passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » Rachetipps gesucht :)

Autor Beitrag 1 - 15
digitalrebelDi 18.3.08, 12:57
Bei mir auf dem Briefkasten steht deutlich:

KEINE WERBUNG. KEINE GRATISZEITUNGEN. KEINE FLYERS.

Aber immer gibt es irgendwelche Firmen, die meinen, sie müssen sich nicht daran halten. Normalerweise schmeisse ich denn Scheiss dann immer mit dem Vermerk RETOUR in den nächsten Postbriefkasten, damit die schön Strafporto bezahlen müssen .... aber das ist mir zu langweilig .... gibts noch andere fiese Tricks um diese dummen Firmen (Pizza-Service, Schumacher, Brockenstuben, etc. etc.) ein wenig zu ärgern, genau so wie die mich ärgern mit der Werbung ??? Los, seid kreativ
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 18.3.08, 12:57
Brise86Di 18.3.08, 12:58
das sind nid d firme wo sich nid dra halte...

bi eus isch so, dass der was chasch verdiene wenn d werbig gasch go verteile... (zumindest früehner so gsi)

und die knalle denn halt eiafch ma chli überall dri den sinds schneller fertig...
zaggiDi 18.3.08, 12:59
wartsch negschtmol ganz eifach ufe wärbigsüberbringer!

MöggelDi 18.3.08, 13:01
Briefchaschte unter strom stelle nachdem de pöschtler duure isch
digitalrebelDi 18.3.08, 13:03
@Brise: Das isch mir doch egal, denn sölle die Firme anderi Verteiler neh, wo sich dra halte ... drum mues me si ebe druf ufmerksam mache ...
holysmokeDi 18.3.08, 13:04
installier moll e spamfilter
YelinaDi 18.3.08, 13:04
cha mer das züüg nid in en poschtbriefchaschte schmeisse?
zaggiDi 18.3.08, 13:05
macht er doch...aber ischem zlangwilig!
YelinaDi 18.3.08, 13:06
machsch vo dier selber flyer und werbig und schicksch die denn a die firme miit adresse....
zaggiDi 18.3.08, 13:06
aber so richtig schön hässlichi, suscht händs ja nüd drvo!
YelinaDi 18.3.08, 13:07
oder eifach sinnlosi, wo zu spende ufrüefsch oder so....
digitalrebelDi 18.3.08, 13:07
ohni briefmarke druf ... geili idee ... git fein Stroofporto
YelinaDi 18.3.08, 13:08
de darf eifach dini adresse nid ersichtlich si. aber isch wirkli nid schlecht, die idee.
digitalrebelDi 18.3.08, 13:08
"Ische foddografiere deyne Pizza. Scharf mit alles!"

das wär doch e coole Service zum abiete: Pizzafotograf !!
zaggiDi 18.3.08, 13:08
nid schlächt aber aunid guet!

//als pizzateschter wärsch gläb besser dra!
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 18.3.08, 13:09

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©