passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Username

Autor Beitrag 1 - 15
iamascientistDi 16.5.06, 22:42
Chönnt me das nit mache das es möglich wär dr eigeni Username jede Monat z'wägsle? Me cha jo drmit nit Kommentar umgo wo me mol gschribe het oder Spure vrwüsche well jo alles automatisch gänderet wird.
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 16.5.06, 22:42
snickerDi 16.5.06, 22:46
wieso wilsch du jede monet dr name wägsle??
r2kDi 16.5.06, 22:46
Guet ich dänk wenn de züglisch jo

Aber dr Johrgang änderisch sicher nid, oder?

wondiDi 16.5.06, 22:48
Das Thema hämr glaub scho e paarmol gha. Das wo du do wetsch wirkt dem womir mit dr SMS amäldig wänd genau entgäge.

Punkt.
naiCHhalt69Di 16.5.06, 22:50
wenn de per sms amäldsch hesch für immr de glich!?
naiCHhalt69Di 16.5.06, 22:51
Vorschau

wemr grad so bim thema sind es fähle do paar moderatore.... grins
de wonderworld isch scho voll debi
wondiDi 16.5.06, 22:52
nei das nid aber er hed gschriebe er wet d spure vode komentär verwische und das wär jo genau nid das wo mir wänd sondrn jede söll zu dem stoh wo er schriebt
PetitJackBauerDi 16.5.06, 22:52
Chauf dr doch es Wärbefänschter uf Sat.1 odr so ächt...
wondiDi 16.5.06, 22:53
@naichhalt dört bini scho druf
naiCHhalt69Di 16.5.06, 22:55
wonderworld du muessch besser läse grins
er het gschribe me chas jo demit nid umgo.... mitr dnamesänderig..
und i ha gschribe du sigsch scho voll derbi
und zu dir illuminatus dir machi e membercard im wayneclub bisch VIP
GodSpeedPhotographyMi 17.5.06, 09:59
begriffi nid??? han gmeint das chame doch mache de username wechsle? han emel scho es paar gseh wo das gmacht hei!
bubuMi 17.5.06, 10:01
jo me chanen ändere.. aber nur all 6 mönet! das het sini gründ..
CartierRoyalMi 17.5.06, 10:05
*lach* ich will au bubu heisse!!

(@bubu gnueg smilies?)

nei aber wemmer schomol debi sind: ich bruch en name. weiss öbber öbbis schöns für mi?
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 17.5.06, 12:01
gothbarbieMi 17.5.06, 11:16
ich fänd das e seich. plötzlich änderet de quix si username und mir finde ihn nümm
CartierRoyalMi 17.5.06, 11:18
hihi also do mach ich mir jetzt nid so sorge!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©