passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » mosche ir schwiz ja oder nei

Autor Beitrag 1 - 15
tannerliseMi 30.5.07, 21:40
i bi dr meinig me söll ir schwiz keni mosche boue d lüte chönd ou so ire gloube läbe euchi meinig nimt mich wunder und es söll ou nid als sarkistisch uf gno wärde
marciMi 30.5.07, 21:41
+/- das thema http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=3704
alfiiMi 30.5.07, 21:45
ou wou e vou drnäbe...auo ig finge das nit so..obwou din dialänkt würklich hammer isch..
ououououououou
SündstoffMi 30.5.07, 21:46
ig be deför das dä dialäkt in disem forum verbotte wird...

0000Mi 30.5.07, 21:47
hehe arcanis ich bi für moschee idr schwiz weisch wie geil wenn sie all stund ihri gebätt vom türmli jaule :-p :-p :-p
tannerliseMi 30.5.07, 21:50
säget mir mal heit dir i euem land e katolischi oder reformierti chilche????? wiso sölle mir schwizer den e mosche oder weiss ou nid was alles boue?????
SündstoffMi 30.5.07, 21:53
bald 22 und immer noch so wenig tolerant anderen religionen gegenüber ?

was der titel des threads soll weiss ich auch nicht, da es schliesslich ja schon moscheen in der schweiz gibt.

ausserdem gibts bereits ein thread zu diesem thema, in dem du deiner angst vor den bösen kindefressenden moslems ausdruck verleihen kannst.
0000Mi 30.5.07, 22:03
I gloube es geit ihre um Minarett u nid um Moscheä
alfiiMi 30.5.07, 22:34
jawou maini..so isches...vou rächt
ARTgerechtMi 30.5.07, 22:48
ja neeei, itz ohni seeich?
FrKmaniAFr 1.6.07, 18:40
@tannerlise

yes s het sehr vieli kirchene indr türkei, so ganz näbebi
visionaryFr 1.6.07, 18:55
Wieder mol e Madame wo kei Gäld het zum Reise.
ovoxoFr 1.6.07, 19:14
sone armi.... ja da finge ig ou... äät Mäinwäy: die jaule kei gebät vom turm... schnur kei scheiss...
chillagorillaFr 1.6.07, 19:36
ich hätt gärn e minarett ufem balkon um dr blocher aazschreie...
und e synagoge im garte... und e kirche ( aber e katholischi ( falls ich mol misbrucht wil wärde))... und e kiffende buddistische mönch wo in minere stube fliegt
00000000000000000Fr 1.6.07, 19:50
hahahahahahaha You make my day

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©