baz.ch Newsticker
14:07
Sport
Federer in London unter Druck
14:05
Sonstiges
Standschäden wegen Blockade beim Rahmenabkommen
14:04
Schweiz
«Ich überlege mir eine Kandidatur ernsthaft»
14:04
Ausland
Wieso flieht er nach Mexiko? Die wichtigsten Fragen und Antworten
14:01
Schweiz
Anklage gegen Innerrhoder Ex-Staatsanwalt
13:53
Sport
Kenianischer Läufer für vier Jahre gesperrt
13:40
Schweiz
Die SP und das «System Levrat» ? lange ging das gut
13:35
Schweiz
Reaktionen zu Levrat: Für Juso ist die SP in der «Sackgasse»
13:31
Schweiz
Levrat kündigt Rücktritt als SP-Parteichef an
13:25
Sport
So schafft Federer den Sprung in die Halbfinals
13:23
Schweiz
CVP Freiburg verzichtet nach Abwahl auf Rekurs
13:18
Sonstiges
Mode vor dem Mauerfall
13:14
Sport
«Wechseln wir ins Spanische, denn das ist Bullshit»
13:10
Kultur
«Die Kunstwelt funktioniert wie ein Herrenclub»
12:54
Sonstiges
Airbus A220 der Swiss wegen Ölleck ausgefallen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » "Grand Theft Auto IV" zu "Grand Theft Auto: Basel City"-Projekt

Autor Beitrag 331 - 345
ToxicatedSa 18.6.11, 21:03
multiplayer oder nit
hauptsache sspiel ish geil und sotry au^^
biecht gspannt

set jo next johr sho usecho nahc euriahgab

MojoSa 18.6.11, 21:46
Zitat: Shinzao
multiplayer oder nit
hauptsache sspiel ish geil und sotry au^^
biecht gspannt

set jo next johr sho usecho nahc euriahgab

Dezämber 2012 isch mi Zitplan gsi.
Abr ich hoff natürlich - für mi und für euch - dassmers scho vorhärt schaffe.

Jedefalls simmer guet unterwägs. Ab Mittwuch bini wieder rächt frei - am Mäntig händ mir no unseri IPA und am Tsischtig no dr mündlichi DELF-Teil.

Greetz
ColorsOfLifeSo 19.6.11, 03:11
wär eifach dr hammer wenn das mol realität wird!!!! hoffs molee, viel erfolg de entwickler! hoff krieget das geil ane
AndoniSo 19.6.11, 11:28
Zitat: Mojo
Zitat: Shinzao
multiplayer oder nit
hauptsache sspiel ish geil und sotry au^^
biecht gspannt

set jo next johr sho usecho nahc euriahgab

Dezämber 2012 isch mi Zitplan gsi.
Abr ich hoff natürlich - für mi und für euch - dassmers scho vorhärt schaffe.

Jedefalls simmer guet unterwägs. Ab Mittwuch bini wieder rächt frei - am Mäntig händ mir no unseri IPA und am Tsischtig no dr mündlichi DELF-Teil.

Greetz
ich hoff no vorem 21. suscht bringts jo nit xD nei aber respekt das ihr sowas ahne krieget.....machet ihr eig au so combinos fahrtauglich? =P denn ka me mit dene bitz stadt unsicher mache xD
RadioaktivesKindSo 19.6.11, 11:49
Zitat: Andoni
Zitat: Mojo
Zitat: Shinzao
multiplayer oder nit
hauptsache sspiel ish geil und sotry au^^
biecht gspannt

set jo next johr sho usecho nahc euriahgab

Dezämber 2012 isch mi Zitplan gsi.
Abr ich hoff natürlich - für mi und für euch - dassmers scho vorhärt schaffe.

Jedefalls simmer guet unterwägs. Ab Mittwuch bini wieder rächt frei - am Mäntig händ mir no unseri IPA und am Tsischtig no dr mündlichi DELF-Teil.

