passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » verklemmt? prüde?

Autor Beitrag 1 - 15
562445Mo 17.1.11, 13:51
Hey Jungs

Warum ist eine Frau, die mit einem Wildfremden (im Chat oder so) nicht über ihr Sexleben reden will, gleich verklemmt?
Wieso wird sie als prüde oder sonst was abgestempelt, nur weil sie ein wenig Respekt erwartet?
Was ich bis jetzt selbst erlebt und auch von Freundinnen gehört hab, gibts hier auf Festzeit schon einige dieser netten Herren

Freu mich auf eure Antworten.
AwesomenessMo 17.1.11, 14:18
wills fz isch, do isch alles nid normal und scho gar nid real.
AläääMo 17.1.11, 14:48
unter dem Schirm der Anonymität verlieren viele ihre Schamgrenze und lassen sich primär von ihren Trieben leiten...und diese sind nicht umgangstauglich
illNinoMo 17.1.11, 18:32
Vrklemmt aber föteli wome halbnackt z gseh isch druff... ??

Für e paar wirds do schwer si respäkt z bhalte.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 17.1.11, 18:33
wamMo 17.1.11, 19:01
Zitat: Aläää
unter dem Schirm der Anonymität verlieren viele ihre Schamgrenze und lassen sich primär von ihren Trieben leiten...und diese sind nicht umgangstauglich
solang me sich mit coole poserföteli näbe gleaste schwanzersatz-autos kiend zeigt und drzue fingervrränkige macht wo sich irgndwenn hoffentlich inere schlimme form vo arthrose räche werde isch me ebe nid anonym. aber das wüsse die betroffene persone anschinend nid.

eeey mann du biiisch voll die geili. wilsch chli sexytime ha? (wobi das immerhin humor bewiist)

männer vrdumme zuenähmend. darf me als maa säge.
deeleeteedMo 17.1.11, 19:20
Zitat: wam


männer vrdumme zuenähmend. darf me als maa säge.
die ganz bevölkerig verdummt, do sin mr definitiv nid ellei schuld...
BaselCiityGirlMo 17.1.11, 20:06
Zitat: DaisyLou
Hey Jungs

Warum ist eine Frau, die mit einem Wildfremden (im Chat oder so) nicht über ihr Sexleben reden will, gleich verklemmt?
Wieso wird sie als prüde oder sonst was abgestempelt, nur weil sie ein wenig Respekt erwartet?
Was ich bis jetzt selbst erlebt und auch von Freundinnen gehört hab, gibts hier auf Festzeit schon einige dieser netten Herren

Freu mich auf eure Antworten.
hehe abr eis muessme sege so type verarsche isch schono witzig xD
digitalrebelMo 17.1.11, 21:03
Zitat: DaisyLou
Hey Jungs

Warum ist eine Frau, die mit einem Wildfremden (im Chat oder so) nicht über ihr Sexleben reden will, gleich verklemmt?
Wieso wird sie als prüde oder sonst was abgestempelt, nur weil sie ein wenig Respekt erwartet?
Was ich bis jetzt selbst erlebt und auch von Freundinnen gehört hab, gibts hier auf Festzeit schon einige dieser netten Herren

Freu mich auf eure Antworten.
Ist sie nicht !

... kann dir doch dann aber auch egal sein, was ein wildfremder über dich denkt, oder ? Abklemmen und fertig.
562445Di 18.1.11, 08:49
Hehe es geht mir nicht zwingend darum, weils mir nicht egal ist. Ich möchte nur das Denken einiger Männer (oder Jungs) nur ansatzweise verstehen
EiiNeWieKeiiNex3Di 18.1.11, 10:07
me ka d'denkenswies vo de männer nit verstoh..nur echli kennelerne und wüsse langsam wie me mit dem umgo mues!

und e frau wo NIT über ihres sexlebe schnure wot ish NIT verklemmt-.- ds sage männer eifach dr mit dene dfrau nit als prüde do stoh will und dene doch no was vo ihrem sexlebe pris git-.- eig e gschickti taktik-.-

naja im endeffekt ka dr sheiss egal sie was die männer do im fz zb denke!

lo dich au nit beihflusse wels dis guete recht isch nx drüber miese zsage

Sanchez7Di 18.1.11, 12:40
Zitat: DaisyLou
Hehe es geht mir nicht zwingend darum, weils mir nicht egal ist. Ich möchte nur das Denken einiger Männer (oder Jungs) nur ansatzweise verstehen
und ich verstand nit wieso du fake account muesch erstelle...
BaselCiityGirlDo 20.1.11, 18:23
Zitat: Saadcapone
Zitat: DaisyLou
Hehe es geht mir nicht zwingend darum, weils mir nicht egal ist. Ich möchte nur das Denken einiger Männer (oder Jungs) nur ansatzweise verstehen
und ich verstand nit wieso du fake account muesch erstelle...
het jetzt jo soooooo viil mitem thema ztue
UschisPoledanceSa 22.1.11, 21:14
naja wär ins chat geht kann ja kaum was anderes erwarten.dort wird ja eher gezielt nach so was gesucht..am besten gar nicht rein gehen- total für den arsch,auch allgemein..
ThatKidFromRussiaSo 23.1.11, 00:21
ich find es bringt gar nüt über so sache zdiskutiere will männer im internet sowieso die grösste hode hend ( die unnötige type) und sresultat vo so idiote isch das fraue verärgeret werde oder das usnütze will es sie vlcht uffgeilt. schad isch au das wenn mol eine mit charackter uffkrützt und einere schriebt und das zu nüt führt will dfraue im internet ebbe au denebe sind. vieli vergesse das sreale lebe usserhalb vom netz stattfindet. viel fraue nütze esuss wen mol eine schriebt wo eifach er selber isch und nit de player spielt. oder umgekehrt. aber wenn me sich den mol live begegnet haha ... do muessi nüt me segge es isch unagnehm. ich will eifach numme segge das ich es schad find jedde spielt e anderi person aber keine isch wirklich er selber im internet und die wos sind werde in e schublade gsteckt will weiss ich au nit...
was meinet ihr?
EiiNeWieKeiiNex3So 23.1.11, 14:58
mol grundsätzlich ka me ali mensche schublatisiere


Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©