passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Fotoordner

Autor Beitrag
BringtheBeatMo 25.8.08, 20:28
Ich finds jo toll das s Festzeitteam Fotoordner gmacht het in dene me sini fotis ordne cha. Aber jetzt chun... jedes mol wen ich bi nem Kolleg/in gang fötelis einzel aluegä und ich den mit dr Pfiltaschtä witr druck chum ich uf sis foti wo er sletscht mol gladä het das isch ä chli närfig. lg
dosenbiermachtschlauMo 25.8.08, 21:36
ha jetzt 2minute ka zums begriffe, aber ich stimm dir zue
haley2Mo 25.8.08, 21:46
Ich hass die Ornder... Numme zums mol gseit ha Ich will alli fotis vonere Person seh und zwar chronologisch gordnet nach em upload datum... und nid zerscht müesse im ordner go luege und denne ordner wächsle... pseudo-ordning nenn ich das...

merci fürd ufmerksamkeit
AwesomenessMo 25.8.08, 21:52
du chasch jo obe uf "alle fotos" klicke, denn zeigs der kei ordner...
haley2So 31.8.08, 17:28
heheh suuuper merciii
DysisTMo 4.5.09, 23:02
könntme nid mache dassme in de ordner odr allgemein bide bilder en "alle markieren" button hädd xD
DAREDEVILRYMo 4.5.09, 23:11
wär mängisch sogar praktisch^^
derElchMo 4.5.09, 23:16
Das Problem händ mer uf PartyGuide.ch nit.
DAREDEVILRYMo 4.5.09, 23:17
stimmt
SubsonicParkDi 5.5.09, 08:17
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 8.6.09, 08:48
DAREDEVILRYDi 5.5.09, 09:03
Zitat: Promö
Zitat: 59thRaider
Das Problem händ mer uf PartyGuide.ch nit.
drum sin mr nit uf partyguide
gipfeli?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©