passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Verkehrsvergehen im Ausland!

Autor Beitrag 1 - 15
oschmannDi 21.10.08, 08:35
Morge!

i hät ma ne frog.
wenn i (mit wohnhaft inna schweiz) in deutschland zu schnell fahre und dabei erwischt werde, müssten doch eig die entspr. strafen des landes "deutschland" gelten oder?
also, mal als beispiel:
in deutschland muss man den führerschein als deutscher ausserhalb geschlossener ortschaften erst ab einer überhöhten geschwindigkeit von 51 km/h abgeben. Hier ziehnse dir die karte schon ab 26km/h zu viel ab.

wenn ich (also mit wohnsitz in der schweiz) in deutschland mit 40 km/h mehr beblitz werde, wie siehts dann aus?

gruss
josh
holysmokeDi 21.10.08, 08:47
in deutschland gilt deutsches recht, und nicht schweizer recht

sunst gsechtisch do alles so kambotschaner ummerase ^^
rattziDi 21.10.08, 08:55
Stimmt nid ganz, s gilt zwar düschts recht, vollstreckt wird dr Buess aber dur d schwitzer behörde, sprich eventuell bisch dr lappe also trotzdem ab...
casuelDi 21.10.08, 09:03
jo das stimmt allerdings wenn zum bispiel e parkbuess bechunsch muesch die meischtens gar nid zahle will de ufwand grösser isch d buess in rechnig z stelle als nachher d ihname sind! ussag vomne dütsche polizeikommandant
DistintoDi 21.10.08, 09:11
Zitat: TheMistake
jo das stimmt allerdings wenn zum bispiel e parkbuess bechunsch muesch die meischtens gar nid zahle will de ufwand grösser isch d buess in rechnig z stelle als nachher d ihname sind! ussag vomne dütsche polizeikommandant
ernsthaft jetzt? geil denn machi mir keini sorge me woni zitalie parkier haha

dumm nur wen de wage abgschlept wird :S
kn2Di 21.10.08, 09:24
Zitat: TheMistake
jo das stimmt allerdings wenn zum bispiel e parkbuess bechunsch muesch die meischtens gar nid zahle will de ufwand grösser isch d buess in rechnig z stelle als nachher d ihname sind! ussag vomne dütsche polizeikommandant
naja, mach das nid in öschdrich.. die hän e rechtshilfexuech ad schwitz gstellt wäge <20€ has dä müesse zahle, sinn dä irgendwenn um 50€ xii.. :S
oschmannDi 21.10.08, 10:14
Zitat: rattzi
Stimmt nid ganz, s gilt zwar düschts recht, vollstreckt wird dr Buess aber dur d schwitzer behörde, sprich eventuell bisch dr lappe also trotzdem ab...
gibts da ne gesetzesregel, die ma nachlesen kann ?

denn da ich öfter nac/durch deutschland fahre und mich nicht an die limits halte (machen sowieso die deutschen nich), wäre das für mich mal wesentlich wichtig!
LilaLilaLuDi 21.10.08, 11:08
Wollt nur mal sagen das ausserhalb von geschlossenen ortschaften den schein abgeben musst ab 41km/h zuviel..

innerorts 31km/h zuviel.

ich schau mal ob ich etwas finde wegem entzug des fahrausweises..dank den ganzen EU und sonstigen abkommen die wir haben weiss ich das grad nicht
TokeeDi 21.10.08, 11:31
Zitat: TheMistake
jo das stimmt allerdings wenn zum bispiel e parkbuess bechunsch muesch die meischtens gar nid zahle will de ufwand grösser isch d buess in rechnig z stelle als nachher d ihname sind! ussag vomne dütsche polizeikommandant
do kenn i aber anderi gschichte. chöme einfach no bearbeitigsgebühre drzue. somit cha di bues wo ursprünglich 40.- kostet het plötzlich 200.- si
SpartanerDi 21.10.08, 11:54
also grundsätzlich wär mit 40km/h z schnäll rast öb innerorts oder usserorts het nüt anders verdient als s billet wäg....
SpinnerDi 21.10.08, 12:26
also das mit dr Buess nid zahle stimmt nur teilwiis!
Ich ha mol e Parkbuess in Weil am Rhein becho. Die hend dr Izahligschiin ufe Bankkonto in dr Schwiz usgstellt! Die dütschi Polizei het es Konto bi dr Basellandschaftliche Kantonalbank!

