passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » maschine mikro

Autor Beitrag
HemingwayDi 24.1.12, 19:35
sup guys

ha e frog an euch

ich ha mir e maschine mikro kauft, aber es will irgendwie nit so wie ich es mir vorgstellt ha hehe, es chunnt kei ton und nüt, es git au keini gschiede tuts oder schüschtiges wo helfe chönnt

pls help
hanauDi 24.1.12, 19:39
d'machine hed selber kei sounds, es isch meh oder weniger e reine midi controller.. sprich du muesch d'sounds vonere software hole ^^

e: also logic, ableton oder sowas idr art
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 24.1.12, 19:40
HemingwayDi 24.1.12, 19:45
yus sir das weissi scho, ich ha jo defür extra dsoftware vo maschine

ich weiss eifach nit wie das ganze funzt, ha au scho djs gschriebe wo das benutze aber die chöne das nit so recht erkläre ^^
hanauDi 24.1.12, 19:46
hö... den sedds doch goh..

versuech mol d'pads manuell z'belege
HemingwayDi 24.1.12, 20:19
phuu, ha echt scho alles versuecht, ich denk ich dues no einisch neu installiere und wenns den immerno nit goht, gangi mal in lade
samMi 25.1.12, 20:58
hmm so adhoc würdi sage de hesch soundkarte bzw. d'usgäng nit richtig agwählt.. check mol alli istellige unter

Audio and MIDI Settings -> routing

dört muesch mindestens bi output 1 speaker belegt ha

ab beschte postisch do mol screenshots vo allne 3 riter im menu audi and midi
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 25.1.12, 20:59
HemingwayMi 25.1.12, 21:17
ja bi output hani mi standart realtek highdefinition! goht glich nix

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©