passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » ORGANRAUB!

Autor Beitrag 1 - 15
alchimist80So 23.3.08, 17:57
Ich weiss nicht, was ich dazu sagen soll.
Kürzlich habe ich ein Prospekt über das Thema Organraub erhalten. Nachdem es Wochen lang auf meinem Schreibtisch lag, habe ich es gestern gelesen.

Wie kann man nur so unmenschlich sein! Wie kann man anderen Menschen bei lebendigem Leibe die Organe rauben? Offenbar ist das in China der Fall.

Wisst ihr was traurig ist? Wir, die das Geld haben, finanzieren diese grausame Organmafia!

http://www.falundafa.ch/de/News/Nachrichten/15.htm

http://www.google.ch/search?hl=de&q=organraub+china&meta=
holysmokeSo 23.3.08, 18:02
isch voletst sone video do in umegange, wos um d tier gange isch... wosi bi lebändigem leib s fäll über d ohre zien, und das tier sogar nochher no läbt

diä lüüt hän eifach e totalschade
alchimist80So 23.3.08, 18:06
Diesen Film konnte ich nicht zu Ende schauen!
Wie du es bereit gesagt hast, haben diese Leute einen Schaden!

Ich hoffe, dass sich meine Freundin niemals einen Pelzmantel von mir wünschen wird!
SerialSo 23.3.08, 21:11
also das mit de tier find ich jetzt schlimmer - well sie sich überhaupt nit wehre chönne

mensche hän do no bitz e chance (kei grossi leider).
Es git schwarzhandel für organ, aber au ganz legal, lischtene wo me sich muess itrage und denn teilwis johrelang für e organ warte muess...
OnGreenDolphinStreetSo 23.3.08, 23:06
mensche händ no bitz e chance??? Was hesch du denn für drooge gno... Null chance händ si
CrunkedSo 23.3.08, 23:15
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 25.12.08, 13:09
OnGreenDolphinStreetSo 23.3.08, 23:18
Ok sag mir mol was e mensch cha mache gege e korrupte staat mit gsetz wo gege ihn sind und jede wo ihm hilft isch au grad in dr gliiche situation.... Wenn de mir öppis chash saage nimm ich das zrugg... Und chum bite nid mit revolution und so zügs mir händs jetzt vo eim mensch
OnGreenDolphinStreetSo 23.3.08, 23:24
USWANDERE??? Isch das jetzt din ärnschd... Hesch s gfühl es würd no irgend eine vo dene dört wohne wenn är d möglichkeit hätt z flüchte?
CrunkedSo 23.3.08, 23:34
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 25.12.08, 13:09
OnGreenDolphinStreetMo 24.3.08, 00:14
Nei aber die wo d möglichkeit hätte häns au nid nötig... Jo isch mir scho klar dass dr smile nid umsunscht gsi isch
alchimist80Mo 24.3.08, 22:11
Würdet ihr in Not auf eine Organtransplantation verzichten, wenn ihr wüsstet, dass es evtl. in China einem Gefangenen geraubt wurde?
Ich frage mich, ob ich auf mein Leben verzichten würde, "nur" um das Leben eines weiteren Menschen zu retten?

sbabyMo 24.3.08, 22:14
Zitat: alchimist80
Würdet ihr in Not auf eine Organtransplantation verzichten, wenn ihr wüsstet, dass es evtl. in China einem Gefangenen geraubt wurde?
Ich frage mich, ob ich auf mein Leben verzichten würde, "nur" um das Leben eines weiteren Menschen zu retten?

würd glaubs niemerts in dere situation! dorum ischs ufgobe vom staatswäse so uswüchs z verhindere, dass es gar nie zu dere frog koh kah
alchimist80Di 25.3.08, 10:01
[/quote]würd glaubs niemerts in dere situation! dorum ischs ufgobe vom staatswäse so uswüchs z verhindere, dass es gar nie zu dere frog koh kah[/quote]


Ohh doch! Ich kannte einen Mann, der ca. 50 Jahre alt wurde. Obwohl eine Organtransplantation sein Leben retten würde, hat er es abgelehnt. Sein Motto war: Wenn meine Zeit gekommen ist, werde ich gehen! Aber wieviele Leute haben diese Courage?
tschugileDi 25.3.08, 10:05
Wieso sött me ablehne wenn einem die Möglichkeit füre Transplantation offe stot ?

Wenn me nachem Prinzip "Wenn d Zyt ko isch.." läbt, dene sött me sich aber au nid impfe lo und au kei Medikament nä !
SubsonicParkDi 25.3.08, 10:17
naja.. ich weiss nit... wenns um mis lebe würd go würdis glaub au vo dört ahne.... weiss nit....

empfärnt worde sin die organ jo so odr so scho...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©