passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Lächerliches Zeug auf der Page. Alles ist erlaubt!

Autor Beitrag 1 - 15
DubischauenickMo 2.7.07, 14:39
Hallo liebi Fz-Community,

do mir langwilig isch, und ich scho länger so e Thema in unserem Forum vermisst han bin ich zum entschluss kho das d Ziet rief isch:

Lächerliches Zeug auf der Page isch meh oder weniger dr Brueder/Schwöster vo Beleidigendes Zeug auf der Page, numme ghots do eher um e luschtigi variante defo.

Was müent ihr/ich mache?

Postet Fz links zu lächerliche/lachhafte Bilder/Kommentär wo

1.) so. lächerlich/lachhaft
2.) pinlich
3.) dämlich
4.) ?????? (kei katergorie, passt aber in de Thread ihne)

sind.

Verbote isch wenn es numme im ziel vom Nerve/schädige des Autors vom Bild/kommentar ghot

---> ES DIENT ZUR BELUSTIGUNG, NIEMETS SOETT SICH AGRIFFE FUEHLE!

Bsp.: Lugjet däää hjjjereszohn ah man sjoojo ne mi$$$beutr!!!!!!!!1111einseinself!!1



Nun, Spielregeln sind klar, also fang ich jetzte mit em erste post in dem früsche, neue, nach räge im wald schmöckende Thread ah:


http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=5555816&ctx=74012
ARTgerechtMo 2.7.07, 14:43
sooooooo, do heschen!:

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=5545013
DubischauenickMo 2.7.07, 14:46
Damn ... wech :/...

es bizzli älter, aber immerno e brüller:

Vorschau
ARTgerechtMo 2.7.07, 14:47
wieso isch das lächerlich?!

DAS ISCH Ä REAL GANGSTA!!...
LadyQMo 2.7.07, 14:49
Hey, die föteli gits jo ali scho nüm...tztztz
ARTgerechtMo 2.7.07, 14:50
oooch... schad. drbii sind si so genial gsi!!
das wo ich postet han isch sogar uff dr 5te site vo dä 24h charts gsi!!
ARTgerechtMo 2.7.07, 14:50
so i ha no aine:

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=5541569
DubischauenickMo 2.7.07, 14:53
xD WritHer
Simon, beherrsch di es bizzli mit de comments, zu harsch dörfe si au nid sie, mir wönn jo alli das de thread so lang wie möglich erhalte blibt
ARTgerechtMo 2.7.07, 14:55
hey!
ha mi also rächt zrugg ghaltä!!
alterEgooMo 2.7.07, 15:00
das bild isch genial XD
DubischauenickMo 2.7.07, 15:01
@simon: nid spamme plz ...


Vorschau


das bild han ich do irgendwo gfunde.. weiss aber nümme wie de gheisse het... jedefalls bin ich eifach abgläge als ich das zum erstemol gseh han... xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.7.07, 15:01
ARTgerechtMo 2.7.07, 15:04
ha ai no äs profil gfunde:


http://www.festzeit.ch/member.php
DubischauenickMo 2.7.07, 15:07
xD lol, bestens.


Vorschau


1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.7.07, 15:08
ARTgerechtMo 2.7.07, 15:10
isch zwar nit lächerlich, aber i find die bearbeitete pornos genial!!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=5530026&ctx=74012&n=11
J4LMo 2.7.07, 15:11
HardCore

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©