passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Verkaufe/Kaufe » [V] iPod Touch neu!

Autor Beitrag 1 - 15
SamestianMo 6.5.13, 07:34
Hallo zusammen

Verkaufe ein iPod Touch 32GB der Generation 5. Also der neuste! in weiss!

Wieso?
Ein älterer Angehöriger hat diesen im Feb. im MediaMarkt gekauft, die Verkäuferin meinte er kann damit telen. Ergo er dachte es wäre ein Iphone...
kann bei 70+ Menschen passieren
Leider schmeisst er auch gerne die Kassenbons weg.

Deshalb verkaufe ich den iPod für Ihn.
Ich glaube 250.- für ein neues Gerät ist Fair! Kann aber auch verhandelt werden.

Grüsse
SamestianFr 10.5.13, 07:51
push :-/ 230.-
digitalrebelFr 10.5.13, 12:30
hmmm .... wenn er jetzt nid Wiss wär ....hmmmm

"ohni Kassebon" heisst das au "ohni Garantie" ??
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 10.5.13, 12:31
SamestianFr 10.5.13, 13:20
das weiss i ebe nit, kassbon het er nüm. Aber apple grät sind doch über serie nr. in der garantie oder? mis iphone het UPS mol abgholt ka.
Ich damals direkt apple ahglüte. i weiss nit ob das bim iPod au so isch

wyss/silber ischer
digitalrebelSa 11.5.13, 11:44
jo ebe, ich wött kei wisse, gfallt mr leider nid .
SamestianMo 13.5.13, 08:33
ach was! wyss is neue schwarz!
digitalrebelMo 13.5.13, 13:08
Zitat: samsacha
ach was! wyss is neue schwarz!
nei, wiss isch s Pink vo de Heteros
SamestianFr 17.5.13, 07:44
push!
HemingwaySa 18.5.13, 21:01
ich gib dir 150 bruch es zwar nit, aber den hätti es perfekts gschenk ^^
VerhaltensoriginellSo 19.5.13, 00:42
Zitat: mynameisDante
ich gib dir 150 bruch es zwar nit, aber den hätti es perfekts gschenk ^^
$


herzig aber die mieh musch dr für mi nid mache .
HemingwaySo 19.5.13, 01:08
hahaaaha nei nei, wäri für min bro wo jetzt den ins mili uf kosovo goht, ich denk ufgrüschtet mit vielne guete lieder wäri das e guets gschenk, immerhin hets jo 32 gb
VerhaltensoriginellSo 19.5.13, 01:10
Zitat: mynameisDante
hahaaaha nei nei, wäri für min bro wo jetzt den ins mili uf kosovo goht, ich denk ufgrüschtet mit vielne guete lieder wäri das e guets gschenk, immerhin hets jo 32 gb
Hm ok.. das wird akzeptiert .
SamestianDi 21.5.13, 07:55
150 isch chli lau
HemingwayDi 21.5.13, 19:07
soviel hätti grad ^^ und wie es usgseht hets nit wirklich eine wo es will. überlegs dir mal, anschunnschte chani dir ricardolino oder ricardo empfehle, dört gönd so sache immer guet und schnell weg¨! viel glück^^
SamestianMi 22.5.13, 13:23
jo danke! ich wird am weekend uppe... i meld mi suscht.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©