Greetz
ich hoff no vorem 21. suscht bringts jo nit xD nei aber respekt das ihr sowas ahne krieget.....machet ihr eig au so combinos fahrtauglich? =P denn ka me mit dene bitz stadt unsicher mache xD
Hörr mir uff de wärs zue realistisch.
Aber ihr chönet jo uff es paar Dächer en Wurfziegellager bereitstelle.
derElchSo 19.6.11, 13:06
mhmm Näbemissione Ziegelwärfer...
RadioaktivesKindSo 19.6.11, 14:45
Passt doch im normale GTA4 chasch jo au dr Abfall usw. dr lüt nochewerfe. Das isch sicher nid so schwer züm umsetze.
derElchSo 19.6.11, 14:57
ne ischs nit, will die Zeigelstei (ok im Original sinds Backstei) chasch au durchs fenster inewerfe etc...

hach i gang jetz grad e Rundi GTA:IV spiele mit Backstei xD
MojoSo 19.6.11, 20:10
Ziegelwärfer? Why not, haha, an so Zügs hanni au scho dänkt...

In Riehe no e Füürtüfel und Casino-Überfall als Ereignis... Reality, here we come.

Nei, me ka natürlich immer luege, wasme iibaut und wie s' Vrhältnis vo Realität/Fiktion stoht.
derElchSo 19.6.11, 20:20
naja Casino-Überfall Missione kennt me scho us VC und SA, vo däm här wär das nüt speziells, usser halt dass es regionalbezoge wär.

Was mir sehr gfalle würd sind Missione und Ereignis wo tatsächlich passiert sind. ebbe wie z.B. Ziegelwärfer, Casino, Festivals.

I dänk jetz weniger drah dass me sälber dört mitwirke muess, eher so dass es indirekt passiert und als spieler das mitbechunnt.
MojoSo 19.6.11, 20:24
Casinoüberfall im VC? Banküberfall kanni mi erinnere, abr Casino...

Ich probiers natürlich scho uf d' Region bezieh. Wichtig isch, dänki eifach emol, dass d' Anonymität vo de Lüt bewahrt wird und dasses keini rächtliche Schwierigkeite git...
derElchSo 19.6.11, 20:26
joa stimmt bank. obwohl das vom Ablauf bi beidne kei grosse unterschied macht. Ine isch me bi beidne Missione recht schnell, use aber nit.

Und s gliiche giltet auf für d Bankmission bi GTA:IV
Wladi4132Fr 24.6.11, 21:07
Klugscheisser on air xD --> und wie gsehts mit dem import us händ ihrs zum laufe brocht

Ich würs no geil finde wenn me jetzs fliege könnt im prinzip müesstisch jo nur auto zum fliege bringe (das isch jo scho möglich) und derzue eifach auto mit jet model ersetze

frog zu basel city isch de euroaiport au dine ? ouihh das wär geil xD
MojoFr 24.6.11, 21:20
Klugscheisser? Ufpasse do...

Möglich is natürlich scho. Abr, übrleg emol:

Unseri Karte isch öppe so gross wie die vo GTA IV. Übr d' Gränze kasch nit, e Meer wie bi GTA IV gits nit. Miteme Jet könntsch also gar nit so richtig fliege.

Übrleg usserdäm: Us dr Luft muesch du jo denne au s' umliegende Gebiet seh, also müend mir au die entsprächende Hüser, Bäum, Bärge etc mache. Wenn du denne no usem Jet uusespringe kasch mitem Fallschirm, wo's jo in EFLC git, bedütet das e no vil grösseri Arbeit für uns.

Zum Import sälber: Funktioniert, abr nonig mit Textur! Probiers hüte/morn nomoll und stell s' Video uffe, wennis g'schafft ha.

Flughafe wotti druff mache. Abr mehr als Helikopter liggt für mi ehrlich g'seit nit (odr nonig) dinne.
Und wäge dr "Luftgränze" muess me sich natürlich öppis iifalle loh - ob denne e Sequänz iibländet wird und me automatisch zruggfliegt odr so.

Ebe, ich hoff, dassi dr Import no vor dr Rom-Kulturreis (vom 26. Juli- 30. Juli) hiikrieg... wott euch nümme warte loh!

Greetz
derElchSa 25.6.11, 02:43
mol so e frog... wieso willsch du das mitm Fallschirm komplett neu mache? Die Funktione/stüürig gits jo scho (oder beziehsch du das mit "viel grösseri arbeit für euch" ufd umgäbig?

Die sött in GTA IV jo sowieso uf e Flächi begrenzt sy, nit?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©