baz.ch Newsticker
13:44
Region
Basler Wirtschaft: Es wurde gelötet, gegossen, gestanzt und gebastelt
13:21
Region
Unterschiedliche Strategien: S-Bahn: Genf fährt, während Basel plant
13:10
Schweiz
Leitartikel zur Krise in Nahost: Die Schweiz braucht eine neue Iran-Politik
13:05
Kultur
Pfauen: Ein Theatermann gibt auf: «Ein Dasein ausserhalb des blossen Weitermachens führen»
13:00
Sonstiges
Breitensportler aufgepasst: Tempo drosseln!: Laufen Sie wie die Weltbesten langsam ? und werden damit schneller
12:11
Region
Muttenzer Sorgenkind: Mittenza-Bewerbungsf rist läuft ab
12:00
Sonstiges
Ferienbeginn in Zürich: Kilometerlanger Stau vor dem Gotthard-Nordportal
12:00
Sonstiges
Flache Hamburger: Smash Burger, der Food-Trend des Sommers 2024
11:44
Schweiz
Bauland und Immobilien: Die SBB haben eine Goldgrube ? und diese Frau bestimmt darüber
11:05
Wirtschaft
Tipps für Schmuckverkauf: Altgold verkaufen? Das sollten Sie wissen, bevor Sie zum Händler gehen
11:03
Region
Guggen-Antrag chancenlos: Die Larvenpflicht an der Sissacher Fasnacht bleibt
11:02
Wirtschaft
Sparen mit Indexfonds: Mit 5 Franken können Anleger jetzt an die Börse
11:00
Sonstiges
600 Franken für Adidas-Modell: Das ist der teuerste Laufschuh der Welt ? er hält bloss ein paar Stunden
10:05
Kultur
«The Tortured Poets Department»: Taylor Swift stellt wieder Spotify-Rekorde auf
09:12
Wirtschaft
Geldberater über Einlagensicherung: Die meisten Kantonalbanken bieten im Krisenfall höheren Schutz
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » ERIC WEBERS AUSRASTER!!! Meinungen?

Autor Beitrag 1 - 15
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 18:37
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:53
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 19:07
Voll denäbe vo dir ! Das thema isch usglutscht und er an sich en brochene Ma. Hesch au mal recherchiert was Ihm alles vorgworfe worde isch / er het miese durchläbe ?! Klar ich stand aunid hinter ihm aber lönden eifach mal in rueh !

"Weber ist angeschlagen. Seit rund zwei Wochen befindet er sich in den Universitären Psychiatrischen Kliniken Basel (UPK) in Behandlung."

Mir wurde alles zu viel, deshalb habe ich mir freiwillig Hilfe geholt. Die Therapie findet aber ohne Zwangsmedikamentation statt», wie er sagt. Er leide an einem Burn-out und es sei im Moment unklar, wie lange es dauert, bis er psychisch wieder auf den Beinen sei. «Es stimmt schon, ich bezeichne mich selbst als durchgeknallt. Aber das muss man heute als Politiker ja auch sein.» Weber wird in den UPK ambulant behandelt und besucht seinen Therapeuten mehrmals wöchentlich. Die Klinik wollte sich aufgrund des Datenschutzes und des Arztgeheimnisses nicht zum Fall äussern.


1 mal bearbeitet, zuletzt Di 23.7.13, 19:16
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 19:29
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:54
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 19:39
Cha do nid viel dezue sage.. ussert das du nid sozial denksch. Au dir chönnti das mal passiere. Wend zb. dr usraschter hesch im gschäft. Also nid morn oder so.. sondern wend johre lang nur istecksch. Und jah.. Mir hend ihn gwählt ! Das er de es Bournout "Bechunt" hend mir nid chönne ahne. Das er aber Rechts denkt scho. Finds aber stark vo Ihm, dass er sich selber igwise het und sich nüm gross rechtfertig. Er es zuegit das er scheisse baut het.

1 mal bearbeitet, zuletzt Di 23.7.13, 19:41
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 19:48
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:54
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 19:52
Aber jah. Kenn so mensche wie du zu guet.

1. Witzig welle si zum debi si.. es rattert wend eine en witz bringt und du hesch de au eine .
2. Sich apasse.. mitlaufe. Hald au so es Video zmache.
3. Nid gross im Soziale sinn zdänke. Ihn schubladisiere ohni sozials gedänke warum es so wit cho isch.
4. Alles zu verallgemeinere obwohl jede mensch es induidium isch. Sich rechtfertige mit sache wo me nid cha vergliche.


VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 19:57
Das Verhalte wo er an Tag legt kritisier ich!

J.Bush isch jah so es Vorbild. All die Politiker wo dr DR. Hend und en wieder hend miese abgeh au. Charly chen vom TV isch ja au es super vorbild usw usw.

Mir gohts elei dadrum dases Ihm nid guet gange isch.. dass es en verdammt grosse usrutscher gsi isch und ers au zuegeh het. Aber " WARUM CHAME IHN NID IN RUEH LOH " An sich sinnbildlich wie eine hausch will er dumm do het.. er keit an bode und trittsch no 10 min witer bis er verreckt. I Dem fall hald uf psychischer art.


PS: Nei das chasch ebe nid stüre.. sunscht würds so sache nid zick mal geh. Isch hald jetzt en Basler fall.. aber glaub mr das gits fascht täglich Weltwit. Klar du chasches dir nid vorstelle.. ich a sich aunid. Aber kenn gnueg so gschichte als sohn vome Psychiater .
2 mal bearbeitet, zuletzt Di 23.7.13, 20:02
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 20:05

1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:54
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 20:09
Zitat: CAChristAntonCA
Das Video isch mini Antwort zu sim Usraster mit witziger Untermalung

Ich hans am Afang hart gfunde und garnit welle mache, ABER er will jo genau das, dr Maa isch ziemlich alt und lang im Grosse Rot, meinsch dä ka sich nit dänke, dass so Züggs über ihn erschient wenn er so scheiss macht? -.-

1. Ich han das Video nit gmacht zum "debi si".

Mini Gründ weshalb ich si Usraster als Thema gno han:

- Aktualitätsbezug
- Witzig
- es Thema wo sich jede e Meinig mache ka
- durch das Video jungi Lütt für Politik fasziniere nit nur in CH, sundern au in D -> Hochdütsch

2. überschnidet sich mit 1.

3. bi so asoziele Mensche sötte anderi sozial dänke??? dänk mol noch bevor du schribsch hahahah

4. Willsch sage ich wär en Unmensch? hahaha

Du weisch.. dini meinig mini meinig. Bi immer de wo abbricht weni seh, dasses kei sinn meh macht zdiskutiere. Endlosschleiffene chame ebe nid beände .


1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 20:04
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 20:11
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:54
dinimuetterduhueresoDi 23.7.13, 20:12
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.7.13, 19:54
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 20:17
Zitat: CAChristAntonCA
EBBE dashalb sind Busch, Guttenberg etc. jo soo scharf kritisiert worde!!! Will sie nit VORBILDLICH ghandlet ka händ -.-

Nei kame nit haha Wenn ich e ganze Halbkanton so fertig mach sött mr scho klar si dass öppis zruck ko wird Bi Guttenberg hetts au 1000 Jokes gä, ich ha nur 1 Video gmacht chill hahaha

Du hesch scho Rächt, aber als Politiker muess me sich das scho im Vorfäld bewusst si. Egal wie du durekeie würdsch, würdsch du di Ass in Kamera zeige??? hahahah

Aber genau die Fähigkeit brucht e Politiker, wenn er die nit hett isch er halt e Schlächte
Vergiss eins nie.. Politiker, awält, richter, lehrer, polizischte.. alles sind mensche ! Und jede cha mal duredrehe.. mal friehner mal spöter mal garnid. Alli stönd immer wieder am pranger.. amigs grechtfertigt amigs au nid. Nur eis sött me nie vergesse. Au sie hend en Familie wo mit lidet. Verallem wend die lüt chinder hend und die de gmopt werdet. Klar selberschuld seisch du... aber ich find das an sich Menschlich ! Mensche wo mal kei notlüg, en durchdreher usw hend... die läbe nid.. die passe sich eifach nur a.
VerhaltensoriginellDi 23.7.13, 20:19
Zitat: CAChristAntonCA
hahahaha, okk, ich bräms

Dankeeschöön ^^

er war mir eine Ehre mit dir zu diskutieren

Gliiiichfalls
thx dude
D0paminDi 23.7.13, 20:42
D0paminDi 23.7.13, 20:50
http://www.youtube.com/watch?v=qMuM4glK2iA

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©