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Festzeit.ch Forum » Autos » motor problem

Autor Beitrag 1 - 15
WolfblutMo 12.9.11, 12:24
ich han es problem mitem motor vomene puch supermaxi.
und zwar folgendes, er hett ewigs lang zum starte, wenn mer en aschiebt, und er chunnt au nume z laufe wenns standgas uf dr höchste stufe isch.
denn lauft er z.t. mehreri 100 meter ohni problem und plötzlich wie wenn me dr unterbrecher während em fahre drucke würd, stellt er ab.
passiert im stand meistens sofort, wenn me nid vollgas git.

für aregige wäri dankbar.

mfg. Wolfblut
schnabulationMo 12.9.11, 12:38
Ohni Ahnig vo Töffli z'ha, aber das tönt schwer drnoch, dass s'Gmisch nid stimmt.

Oder aber d'Zündkerze isch z'schwach.

Würd ich jetz mol ins Blaue use sägä...
WolfblutMo 12.9.11, 12:47
hmmm.....

kerze denki eher ned, das en original ersatzteil isch (also jo für de motor geeignet isch)

gmisch... glaubi ned ganz, will bevor er das problem becho hett, isch er gueti 300 -400 kilometer gloffe mit de gliche istellige, nume niedrigerem standgas.

er hetts sozusage innerhalb vo 2 stunde selber sini istellig vo guet uf katastrope gänderet, während er ned gloffe isch.

aber i hans gfühl, dases langsam besser wird.

chans si, das wenn mer eine öpis in tank gleert hätti, unds ned längt zum en kille, das ihn das eifach ihengt, und er sich langsam wieder reinigt?
GigabyteeMo 12.9.11, 13:14
Ich würd eifach molle s'benzin dure loh neues kaufe isch jo niit grad so tüür und de motor ufmache.
InnosMo 12.9.11, 14:13
hesch e tankteckel mid luftihlas? isch e bekannts problem das sich im tank susch ame e vakuum bildet und ke benzin me nochfliesse ka... in demfall tankdeckel uf eimol dribloose tankdeckel zue witterfahre

was au si cha isch das dr eine zucker odaso in tank do hed denn sehsch zwüsche cholbe und zilinder richdig fiisi chritz nd denn hesch kei ahständigi kompresion/dekompresion me... denn würder aba die ganz zyd scheisse laufe nid wie vo dir beschribe nid gued ahspringe denn laufder barhundert meter nd denn wida absterbe so there is no point in bringing that up I guess
WolfblutMo 12.9.11, 14:22
Zitat: Innos
hesch e tankteckel mid luftihlas? isch e bekannts problem das sich im tank susch ame e vakuum bildet und ke benzin me nochfliesse ka... in demfall tankdeckel uf eimol dribloose tankdeckel zue witterfahre

was au si cha isch das dr eine zucker odaso in tank do hed denn sehsch zwüsche cholbe und zilinder richdig fiisi chritz nd denn hesch kei ahständigi kompresion/dekompresion me... denn würder aba die ganz zyd scheisse laufe nid wie vo dir beschribe nid gued ahspringe denn laufder barhundert meter nd denn wida absterbe so there is no point in bringing that up I guess
tankdeckel müessti mol checke, wär en idee.

@ gigabyte &innos: zum thema zucker.... isch möglich, glaubs aber ned, da ich dr zilinder ufgmacht han und nich han chunne entdecke, keini fühl oder sichtbare riefe in dr zylinderwand.
InnosMo 12.9.11, 22:52
isi seisch denn obs klapt hed... das problem midem vakuum hani viel ka
SeichDo 15.9.11, 16:28
Es legt ah de Zündig, entweder Zündig neu ihstelle oder unterbrecher wechsle
WolfblutMi 16.11.11, 13:57
so, ich muess de thread wieder usgrabe...

ich han alles gmacht wo do drin stoht.

- vakuum im tank überprüeft

- neui zündkerze

- neue unterbrecher und mit kolbe tp messgrät ihgstellt

- kondensator in dr zündig gwechslet

es hett en kurzfristigi besserig zur folg gha und er isch sofort agsprunge und wieder glich geil gloffe wie vorher aber nach etwa 5 km strecki mit vollgas und es paar mol abbremse isch er plötzlich wieder usgange, wie wenn mer während em fahre dr unter recher druckt hätti und er isch nümme wieder ahgange.

s einzige wo er zeigt hett, das er plötzlich im stand müeh gha hett drehzahl halte ohni unterstützig vom gasgriff. und nach etwa 1 km witerfahrt war er denn aus.

wer kann mir sage wieso das das scho wieder passiert isch?

bin langsam zimlich am endi vo mim latein.
DarkMemoriesMi 16.11.11, 18:02
lueg doch mole ob d kolbering dure sin oder ob d dichtige no ok sin
edit: oder ob de spiel i pleullager hesh oder sush oppis
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 16.11.11, 18:17
Marsi52Mi 16.11.11, 20:05
Lueg mol ob de schwungrad keil no ganz esch.Chan sie das de broche esch ond de zöndzitpunkt nemme stemmt.
BroliMi 16.11.11, 20:48
Ich würd zwei Sache mol aluege:

- wie gseit de Schwungradkeil
- de Schwimmer, es cha si, dass de Schwimmer zfrüeh zuemacht und dorum zwenig Benzin nochefliesst und dorum stellter nochere gwüsse Strecki ab. Aber eher unwohrschiinlich wener im Stand au nit suuber lauft.

Was hesch füre Wärmewert bide Kerze?

Ich verwiis süscht no gern uf www.mofapower.ch, es lauft zwar nit sooooviel im Forum und meh muess chli warte bis me Antworte bechunnt, d Antworte sin defür aber meischtens sehr hilfriich.
WolfblutFr 18.11.11, 15:31
schwungradkeil, was isch das scho wieder?

isch das de schlitz wo uf das nippeli uf dr achse vom magnetschwungrad muess?

gott tönt das pervers
BroliFr 18.11.11, 17:43
Wenn s Schwungrad drabnimmsch hesch sone chlini Ikerbig im Kurbelwellestumpf grad kurz nochem Gwind. Död drin muess e Keil si und de muess chli usem Stumpf useluege. Will wenn s Schwungrad vo vorne aluegsch hets extra e Stell wos dri muess.

Oder anderi Frog, chaschs Schwungrad (notürlich nochdems glöst isch) ufem Stumpf dreihe aber d Welle stoht still? Falls jo hesch de Keil verlore.

Ich ergänzes grad no miteme Bild..

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=17427528

Do gsehsch d Ibuchtig woni gmeint ha bim Stumpf wo gege füreluegt chli hinterem Gwind.
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 18.11.11, 17:46
WolfblutFr 18.11.11, 19:30
aha......

ne, de keil isch no ume, s einzige wo isch, es hett sich mol d müetre glöst und denn hetts chöic bänglet.... sither isches an dem schlitz chli breiter am afang...

aer das isch passiert nachdem er sini spinnerei agfange hett wennis recht weiss....

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