passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » Wie kriege ich eine Frau innert 7 Stunden ins Bett?

Autor Beitrag 1 - 15
ARK0NMo 15.9.08, 10:52
Eventuell habt ihr den 20 Minuten Artikel schon gelesen.

Frauen, aufgepasst: In einem Kurs für 3730 Franken wollen Männer lernen, wie sie jede Frau aufreissen und ins Bett kriegen können.

http://www.20min.ch/news/zuerich/story/21630247

Da dachte ich mir einerseits, hmm 7 Stunden ist aber ne lange Zeit Andererseits, geniale Geschäftsidee. Die Kurskosten kommen fast einem IT Kurs gleich.

Was denkt ihr, bringt so ein Kurs wirklich etwas? Würdet ihr so einen Kurs besuchen wenn ihr ihn geschenkt bekommen würdet z.B. ?
labdancerMo 15.9.08, 10:58
wurum muess me dfrau grad in sbett becho?? swär vill de besser beweggrund, wenn me e frau will beiidrugge, dass mehr als e bettgschicht drus wird... aber nei, wider en bewiis defür, dass männer nur mit de schwänz chönne dängge...
holysmokeMo 15.9.08, 11:00
nei das goht doch eifach am ziel verbii.


statt hüüle "wähhä i grieg ke frau" söttme sich gschider überlege wieso dases so isch. und diä entwicklig brucht meh als 7 stunde.

"Das Model und der Freak" isch doch s beste bispiel dases nit funktioniere ka.
NilsBaselMo 15.9.08, 11:01
und was für Type unterrichte dörte? "ey krrrass mann ey...."
labdancerMo 15.9.08, 11:03
«Man führt keine Frau zum Essen aus, bevor man nicht mit ihr im Bett war»

scho eläi dä satz!!!!!!!
ARK0NMo 15.9.08, 11:10
Das ich kein Freund von ONS bin, habe ich ja bereits im ONS Thread bekräftigt.

Ihr müsst sehen, hier geht es aber rein nur um ONS und keine Partnerin fürs Leben. Es geht darum eine abzuschleppen und danach mit ihr Sex zu haben. Ich finde das jetzt gar nicht so verwerflich. Wenn das beide so wollen und das ist ja jeweils der Fall.

Ich denke nicht das dort hin Leute gehen die überhaupt nie eine Frau abkriegen oder nie eine Freundin hatten. Sondern solche, die schon eine Partnerin finden würden, aber halt lieber mal einige ONS haben wollen.
labdancerMo 15.9.08, 11:14
wenn eine en kurs muess bsueche, damit er e frau in bett bechunnt, bezwiilfe ich sehr stargg, dass er jemols mit wiibliche wäse zdue gha het...
ARK0NMo 15.9.08, 11:18
Zitat: labdancer
wenn eine en kurs muess bsueche, damit er e frau in bett bechunnt, bezwiilfe ich sehr stargg, dass er jemols mit wiibliche wäse zdue gha het...
Ned din ernscht oder? Ich meine, ich würd jetzt niemols behaupte ich gohne hüt schnell ins A2 und schlepp eini ab. Und stell dr vor ich han scho paarmol was mit wiibliche wäge zdue gha
labdancerMo 15.9.08, 11:22
Zitat: ArkoN
Zitat: labdancer
wenn eine en kurs muess bsueche, damit er e frau in bett bechunnt, bezwiilfe ich sehr stargg, dass er jemols mit wiibliche wäse zdue gha het...
Ned din ernscht oder? Ich meine, ich würd jetzt niemols behaupte ich gohne hüt schnell ins A2 und schlepp eini ab. Und stell dr vor ich han scho paarmol was mit wiibliche wäge zdue gha
doch voll min ärnscht...
das chas doch nid sii... "ich will e frau in sbett becho und wäge däm bsuech ich en kurs" also sorry... do cha me nid vill ahnig vo fraue ha...

und übrigens ha ich vo söttnige gredet, wo genau dä kurs au duremached und tatsächlich über 3'000.- defür anelege... nid vo dene wos zwar probiere und trotzdäm nid schaffe, die traues sich immerhin au ohni abzeiche zue!!
ArkinaMo 15.9.08, 11:25
hahahahaha omg wie dumm isch das denn

enstoht e neue amachspruch:

"hey ich ha e diplom im fraue abschleppe in 7 stund, na was meinsch, wie wärs mit uns?" und drbi no freudig dä fätze papier zeige
ARK0NMo 15.9.08, 11:29
Zitat: Arkina
hahahahaha omg wie dumm isch das denn

enstoht e neue amachspruch:

"hey ich ha e diplom im fraue abschleppe in 7 stund, na was meinsch, wie wärs mit uns?" und drbi no freudig dä fätze papier zeige
hahaha die Vorstellig

Hey baby, los zue ich bin han es Diplom im Fraue abschleppe, also in spötischtens 7 Stund lande mer zäme im Bett. Ich würd säge, spare mer eus die 7 Stund, zu mer oder zu dir?

LobsiMo 15.9.08, 11:32
Zitat: Arkina
hahahahaha omg wie dumm isch das denn

enstoht e neue amachspruch:

"hey ich ha e diplom im fraue abschleppe in 7 stund, na was meinsch, wie wärs mit uns?" und drbi no freudig dä fätze papier zeige
Rofl...

Analog zu dr "Monopoly Gfängnisskarte":

"Gehen Sie direkt zu ihrem Anbaggerer nach hause und haben Sie Sex, sollte dieser weg über START führen, bekommen Sie keine 4000.-"

Hey Baby lueg mol mini Karte... swooooshhh!
holysmokeMo 15.9.08, 11:37
achwas, bi mir unter arkina hets au so funktioniert, und mr sin jetz no zämme *duck und weg*
LobsiMo 15.9.08, 11:40
Zitat: holysmoke
achwas, bi mir unter arkina hets au so funktioniert, und mr sin jetz no zämme *duck und weg*
Du muesches jo wüsse Höly
NilsBaselMo 15.9.08, 11:42
Zitat: labdancer
Zitat: ArkoN
Zitat: labdancer
wenn eine en kurs muess bsueche, damit er e frau in bett bechunnt, bezwiilfe ich sehr stargg, dass er jemols mit wiibliche wäse zdue gha het...
Ned din ernscht oder? Ich meine, ich würd jetzt niemols behaupte ich gohne hüt schnell ins A2 und schlepp eini ab. Und stell dr vor ich han scho paarmol was mit wiibliche wäge zdue gha
doch voll min ärnscht...
das chas doch nid sii... "ich will e frau in sbett becho und wäge däm bsuech ich en kurs" also sorry... do cha me nid vill ahnig vo fraue ha...

und übrigens ha ich vo söttnige gredet, wo genau dä kurs au duremached und tatsächlich über 3'000.- defür anelege... nid vo dene wos zwar probiere und trotzdäm nid schaffe, die traues sich immerhin au ohni abzeiche zue!!
mein ich au... do muess me jo eländ verzwifelt si wenn me soviel Gäld für sone Kurs usgit
no pinlicher wirds denn no wenn du im Kurs e paar wiedererkennsch

ok, Spassfaktor wär wohl au drbi wenn die praktischi Awändig im Kurs kunnt und alli luege em einte zue was är vom Kurs glernt het

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©