passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » The elder Scrolls skyrim etc.

Autor Beitrag
TheHillsHaveSizeDo 20.9.12, 03:01
Hi Leute spielt jemand von euch elder scrolls? Hab mit oblivion angefangen und bin jetz an skyrim....einfach faszienierend und fesselnd, was meint ihr? Ich hab oblivion recht "schnell" durchgezockt, bei skyrim bin ich schön viel länger dran und gefühlt in der mitte ich Denk mal, bin nich der einzige denns umhaut..was faszieniert euch am meisten? Und wie sind die elder scrolls games vor oblivion??? Weil hab da keine ahnung...viel Spass beim zocken und merci for answer
HemingwayDo 20.9.12, 20:02
jo, morrowind chönnt me no game, aber das vorher goht fascht scho gar nüm, wills halt zu alt isch.
oblivion isch ok gsi, skyrim findi besser und isch au viel besser strukturiert, mir gfallt es eifach die welt durchzstreife mit dr passende musik, hi und wieder mal e gegner zkille und witer zgoh, bin jetzt lvl 52 und leider gohts nüm witer, ich wird immer festgnoh und ahgriefe und wenn ich in knascht gang, ladets nüm =(

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©