baz.ch Newsticker
13:31
Ausland
Neue Details zu Tod des Kremlgegners: Putin beauftragte Nawalnys Tod laut US-Geheimdiensten nicht direkt
13:28
Sonstiges
Blackout im Berner Oberland: 16?000 Haushalte im Kandertal ohne Strom
12:58
Sonstiges
Urteil gegen Raser in Luzern: Tiktok-Video zeigte Raserfahrt mit 198 km/h
12:44
Sonstiges
Verkehr in den Süden: Vor dem Gotthard-Nordportal stauen sich die Autos
12:38
Wirtschaft
Geldberater zum Goldpreis: Gold profitiert von Krisenängsten und starker Nachfrage aus China
12:24
Sport
Mixed-Curling-WM: Enttäuschung für das Schweizer Duo
12:17
Schweiz
Entschädigung für Bauern: Wie beim Wolf soll der Bund auch für Gänsegeier zahlen
11:51
Wirtschaft
Insolvenz bei deutschem Warenhaus: Galeria Karstadt Kaufhof bestätigt Schliessung von 16 Filialen
11:30
Region
Kolumne von Philipp Probst: Sind die Chefs einer Bank so viel mehr wert?
11:30
Sonstiges
Show auf Netflix: Kochen mit Meghan
11:29
Region
Jungfreisinnige verärgert: Uni Basel will keine Podcast-Pflicht für Vorlesungen
11:04
Kultur
Premiere am Theater Basel: Castelluccis «Requiem» zeigt uns die Energie von Ritualen
10:59
Sport
Der Fall Lian Bichsel: Das Schweizer Eishockey schafft sich eine unnötige Baustelle
10:57
Kultur
Frauenfeindlichkeit im Netz: «Du suchst keine Frau, sondern eine Haushälterin»
10:46
Region
«Schnäppchen» in Liestal: Lamborghini für 57?000 Franken versteigert
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » i want to forget my Ex...

Autor Beitrag 1 - 15
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:17
Salü @ all!
Wie dr titel seit... wott ich mini Ex vergässe, aber ich schaffs nit... ha scho sauvill versuecht z'unternä, und jetzt sind 53 Täg verbi... es wird nur schlimmer
Ich dänk nonstop an sie, versuech mi immer abz'länke... denn seh ich villicht öbis wo mi am sie erinnert, und bi wieder am afang.
könnet ihr villicht irgendwelchi tipps gä? wär meganätt

gruess, Viewtiful
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 17.1.07, 16:27
VaNiShAMo 15.1.07, 19:18
alles wo di an sie erinneret in e kiste ine versorge und in käller stelle, usego mit kollege, nit dehei umehocke, und e neui sueche
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:21
das sind die Pünkt, wo ich scho unternoo ha... het nix brocht ka! löl
Ich bi däre nix Wärt gseh... ha mir sauvill Hoffnige drus gmacht, und jo... ha überseh, dass es eh nur "Jugendliebi" gsi isch >_>
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.1.07, 19:21
AlvaMo 15.1.07, 19:22
ich glaub so blöds tönt da gits kei gegemittel
entweder schaffsch es schnell oder ned. han au scho über zwei jahr eim notruuret. und etz hani min maa gfunde und bin überglücklich...aifach chli ablenke i glaub es guets gegemittel gits da ned...aber nit dihei umehocke isch sicher guet..
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:26
naja... okay loss ich halt d'Zyt Wunde heile...

*Dieser Vorgang kann einige Monate in Anspruch nehmen.
VaNiShAMo 15.1.07, 19:27
erinnerige wärde eh immer blibe vergässe wirdsch es eh nie chöne aber du muesch das als abgschlosse agseh und probiere nach vorne luege und nit nach hintere zruck, was gsi isch ish gsi aber muesch luege was jetzt isch, zeit heilt alle wunden weisch
AlvaMo 15.1.07, 19:27
ja das kann er. aber nur nicht den kopf hängen lassen und di zrugg zieh!!
das chunt ganz bestimmt wieder dörfsch etz eifach nöd alles negativ gseh und vo ihre abhängig mache...das isch es würkli nöd wert
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:36
hmm... ich versuechs. Bi nit zimli optimistisch gsi, die letschte 53 Tääg...
VaNiShAMo 15.1.07, 19:40
das muesch aber si, suscht klappts eh nit...
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:41
Ich gib mir müeh danke
finelineMo 15.1.07, 19:42
I ha au sehr schwiirigkeite gha... E druff folgendi beziehig hett mir sehr guet gholfe über alles wägcho. nochhärd hani widr s'gfühl gha, dass ich si zrugg will. und denn hani gmerkt, dass ich die ganzi sach eifach muess abschliesse. und das hani denn au gmacht. und sitthär gots mer guet.
hynlynMo 15.1.07, 19:49
zu *alles was einem an d ex erinnert in e kiste*!
ich mach das lieber nit...do gits e pulli wo ich aka han an dem und dem tag...schuelsache wo er mit mir glernt het...schueh wo ich mit ihm go kaufe bi...schmuck wo er mi mol umglegt het...mis teddybär wo er mol knuddelt het!denn ka me grad alles hinter sich loh und e neus lebe beginne!
PenisVaginaPenisMo 15.1.07, 19:52
e neus Läbe beginne? ha ich vorkaa...
VaNiShAMo 15.1.07, 19:52
jo ich weiss scho das isch mir au klar, ich ha wäge däm sicher nit alles wo ich mit ihm kauft ha oder so wäg gschosse, ich mein sache wo er dir gschänkt het zu geburtstag oder so! überdas andere muess me halt lerne drüber wäg seh
noxonMo 15.1.07, 21:51
hey..mit 16 isch e fründin eh nur e nätti begleiterschiinig..also mach dr keini gedanke..die guete chömme erscht no

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©