passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Stahlin Massenmörder oder Held?

Autor Beitrag 1 - 15
KDEDi 10.4.07, 22:51
Meiner Meinung nach ist es die Schuldvon Stahlin, das Die UdssR zusammen brach und er ist mit Hitler in einer Linie zu sehen.
SündstoffDi 10.4.07, 22:55
und ich habe heute was GANZ NEUES erfunden. es ist rund und mit 2 dingern davon und einer stange dazwischen lassen sich schwere lasten transportieren. ich nenne es Rad.
MentorDi 10.4.07, 23:28
@ arcanis: n1, i cha nüm
BandieraRossaFr 13.4.07, 11:35
eines seier grössten verbreche war ja wahrscheinlich den mord an trozcky
KingNothingFr 13.4.07, 11:47
är heisst übrigens Stalin, nid Stahlin....
lookeeFr 13.4.07, 11:48
gääähn...
finelineFr 13.4.07, 11:50
dä trottelthread isch scho wunderschön versandet und du schiebsch en widr uffe mit dim "gäähn..."
lookeeFr 13.4.07, 11:52
sorry duet mer jo läid... du bisch aber au nid besser, Nämlich!
176671Fr 13.4.07, 12:02
War Stalin nicht Antifaschist?
BandieraRossaFr 13.4.07, 12:09
doch isch er gsi und er het au dr faschismus wele bekämpfe und mit de demokratische mächt e alianz gege dr hitler bilde do das allerdings nid gange isch het er e packt mit em hitler gschlosse.

nochdem die dütsche england nid hen könne überneh sin sie denne in oschte zooge wo si allerdings vo dr sowjetunion bi dr schlacht vo stalingrad abegmezlet worde sin.

er het sicher öpis positivs ka im grosse und ganze isch er e massemörder und er treit e grossi schuld am sturz an dr sowjetunion.


und an alli die wo do ihri komische komments ihne schribe.
wenn me id ka mitrede wel me kei ahnig het söt me d^klappe halte.
KingNothingFr 13.4.07, 13:02
''nochdem die dütsche england nid hen könne überneh sin sie denne in oschte zooge wo si allerdings vo dr sowjetunion bi dr schlacht vo stalingrad abegmezlet worde sin.''

also abegmezlet isch übertribe und falsch.
Die Dütsche händ ca. nach 3-monatiger Schlacht fast die ganz Stadt unter Kontrolle kha.
D'Russe händ denn allerdings e riesigi Gegeoffensive gstartet und händ die Dütsche Truppe ikesslet. Die Dütsche händ denn dört nüm wäg könne und sind uf Versorgig us dr Luft agwise gsi, die versorgig isch allerdings viel zu schlächt gsi, was zur Folgi gha het, dass meh Dütsche Soldate verhungeret sind, als durch feindlichs Feuer gfalle sind. Also händ d'Russe sie meh usghungeret als abegmetzlet...

Und wenn dr Hitler nid e paar strategischi Fähler gmacht hätt, zum Bispil d'Panzerdivision kurz vorem Agriff uf Stalingrad abzzieh, hätte die Dütsche Stalingrad übernoh, behaupt ich jetzt mol...bewiesi kannis allerdings nid...
lookeeFr 13.4.07, 13:04
vielicht schriibe mir do doofi komments ihne, will mir au mol 15 gsi sin und stundelangi diskussione über sache gfüert hän, wo am schluss käi sau interessiert i finds äiach witzig, dMeinschhäit dräit sich im kreis
DrGonzoFr 13.4.07, 13:15
lol dr stalin het eifach e harti chindheit gha
DrGonzoFr 13.4.07, 13:17
loooooool

stahlin


looooooooooooooooooooool
heimdallFr 20.4.07, 21:34
isch de stalin de mit dr grosse nase?!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©