Aber en Kolleg vo mit hets mit 174 uf dr dütsche Autobahn im Norde vo Dütschland blitzt, er het se nid zahlt und es isch nie meh öppis cho!
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 21.10.08, 12:26
CeikorDi 21.10.08, 13:58
Ich han denkt es git irgendwie ab 2007 es neus Abkomme zwüsche Schwiiz und Dütschland, sowie Schwiiz und Frankriich. Also, sie döfe dir es Fahrverbot oder so erteile in Dütschland bzw. Frankriich.
DistintoDi 21.10.08, 14:08
Zitat: CibaCiba
Wollt nur mal sagen das ausserhalb von geschlossenen ortschaften den schein abgeben musst ab 41km/h zuviel..

innerorts 31km/h zuviel.

ich schau mal ob ich etwas finde wegem entzug des fahrausweises..dank den ganzen EU und sonstigen abkommen die wir haben weiss ich das grad nicht
Ide schwiz 41 km/h???

i wellem kanton. Das isch leider dank em kantönligeist nit überall glich. in thurgau hesch de schien schnäller wäg
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 21.10.08, 14:08
LilaLilaLuDi 21.10.08, 14:21
nei nid in dr schwiiz. Dr Theme ersteller het gfrogt/gseit wie es in Düütschland isch.
Das isch nun Schwiiz:

Verwarnung / Ausweisentzug
Eine Verwarnung bzw. ein Ausweisentzug kann (muss nicht in jedem Fall) ab einer Überschreitung von 16 km/h innerorts, von 21 km/h ausserorts und von 26 km/h auf der Autostrasse/Autobahn angeordnet werden. Fallweise können bei schweren Überschreitungen zusätzlich noch Freiheitsstrafen verfügt werden.
Wichtige zusätzliche Faktoren für die Beurteilung sind hier ausserdem der automobilistische Leumund, die Witterungs- und Strassenverhältnisse, das Verschulden und die berufliche Notwendigkeit des Führerausweises

Überschreitung___Innerorts______Ausserorts / Autostrassen_____ Autobahn
1 - 5 km/h______ CHF 40.00______ CHF 40.00 __________ CHF 20.00
6 - 10 km/h______CHF 120.00______CHF 100.00__________ CHF 60.00
11 - 15 km/h_____CHF 250.00______CHF 160.00____________ CHF 120.00
16 - 20 km/h_____Anzeige_________CHF 240.00____________ CHF 180.00
21 - 25 km/h_____Anzeige ________Anzeige ____________ CHF 260.00
mehr als 25km/h _Anzeige_________Anzeige ____________ Anzeige
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 21.10.08, 14:25
CeikorDi 21.10.08, 14:34
Zitat: Distinto
Zitat: CibaCiba
Wollt nur mal sagen das ausserhalb von geschlossenen ortschaften den schein abgeben musst ab 41km/h zuviel..

innerorts 31km/h zuviel.

ich schau mal ob ich etwas finde wegem entzug des fahrausweises..dank den ganzen EU und sonstigen abkommen die wir haben weiss ich das grad nicht
Ide schwiz 41 km/h???

i wellem kanton. Das isch leider dank em kantönligeist nit überall glich. in thurgau hesch de schien schnäller wäg
Das het doch nüt mit em Kanton ztue! Oder? Strosseverkehrsgsetz isch national und nit kantonal!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©