passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » Wie macht mr am beschte Schluss?

Autor Beitrag 1 - 15
BarbieOnBotoxDi 28.8.07, 19:42
Also ich han e problem mit somene maa dä het sich tootal in mi verluegt so richtig übelso mit ich will di hürote und zu dir zieh und und und.. ich han ihm scho paarmol gseit das mir das nid passt und ich fründschaftlichi gfühl han..

doch wie ihr gsehnd bringt das rein GARNIX

also wie sagi am beschte: Fuck Off

ohni ihm grad soo derb s härz z bräche?
mintinkDi 28.8.07, 19:50
ai.. sproblem isch dass alles in somene momänts falsche isch..glaub mers. i ha das erst letzti au kha.. naja de chasch em halt nur versueche z übermittle dass es für di eifach nid eso isch wie für ihn-s wichtigst isch halt eifach dass me dr respäggt vor de gfühl vo dr andere person nid verliert. und wenn ers nid will igseh den muesch em ebbe knallhart d gränze setzte. mein schlussändlich au zu sim beste. ich ha denn dr kontakt abroche welli au nümm möge ha mini energie in stundelangi disskusione vor dr huusdüüre zverbringe..jo mittlerwiile gohts vorallem IHM besser und mer telefoniere mol oder träffe uns au.
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 28.8.07, 19:53
d0mEDi 28.8.07, 20:16
du könntsch e andere packe vor sine auge, aber das wär wohl no krasser als alles wo me ihm sage cha..

hm, aber sorry, wenn me e paar mol gseit bechunnt das do eifach nix lauft, den sött me das doch langsam checke?? ich mein ich ka nur mini ihstellig zu dem sage, aber wenn mir eini seit das es nur fründschaftlich isch, den red ich erschtens ganz sicher nüm vo hürote (ich mein es isch jo nur scho so das d frau sich den eifach miesst durrequäle so à la us mitleid und s kei liebi isch, den het me jo au nüt drvo, sondern verletzt sich nur duchgehend selber), und zweitens wenn gfühl do sin bi ihm und bi dir jo nid, den isch es jo eher am beschte wenn er uf abstand goht, zumindescht mol es zytli, wills jo recht verletzend isch wenn sini gfühl nid erwideret wärde und er di trotzdem die ganz zyt gseht den kann er die gfühl au nid "abbaue".. kurz zämmegfasst: är sötts ihseh und sälber uf abstand goh..

guet das isch jetzt eher e tipp für ihn gsi aber izi
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 28.8.07, 20:18
BarbieOnBotoxDi 28.8.07, 20:22
merci mintik und dome

ich gseh das eigendlich genau wie ihr.. aber ich mag en jo eigendlich er isch mega nätt und gseht guet us :p aber jo das isch für mi nid alle sund us däm entwickle sich keini gfühl und vorallem nid wen eine grad so drängt und einem erdrückt au wen mr sich nonid mol lang kennt.. :S es isch huere miehsam ich will kei arschloch si aber jetzte muesi do wohl dure
mintinkDi 28.8.07, 20:28
lueg s isch halt eifach eso : dr maa cha no soo toll si, zwüschemenschlich chas no so stimme zwüsche euch aber wenn ebbe "das" gfühl nid do isch denn isch es ebbe nid. ich cha di verdammt guet verstoh-ich ha immer mieh öbbere weh zmache und ich ha in mim fall ihm sicher au weh gmacht well er isch ein vo mine beste fründe...aber er het ebbe nid vo sich uss chönne uf abstand goh well er lieber "glitte" het als mi nümm zgseh.. aber mängmol muess me emensch verletzte - damits em besser goht.
chillagorillaDi 28.8.07, 20:29
take him to bat country

... the poor bastard will see them soon enough
d0mEDi 28.8.07, 20:33
hm, es isch uf jede fall eifacher do du en noni so lang kennsch wie wenns öpper isch wo me scho lang befründet isch..

aber ich würd scho sage, wenn ers nid kapiert, den muesch en wohl oder übel verletze, will vilicht eifach nid anders goht..
BarbieOnBotoxDi 28.8.07, 20:36
hmh jo scho..

be a bastard
mintinkDi 28.8.07, 20:37
sometimes
d0mEDi 28.8.07, 20:38
must be
VillaniDi 28.8.07, 20:43
Ich würd em e brülle kaufe, denn erledigt sich das
BarbieOnBotoxDi 28.8.07, 20:58
er dreiht scho eini
BarbieOnBotoxDi 28.8.07, 20:58
abr ich ka dir e bizzeli hirni ah biete? ha sowieos z viel
chillagorillaDi 28.8.07, 21:09
lool

give him some ether ^^
VillaniDi 28.8.07, 22:34
Wie heissts so schön. "nur dr dummi haltet sich für zgschied." - soviel zum Thema Hirn.

Im übrige, söttisch mini Kommentar nid so ernscht neh. Dr Spruch het sich grad so abotte ka, het nid würklich viel mit dim usseh oder so z due ka. Obwohl ich de Typ nid verstoh cha

Aber wenn de so e Problem hesch, den sag dem Typ halt das zügs direkt und fertig.
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 28.8.07, 22:36

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©