh, mr gfallt die musikrichtig genau so wie du se mir beschriebsch, und ich halt nix vo mainstream und dem neue shit aber weisch biggie isch scho guet gsi aber au de isch scho fascht chli mainstream, versuechs mit texte vo nas oder rakim, ich wett mit dir, wenn du dene ihri texte uffnimmsch und se studiersch wirdsch merke dass das eigentlich dussig mal besser isch als so bitch ich fick dich mit meinem 100fuss langen fuss oder so hehe nur als bsp. ni ernst neh
und gib jo nit uff mach witer mit dim zügs, ich unterstütz im allgemeine so sache, isch jo besser als lüt zstresse, los nit uff lüt wo säge das isch nit mi musikgschmack, jede hett sini eigeni story und lebt se und nur will die nit offe sind für neues heisst das nit das du scheiss musik machsch!
peace
HYPERINTELLIGENTOMo 12.12.11, 20:27
Zitat: Dant3
also ich ha dir sicher kei dislike geh, mr gfallt die musikrichtig genau so wie du se mir beschriebsch, und ich halt nix vo mainstream und dem neue shit aber weisch biggie isch scho guet gsi aber au de isch scho fascht chli mainstream, versuechs mit texte vo nas oder rakim, ich wett mit dir, wenn du dene ihri texte uffnimmsch und se studiersch wirdsch merke dass das eigentlich dussig mal besser isch als so bitch ich fick dich mit meinem 100fuss langen fuss oder so hehe nur als bsp. ni ernst neh
und gib jo nit uff mach witer mit dim zügs, ich unterstütz im allgemeine so sache, isch jo besser als lüt zstresse, los nit uff lüt wo säge das isch nit mi musikgschmack, jede hett sini eigeni story und lebt se und nur will die nit offe sind für neues heisst das nit das du scheiss musik machsch!
peace
däm kann ich mich aschliesse... wie ich scho gseit ha, dr Inhalt ischs wo stört..
jo und bim rap ischs halt so dass de immmer kritisert wirsch, deswäge gits battle zum sich mässe
üeb no wiiter und wenns wirklich di Hobby isch, denn wirsch seh in paar joor könntshs richtig druff ha. ish no kei Goldraapper vom Himmel gfalle...Aber Kritik kasch jo wirklich guet ahnäh und das isch scho mol e gueti Vorussetzig
Mojo9878Mo 12.12.11, 20:28
Zitat: Dant3
versuechs mit texte vo nas oder rakim
Nid bighte
HemingwayMo 12.12.11, 21:19
Zitat: McSchoggi
Zitat: Dant3
versuechs mit texte vo nas oder rakim
Nid bighte
was?
CharlesBronsonMo 12.12.11, 23:13
er meint bite/klaue (;

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©