passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » 9-jöhrigi uf fz...

Autor Beitrag 1 - 15
JANAaddictedMi 1.10.08, 13:38
ich ha bitz uf fz umegsurft und ha en user gseh wo bim alter 12,3 ageh het, und bimene pic anegschribe het, si isch in dr 3tte klass...

ich weiss ich bi uf fz eig. au nonig zueglooh, aber das find ich unterschts niveau...

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10906610&ctx=92876&n=1

chönnt me so user nid lösche?
GodSpeedPhotographyMi 1.10.08, 13:40
naja erstens het si gschriebe das das föteli ide dritte klass gmacht worde sich (nimmi ah) und zweitens: hahahah so epis vomene drizehjährige. Sry junge aber du hesch do genau sow enig verlore wie die.
finelineMi 1.10.08, 13:40
ich ha do letschti e 10 jöhrige gse im msn umetippe und dä schnüfi hett schnäller tippt als ich (und isch schaff sitt mehere joore am pc) hani scho liicht frogwürdig gfunde.

BTW Rüdiger, mit däm Thread schiessisch e schöns eigegool
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 1.10.08, 13:40
JANAaddictedMi 1.10.08, 13:41
Zitat: GodSpeed
naja erstens het si gschriebe das das föteli ide dritte klass gmacht worde sich (nimmi ah) und zweitens: hahahah so epis vomene drizehjährige. Sry junge aber du hesch do genau sow enig verlore wie die.
immer hass an de jüngere abbaue...
tschugileMi 1.10.08, 13:41
das kasch nid vergliche Fineline

vor 50 Joor het keine e PC ka und jez hän alli ein, das isch biz e Unterschied wenn mes jez scho friehner ka
EvergreenTerraceMi 1.10.08, 13:41
Lönd ne doch, ich bi au 13 gsi, woni mi im Fz agmeldet han...^^
GodSpeedPhotographyMi 1.10.08, 13:41
Zitat: xXRüDiGeRXx
Zitat: GodSpeed
naja erstens het si gschriebe das das föteli ide dritte klass gmacht worde sich (nimmi ah) und zweitens: hahahah so epis vomene drizehjährige. Sry junge aber du hesch do genau sow enig verlore wie die.
immer hass an de jüngere abbaue...
seit grad de richtig
finelineMi 1.10.08, 13:43
Zitat: tschugile
das kasch nid vergliche Fineline

vor 50 Joor het keine e PC ka und jez hän alli ein, das isch biz e Unterschied wenn mes jez scho friehner ka
Jein, ich mein, für mi isch mit 10 e tastatur au nütt fremds gsi (dört halt no schribmaschine ) aber has trotzdäm strub gfunde.
SunparkMi 1.10.08, 13:53
naja, bald wird au das durch irgendöbis ersetzt z.b. per voice-ufnahm
KevKMi 1.10.08, 13:54
ich ha scho mit 4i an pc's umedruckt ^^ dazumols no amene sone PTT bildschirm mit tastatur!!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 1.10.08, 13:55
TrojanWhoreMi 1.10.08, 13:55
Zitat: xXRüDiGeRXx
ich ha bitz uf fz umegsurft und ha en user gseh wo bim alter 12,3 ageh het, und bimene pic anegschribe het, si isch in dr 3tte klass...

ich weiss ich bi uf fz eig. au nonig zueglooh, aber das find ich unterschts niveau...

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10906610&ctx=92876&n=1

chönnt me so user nid lösche?
lol du bisch 0.7 johr aelter als de und reklamiersch ????? hahahahaha
holysmokeMi 1.10.08, 13:56
es isch sicher wichtig dasme sich früeh mitem medium internet usenander setzt, well das in zuekunft für jede wie gable und mässer wird sii.

und es isch au teil vom Sozialläbe (me duet sich sozial also nit isoliere, sondern integriere )
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 1.10.08, 13:56
EgonMi 1.10.08, 13:58
@xXRüDiGeRXx You made my day...


Ich find s eifach schlimm, dass scho 8 jährigi am PC sitze und im FZ Sörfe oder wo au immer...

Ich säg nur eins, mini Kinder hei s glück (oder alwe us ihrer sicht päch) dass ich Informatiker bi... Do wird so was nid vorcho...


und nomol :
************************************
@xXRüDiGeRXx You made my day... **
************************************
ARK0NMi 1.10.08, 13:59
ich find mer sich uffällig oft sich uf Profil vo jüngere umetribt setti, au in dr User Charts vorko.....
finelineMi 1.10.08, 14:00
do fallt mer no öppis ii zu däm thema

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10972683

weiss gar nid öbi lache oder hüle söll
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 1.10.08, 14:01

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©