passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Russland und Südossetien.. scho 1400 toti...

Autor Beitrag 1 - 15
refrigerantSa 9.8.08, 07:07
Aso ich weis jo nid öbs russland eifach langsam langwilig isch nach em chalte chrieg oder wieso si jetzt wider müesse chriegerle....

Infos:

http://www.blick.ch/news/ausland/eskalation-im-kauskasus-jetzt-droht-auch-putin-97435
RadioaktivesKindSa 9.8.08, 08:30
Sötsch di eher froge was Georgie bisse het das sie abtrünnig Provinz agriffe obwohl me drmit het chöne rächne das d Russe igriffe diend.
refrigerantSa 9.8.08, 08:48
Zitat: RadioaktivesKind
Sötsch di eher froge was Georgie bisse het das sie abtrünnig Provinz agriffe obwohl me drmit het chöne rächne das d Russe igriffe diend.
s land ghört immerhin georgie... und nur will kosovo leider unabhängig worde isch hän die andere s gfühl das chönne si au...
Minchen84Sa 9.8.08, 09:02
das ich absolute chindergarte... was bringts?? nur leid und unschudigi toti... ich finds zum hüüle ächt.. ich ha mit eigene auge gseh, was chrieg arichte cha und es trifft leider immer die falsche...
RadioaktivesKindSa 9.8.08, 09:26
Zitat: Summerstory
Zitat: RadioaktivesKind
Sötsch di eher froge was Georgie bisse het das sie abtrünnig Provinz agriffe obwohl me drmit het chöne rächne das d Russe igriffe diend.
s land ghört immerhin georgie... und nur will kosovo leider unabhängig worde isch hän die andere s gfühl das chönne si au...
RadioaktivesKindSa 9.8.08, 09:26
Zitat: Summerstory
Zitat: RadioaktivesKind
Sötsch di eher froge was Georgie bisse het das sie abtrünnig Provinz agriffe obwohl me drmit het chöne rächne das d Russe igriffe diend.
s land ghört immerhin georgie... und nur will kosovo leider unabhängig worde isch hän die andere s gfühl das chönne si au...
Jo es ghört Georgie aber ä Regierig sött doch eifach in dr lag si dfolge abschätze zchönne das sich d Russe do nid drusshalte wärde.

Fang nid mit em Kosovo we me so dänkt wies d Serbe bim Kosovo dient chönne d Russe jo grad säge das Georgie au zue Russland ghört usw.
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.8.08, 09:38
NobelpreisträgerSa 9.8.08, 09:48
Unnötige Konflikt.

Südossetie het sich scho mehrmols per Volksabstimmig für unabhängig vo Georgie erklärt, was aber no nie wältwit anerkannt worde isch. Und logisch mischte sich d Russe i, die wänn ruhe vor dr Huustüüre.
Ich sag es isch kei Zuefall, das dä K onflikt, wos jo scho lang git, grad jetzt eskaliert- Olympia
MyHopelessDreamSa 9.8.08, 11:52
hmm also ich bin georgierin, bin zwar hier in der schweiz geboren, aber meine eltern sind georgier. wenn man meinen eltern und verwandten glauben schenkt, dann ist das alles ganz anders, als es hier gemeldet wird. die leute kennen die hintergründe ja auch nicht wirklich und wenn sie sie kennen, dann schweigen sie einfach, weil sie keinen konflikt mit den russen wollen, sie sind einfach käuflich, es werden ja schliesslich geschäfte mit den russen gemacht (gas). das ganze hat schon vor langem angefangen und jetzt kam es einfach zur eskalation...
wollt ihr hören, was sie in georgien sagen?
dave92Sa 9.8.08, 11:57
das werd en grösseri sach det onde... d usa stoht jo zo georgie, d rosse zo südossetie...

ich gseh aber ned ii, was olympia in china gross sött met georgie z tue ha? bem tibet esches jo klar gsi, dases ufs 2008 chli agressiver werd... aber ich dänke d mediepräsänz hätti südossetie genau so becho, wenn georgie vor eme johr scho hätt welle iimarschiere.

ich ben de meinig, dass südossetie en eigne staat sött werde, genau wie de tibet au sött frei si. leider esches jo ned ganz eso eifach...

@MyHopelessDream: was säged denn d georgier?
HerrScherSa 9.8.08, 11:58
ja, klingt interessant. erzaehle
HerrScherSa 9.8.08, 12:08
Tibet isch es anders Thema. Und au doett gits vrschiedeni sichte.
(ich bi au fueres freis Tibet, abr ich cha d chinese au vrstoh wo in de letschte joore enorm vill gaeld in d wirtschaft vo tibet pumpt het.)

Und nur so naebebi, das isch e bricht usem blick... wo saelber in dr waerbig schriebt dass sie vill mit emotione schaffe (und somit nit mit fakte)
Glaub es bruechti no chli meh Infos

http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,571002,00.html

icsh wohl s original wo dr blick abgschribe het
HerrScherSa 9.8.08, 12:11
In dem Bericht stoht das Georgie d hauptstadt vo suedosetie mit atteleriefuer unsenander naemme... denn glaube wohl d george saelber nit dra dass sie do irgendoebis choenne usrichte
MyHopelessDreamSa 9.8.08, 12:12
also, es ist eine lange geschichte, meine eltern haben es mir gestern erzählt. es ist etwas schwer für mich alles ganz genau vom georgischen zu übersetzen, aber ich versuche es mal.

Vor einigen jahrhunderten gehörte ein teil an der gerenze zu russland noch zu georgien. (kaukasus) Dort lebten die osseten. das leben war schwer (auf über 4000m.ü.M) und ein teil der osseten kamen runter nach georgien. Dort siedelten sie sich an und mischten sich mit den georgiern. dieses gebiet nennt man heute südossetien.

sow eit alles verstanden?
MyHopelessDreamSa 9.8.08, 12:15
Zitat: massalem
In dem Bericht stoht das Georgie d hauptstadt vo suedosetie mit atteleriefuer unsenander naemme... denn glaube wohl d george saelber nit dra dass sie do irgendoebis choenne usrichte
mein cousin ist dort in zchinwali, er hat gestern mit seiner familie telefoniert und sie haben uns dann angerufen. damals hatten sie zchinvali wirklich noch unter kontrolle, was jetzt wirklich los ist, wissen wir nicht genau, wir konnten ihn nicht mehr erreichen, vielelicht ist er schon tot, oder verletzt, was weiss ich
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.8.08, 12:16
kevSa 9.8.08, 12:39
d russe mache ein uf polizei...die würde lieber mol luege das in ihrem land mol alles suuber greglet wird...

Mini meinig isch eifach das Sobald e Region mit sinere Bevölkerig e eigeni Kultur, e eigeni Sproch etc. het, isches für mich ganz klar dases mue akzeptiert werde das die Lüüt es eignigs, unabhängigs land wänd.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©