passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » Schönheitsmakel

Autor Beitrag
TheHillsHaveSizeDo 20.9.12, 03:25
Heute ist ja extrem wichtig, was vor 40-50 Jahren noch total egal war ( weil das Geld fehlte),aber heute sollte jedes detail an jeder menschlichen Hülle perfekt sein, wir in Europa Könnens uns ja auch leisten, schönheits-OPs werden (auch professionel) zum Spottpreis angeboten..mindestens 40 Prozent von 50-60 jährigen Damen sind operiert, wie sieht wohl unsre Generation mit 80 aus? Wohl immer noch wie wir jetzt aussehen 80=20... Aber werden wir durch junges aussehen auch im Kopf jünger? Wohl kaum... Also was soll dieses forever young-prinzip? Habt ihr alle zuviel bushido und Karell Gott gehört?

Die eigentliche frage ist, was für Makel stören euch selber? Würdet ihr jemals etwas operativ verbessern? Können wir noch natürlich altern in dieser Gesellschaft (vorausblickend wie sieht's in 30 Jahren aus?)? Wieso dieser Hype auch bei älteren(50-65) so extrem in ist? Und viele weitere fragen...was denkt ihr dazu?



PLASTIC (Movie: Girls Club)
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 20.9.12, 03:27
sdmmhgggcbx3Mo 24.9.12, 23:00
Oder was, wenn e Substanz (Medikament) erfunde wird, wo s altere ungefähr um dr faktor 1000 verlangsamt?
WerbehureMi 26.9.12, 20:06
Nie im Läbe.
spybotMi 26.9.12, 21:46
Zitat: Werbehure
Nie im Läbe.
Punkt.

Für mich isch das e No-go.
HemingwayMi 26.9.12, 22:34
hehe erinnert mi chli an brave new world...

ich denk das het au chli demit zdue das dr mensch mega angst vom tod het, ziet isch unsere grösste gegner, und solang me guet und jung usgseht, entflieht me dem gedanke wahrschinlich.
ich z.b. wird bald 22 gseh aber no sehr jung us, die meischte schätze mich uf 16 was ich persönlich toll find haha
schlussendlich isch das alles falsch, ich find die gsellschaft macht uns mensche kaputt, vieli würdi viel lieber in dr alte ziet lebe, mir werde brainwashed, fraue glaube was in zietschrifte stoht, männer wend alli top usgseh und gönd ins fitnessstudio etc.
mängisch denki smenschliche im mensch verfliegt langsam, in paar johr wirds wohl schlimmer si, foht bi mir nur scho mit dem applewahn ah, lüt töte sich gegesittig will es scheiss telefon uf dr markt chunnt wo alles uffzeichnet was me so triebt und seit.
den heissts immer freie wille und meinig existiert obwohl mir gfangeni sind.
haha ok sry jetzt muessi chli bremse hehe
aber ich denk de wo dr thread eröffnet het cha mir bestimmt in einige punkte folge und recht geh.
night
VerhaltensoriginellDo 27.9.12, 20:16
Zitat: xSpaceCowboy
hehe erinnert mi chli an brave new world...

ich denk das het au chli demit zdue das dr mensch mega angst vom tod het, ziet isch unsere grösste gegner, und solang me guet und jung usgseht, entflieht me dem gedanke wahrschinlich.
ich z.b. wird bald 22 gseh aber no sehr jung us, die meischte schätze mich uf 16 was ich persönlich toll find haha
schlussendlich isch das alles falsch, ich find die gsellschaft macht uns mensche kaputt, vieli würdi viel lieber in dr alte ziet lebe, mir werde brainwashed, fraue glaube was in zietschrifte stoht, männer wend alli top usgseh und gönd ins fitnessstudio etc.
mängisch denki smenschliche im mensch verfliegt langsam, in paar johr wirds wohl schlimmer si, foht bi mir nur scho mit dem applewahn ah, lüt töte sich gegesittig will es scheiss telefon uf dr markt chunnt wo alles uffzeichnet was me so triebt und seit.
den heissts immer freie wille und meinig existiert obwohl mir gfangeni sind.
haha ok sry jetzt muessi chli bremse hehe
aber ich denk de wo dr thread eröffnet het cha mir bestimmt in einige punkte folge und recht geh.
night
No en Iphone Bash ibaut.. sehr toll.
Genau so fangts a imfall.. es cha doch jedem egal si wer was kauft/macht.. ob hype oder nid.. find eher die schlimm, wos andere fertig mache usme persöhnliche oder pseudo nochgläsene grund wo me nid kennt aber mit vertritt zum toll si. Leben und leben lassen in allne hisichte.. ussert me merkt, dass en kolleg/in debi zu grund goht.

Dr überwachigsstaat ob vo grossfirmene oder vor Politik isch am wachse, dass stimmt. Ir Schweiz chame do chli degege wirke wie zb bir raucher abstimmig.. aber schlussentlich wirds immer extremer will dmensche hald angscht hend zsterbe ab amok usw.. aber dass me au ir duschi cha usrutsche/sterbe... sich en anti rutschmatte kaufe chunnt de wenigschte in sinn .


4 mal bearbeitet, zuletzt Do 27.9.12, 21:01
123rgSo 2.3.14, 19:37
schönn isch auch wichtig aber charackter auch wichtig beim frauen
123rgSo 2.3.14, 20:50
hallo zäme
UschiDesWackerleMo 23.6.14, 20:08
Das muss doch jeder selbst wissen! Und was wissen denn schon die andern? Meistens ja nichts^^ aber dieses ständige gelabber von sich selbst annehmen wie man ist,ist das bescheuertste überhaupt! Ganz ne andere frage: du der das forum hier geöffnet hast- du bist zu 99.9% auch nur auf die beispiele zurück gegangen die entweder das altern überhaupt nicht hinnehmen können,oder auf die,die es einfach total übertrieben haben.hat eigentlich sehr wenig mit plastisch ästhetischer chirurgie zu tun in dem fall^^ich sag ja nicht dass es nicht wirklich masslos übertreiben- aber in diesem fall: was weiss ich denn schon von den anderen? Meistens nicht viel..^^
AnnisBestDi 24.6.14, 14:57
das ganze "ich muess mis üssere ändere usw." bechunnsch vorgläbt vom Fernseh... ich find es richtig Krank, das der Mennsch meinnt er müesst sich ändere das er mehr wert het in der gsellschafft und weg dem unter s messer lit, oder sich im fitness uf unnatürlichsti arte sin körper ufbloost und kaputt macht.


ich han e huutchranket namens Vitiligo (do gönd eifach Farbpigment vo der huut weg und es bilde sich wissi Fläcke - bestimmt scho jede gseh) und nebbst dem das es speziell usseht, het das gar kei negativi uswürkige und wenn me das chönnt wegoperiere, würdi das nit mache, will au das entweder verschwindet oder eifach zu mir sell ghöre.
Ich bi Stolz, dass ich anderst bi als die ganze 08/15 Mennsche!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©