passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » fz-Namensschild-Shirt!

Autor Beitrag 1 - 15
IrusVirusSa 26.8.06, 14:08
hiho...

ich ha scho mitbecho das FZ keini T-Shirts will mache wo sich den jede user chaufe cha... in däm sin isch mi Forumpost au voll idiotisch... aber ich ha trozdäm bock nomoll sone "umfrog" z starte und unseri Admins nommol druff azspräche

Villicht hän sich d Admins gändert bezüglich dr Meinig uf so shirts?

und fallsdas do au ÜBERHAUPT NÜT birnge wird, stell ich no d Frog ob ICH s Rächt ha das T-Shirt z drucke
(© gründ )...

do ischs Bischpiel
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=2132172
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 26.8.06, 14:08
fuxxSa 26.8.06, 14:12
ok zieh sone shirt ah und gang in usgang, viel spass
IrusVirusSa 26.8.06, 14:13
ich würds mache... ha sälber scho ca. 3 so shirts mit mim name druff
neokataSa 26.8.06, 14:13
also ich finds schrecklich so würdi nie ummelaufe
EdHardySa 26.8.06, 14:14
machs doch efach wenns dr gfallt. dr quix wird sicher nit mit em awalt an ere party uftauche und s shirt konfisziere loh.

aber mol ehrlich. mi würds aschisse so umezlaufe, gseht jo voll langwilig us...schwarzes shirt mit fz name

aber jo, machs doch wenndes willsch...verhindere kas eh niemerts
neokataSa 26.8.06, 14:16
het au ähnlichkeite mit fz shirts

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=1232908
IrusVirusSa 26.8.06, 14:19
EdHardy ich wirds au mache
aber "festzeit.ch" isch e gschützti Domain wo de OHNI ERLAUBNIS au kei wärbig darfsch mache das heisst drucke
darum brüchti e "erlaubniss"
neokataSa 26.8.06, 14:20
festzeit e gschützte name...i weiss nid öb das so isch
IrusVirusSa 26.8.06, 14:20
au lansissach du honk!

mini Domains sins au.. usser du verzichtisch druff
neokataSa 26.8.06, 14:21
gege wärbig hani nüd

www.lansissach.net
IrusVirusSa 26.8.06, 14:22
ich au nid!

www.ZeroOneClan.ch
www.g4meover.net



ne ich red vom © will si jo was "degege" hän das alli mit so shirts würde umelaufe
neokataSa 26.8.06, 14:25
naja ich find fz shirts müend nid si längt wenn alli fotografe scho schwarz ummelaufe
IrusVirusSa 26.8.06, 14:26
wenn ich die dörft drucke, chasch vo mir us au es Hemmli ha oder Boxershorts mitem Nick druff

au in Gäl wenn de willsch
neokataSa 26.8.06, 14:28
verstand ich jetzt nid
tschugileSa 26.8.06, 14:28
mir sin grad am luege weg Tshirts und weg Hemmli usw. Das lauft aktuell grad.

Mir luege au für Shops in dr Stadt die die Artikel für uns verkaufe. Hän scho e sehr bekannte

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©