passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » SPAM...*hilfe*

Autor Beitrag 1 - 15
StinsonDo 27.4.06, 21:47
also... wo ich hüt ins FZ ko bi han ich e interessanti nochricht im Postfach Gfunde...

c*********
Heute 21:39
Du wurdest heute vom glück gefickt!!!heute um mitternacht wird deine wahre liebe merken, dass sie dich liebt, es wird etwas gutes morgen zw en 13 00uhr und 14 00 uhr passieren, wo! bereite dich auf diesen schock vor! wenn du diese kette unterbrichst wirst du 10 jahre beziehungsprobleme haben! schicke diese kette an 15 leute in 15minuten!!! die zeit läuft nachdem du das gelesen hast

als muesst ich mi net scho im Hotmail drüber ufrege wenn ich so spam oder Hoaxes krieg... und jetzt foht das au no in Fz aa... *help* sag ich nume ... het das au irgendöbber bekoo? was haltet ihr defo?

P.S. natürlich glaub ich net a dä Mumpiz
r2kDo 27.4.06, 21:56
lol --> ich has nid beko

isch das e user gsi wo dir das gschickt het?
StinsonDo 27.4.06, 21:57
jop
marciDo 27.4.06, 21:58
mir hei die blödi nochrit es paar per msn und PM gschickt, sone seich echt!!
TseddiDo 27.4.06, 22:02
am valentinstag hani hundertuusigi becho
StinsonDo 27.4.06, 22:03
vilicht versueche si dr FZ server zum zämesturtz z bringe... isch das überhaupt möglich?
r2kDo 27.4.06, 22:17
klar isch es möglich, me ka so zimlich jedes (oder sogar jedes System) mit em nötige ufwand zu gehie bringe
StinsonDo 27.4.06, 22:20
also ich has net unterstütz und has net wittergschickt ben ich net es bravs kind
r2kDo 27.4.06, 22:42
naiCHhalt69Mo 1.5.06, 12:21
i au i au
ha scho 3 oder 4 becho sind alli no im postigang i riskier mini liebe blabla chch
cutmandoMo 15.5.06, 17:44
haha das hani au becho... und i chönt dänke vo wäm das isch
WhopMo 5.6.06, 22:36
chasch jo das zrugschicke:
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=1452793
päddyMo 19.6.06, 20:39
Hallo mein name ist jenna ich bin 7 jahre alt und ich bin tot. wenn du diese mail nicht in 10 minuten an 15 personen schickst dann stehe ich heute aben an deinem bett mit einem messer und dann will ich dich töten ... etwas gutes wird dir um 24.00 uhr passieren, wenn du allen 15 leuten das schickst, einer ruft dich an und sagt dir, dass er dich liebt! Du darfst nicht die mail zurückschicken

hani becho vori..
r2kMo 19.6.06, 21:02
bravo

es längt jo nid, dass me das per Mail bekunnt.

Aber es git jo e ignore button
GuitarGangstersMo 19.6.06, 21:31
jou adi ich ha so scheiss au scho becho und glaub mer es reggt mi au meeeega uf

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©